Kruse90 skriver:
Hej skønne kvinder.
Er i bange for at dø??
Hvorfor?
Hvad tror I der sker efter døden?
Ja jeg er selv meget meget bange, kan ikke lide uvisheden
Og jeg ved ikke hvad der sker, men håber man BLIVER sammen med sin kære et andet dejligt sted end jorden
Nå bare link tanker herfra.
Kram
Jeg kom til at tænke rigtigt meget over døden her i år. Jeg havde egentlig ikke rigtigt skænket det en tanke tidligere. Men i foråret mistede en klassekammerat til min søn sin mor....desværre i en alt for ung alder kan man jo nok regne ud. Hun døde af en hjerneblødning i en alder af 34 år. Jeg bliver 34 år til april.
Det gjorde at min søn blev bange og forskrækket, og jeg måtte forklare ham mange ting. Jeg kunne ikke love at jeg ikke kunne dø fra ham, men jeg kunne fortælle ham, at det heldigvis ikke er særlig tit at børn mister sine forældre. De havde heldigvis mange snakke i klassen omkring det, og det har bestemt også hjulpet en del.
Den situation med den mor, har da bestemt fået mig til at tænke, og også fået mig til at føle at det er kommet alt for tæt på. Det kunne jo lige så godt have været mig det var sket for. Jeg kan ikke klare tanken om at min søn skulle efterlades uden mig i hans liv. Jeg er ikke personligt bange for at dø, men frygter hvordan de efterladte vil have det bagefter, og specielt min søn.
Og jeg tror aldrig jeg nogensinde vil forstå døden, for jeg kan heller ikke forestille mig at pludselig en dag er alt slut, at så er man ingenting. Det er jo noget mærkeligt noget.
Anmeld