Er du bange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

TTM

Carina1977 skriver:

Hvor er jeg egentlig et eller andet sted glad for din beskrivelse omkring, hvad du oplevede da du var klinisk død. det giver jo også i hvert fald mig et eller andet håb om at det hele ikke er slut endnu, den dag vi ikke længere trækker vejret. Jeg har mistet en del familiemedlemmer og jeg savner dem vanvittigt meget. Jeg håber virkelig at der er noget bagefter og at jeg måske kommer til at se dem igen, mærke dem og snakke med dem. dit indlæg giver da i hvert fald håb....og til jer skeptikere derude...jeg er ikke gak gak

Man har jo hørt mange historier om folk der kortvarigt var død, og som oplevede noget nær det du har oplevet. Beskrivelser omkring samtaler med afdøde familiemedlemmer, en lang lys gang, en ufattelig ro indeni. Døden lyder jo som en vidunderlig ting, når folk beskriver det. ikke fordi jeg ønsker at dø, men sådan noget er jo også med til at man ikke frygter døden helt så meget, men måske mere ser det som en fortsættelse på det liv man har haft.

Men altså jeg frygter nok mest døden, fordi at jeg så skal undvære dem jeg holder af, og at de skal undvære mig.

Jamen det var så lidt Jeg var godt nok ikke i en lang lys tunnel eller lign, bare en masse pastel farver og et skarpt men behageligt lys... Men det er jo også meget forskelligt fra person til person ...

Bare man ikke frygter døden så meget, at man glemmer og nyde livet

(Og ja jeg havde den VILDESTE shoppetur efter de forklarede mig hvad der var sket, var kun 19-20 år og damn, brugte MANGE penge meget  hurtigt på strøget..... Dankort - jotak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

*Sofie*

Loa skriver:

GÅ NU VÆK DUMME TRÅD!!!

Jeg vil slet ikke tænke på døden...... Jeg har alt for mange gange som 11-12 årig siddet på mit værelse og holdt mig selv oppe hele natten, fordi jeg ikke ville have tiden gik hurtigt og jeg så var tættere på at skulle dø......

Hader tanken om man bare forsvinder og er væk, og simpelthen bare er ophørt med at eksistere...... Det kan mit hovede ikke fatte....

Øv jeg bliver så depri af at tænke på det....... Væk væk væk....... 

Vil bare lige sige at jeg har det lissom dig

Jeg får det fysisk dårligt...og jeg skal kaste op.
Kan slet ikk ha tanken!

Anmeld

14. december 2010

Loa

*Sofie* skriver:

Vil bare lige sige at jeg har det lissom dig

Jeg får det fysisk dårligt...og jeg skal kaste op.
Kan slet ikk ha tanken!

Jeg må indrømme jeg vitterligt helst vil glemme det fuldstændig og næsten bilde mig selv ind at det ikke sker for mig (øhm...) fordi det bare er så urealistisk en tanke for mig........ Puuuuuuuuuuuuh.....

Anmeld

14. december 2010

*Sofie*

Loa skriver:

Jeg må indrømme jeg vitterligt helst vil glemme det fuldstændig og næsten bilde mig selv ind at det ikke sker for mig (øhm...) fordi det bare er så urealistisk en tanke for mig........ Puuuuuuuuuuuuh.....

Præcis.
Når jeg når til tanken "aldrig"...'jeg vågner aldrig op igen'...'aldrig nogensinde'...ja, så kommer kvalmen.
Som du skriver...at holde op med at eksistere...Nej, jeg kan simpelthen ikk ha det! Jeg kan ikk rumme det i mit hoved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.