Er du bange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Kruse90

Snefnug26 skriver:

Ja jeg er sgu også bange for at dø.. Synes det er svært at forklare hvorfor, men tror også det er noget med uvisheden.. Tænker tit på døden og alt det jeg ikke vil undvære  - vildt frustrende!

Præcis
Bliver helt underlig i kroppen ved tanken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Kruse90

Tjuhl skriver:

jeg er ikke bange for at DØ-dø, men jeg er bange for hvad der sker hvis jeg dør, fx at jeg går glip af Sols liv.

jeg tror ikke der sker en hujende fis efter døden, jeg tror man bare er død og væk og borte og så er den skid slået

Jamen FØJ hvor er det klamt, at man bare er DØD, pist borte
Den tanke kan jeg virkelig ikke lide

Anmeld

13. december 2010

Hvem?

Kruse90 skriver:

Hej skønne kvinder.

Er i bange for at dø??
Hvorfor?

Hvad tror I der sker efter døden?

Ja jeg er selv meget meget bange, kan ikke lide uvisheden

Og jeg ved ikke hvad der sker, men håber man BLIVER sammen med sin kære et andet dejligt sted end jorden

Nå bare link tanker herfra.

Kram

Hej ven.

Nej, jeg må tilstå at jeg ikke er bange for at jeg selv skal dø, men jeg er bange for at miste mine kære al for tidligt.

Når det så kommer til livet efter døden, er jeg meget sort/hvid - jeg tror ikke på noget efter døden, desværre - jeg har prøvet at overbevise mig selv om et liv efter døden, men kan simpelthen ikke se det, min overbevisning er, at når man er død, ja så er man død.

Anmeld

13. december 2010

Sees

Jeg er ikke bange for selv at dø, men jeg er utrolig bange for at miste.
Jeg bekymre mig utrolig meget, og har det med tit at tænke det værste.
F.eks. når det er dårligt vejr (som sne og is) så bliver jeg utrolig nervøs når folk skal ud og køre.
Eller hvis jeg skriver eller ringer til en person, og personen ikke har givet lyd fra inden for et døgn, så tænker jeg (somregel) straks det værste

Anmeld

13. december 2010

Kruse90

SanneBoe skriver:

Hej ven.

Nej, jeg må tilstå at jeg ikke er bange for at jeg selv skal dø, men jeg er bange for at miste mine kære al for tidligt.

Når det så kommer til livet efter døden, er jeg meget sort/hvid - jeg tror ikke på noget efter døden, desværre - jeg har prøvet at overbevise mig selv om et liv efter døden, men kan simpelthen ikke se det, min overbevisning er, at når man er død, ja så er man død.

pyyh hvor er det uhyggeligt altså

Anmeld

13. december 2010

paprika

Kruse90 skriver:

Hej skønne kvinder.

Er i bange for at dø??
Hvorfor?

Hvad tror I der sker efter døden?

Ja jeg er selv meget meget bange, kan ikke lide uvisheden

Og jeg ved ikke hvad der sker, men håber man BLIVER sammen med sin kære et andet dejligt sted end jorden

Nå bare link tanker herfra.

Kram

Jeg er ikke bange for at dø. Jeg er opdraget Indre mission, og tror på at døden fører til himmelen.

Jeg tror at der er en mening med døden, jeg tror at der er en grund til at vi dør, nemlig at vi har opfyldt vores pligt på jorden, og bliver belønnet med at komme op til vores allesammens far. 

Jeg elsker livet, det gør jeg bestemt. Men jeg ser meget frem til at døden indtræffer, og jeg kommer op til vores far. Jeg ønsker dog at der går mange år endnu før jeg opfylder min pligt.  For livet er jo noget helt fantastisk og unikt. Men jeg tror at himmerige er meget mere end livet, og tror først livet "rigtig" begynder når døden indtræffer. 

Knus til jer allesammen 

Anmeld

13. december 2010

Kruse90

Sees. skriver:

Jeg er ikke bange for selv at dø, men jeg er utrolig bange for at miste.
Jeg bekymre mig utrolig meget, og har det med tit at tænke det værste.
F.eks. når det er dårligt vejr (som sne og is) så bliver jeg utrolig nervøs når folk skal ud og køre.
Eller hvis jeg skriver eller ringer til en person, og personen ikke har givet lyd fra inden for et døgn, så tænker jeg (somregel) straks det værste

Det kan jeg også godt
Især de nærmeste!

Anmeld

13. december 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Kruse90 skriver:

Jamen FØJ hvor er det klamt, at man bare er DØD, pist borte
Den tanke kan jeg virkelig ikke lide

Heller ikke mig..

Anmeld

13. december 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Kruse90 skriver:

Det er præcis sådan jeg har det!!!
brrrr

"cool".. Det sku svært lige at forklare,,

Anmeld

13. december 2010

Sees

Kruse90 skriver:

Det kan jeg også godt
Især de nærmeste!

Præcis - Og det er virkelig en belastning, for tit er der jo en god grund til at personerne ikke giver lyd fra sig.
Jeg arbejder ihvertfald meget med at lade være med at bekymre mig sådan, men det er meget sværere end jeg troede!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.