Er du bange?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.491 visninger
53 svar
0 synes godt om
13. december 2010

Kruse90

Hej skønne kvinder.

Er i bange for at dø??
Hvorfor?

Hvad tror I der sker efter døden?

Ja jeg er selv meget meget bange, kan ikke lide uvisheden

Og jeg ved ikke hvad der sker, men håber man BLIVER sammen med sin kære et andet dejligt sted end jorden

Nå bare link tanker herfra.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

FrkLarsen

Kruse90 skriver:

Hej skønne kvinder.

Er i bange for at dø??
Hvorfor?

Hvad tror I der sker efter døden?

Ja jeg er selv meget meget bange, kan ikke lide uvisheden

Og jeg ved ikke hvad der sker, men håber man BLIVER sammen med sin kære et andet dejligt sted end jorden

Nå bare link tanker herfra.

Kram

Hej søde  

Nej, jeg er ikke bange for at dø, men det var jeg engang.

Det har taget mig 4-5år at komme mig over det, fordi ligesom du siger UVISHEDEN er ikke rar!

Vi skal alle den vej desværre, men jeg frygter den ikke mere

Anmeld

13. december 2010

Ellim

Jeg er ikke bange for at dø - håber dog at der går mange mange år endnu

Jeg er mere bange for at nogle af dem jeg holder af skal gå hen og dø.. - Nu har jeg  ikke børn endu, tror da helt sikkert når jeg får det at jeg vil være "bange" og ked af at skulle overlade dem til den store verden helt "alene".

Anmeld

13. december 2010

Kruse90

hvordan kommer man over angsten for at dø?

Anmeld

13. december 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Hmm... Er ikke bange på den måde, det er mere hvad der sker efter man er død. Det kan jeg ikke helt forstå, og så det at man så bare ikke er der mere.. At livet bare ender en dag når man bliver gammel.. Ja forstår det ikke lige helt.. Det er egentlig lidt noget underligt noget synes jeg..

Så nok også en del uvished her hos mig..

Anmeld

13. december 2010

FrkLarsen

Kruse90 skriver:

hvordan kommer man over angsten for at dø?

Jeg lærte det ved at 'lære at leve med det'

Hihi <3 

Anmeld

13. december 2010

Snefnug1984

Ja jeg er sgu også bange for at dø.. Synes det er svært at forklare hvorfor, men tror også det er noget med uvisheden.. Tænker tit på døden og alt det jeg ikke vil undvære  - vildt frustrende! Jeg tænker tit på hvad der sker bagefter - noget må der da ske. Jeg kan i hvert fald ikke forstå, hvis det bare var dét - hvad er så meningen med livet...

Anmeld

13. december 2010

twinny

Ellim skriver:

Jeg er ikke bange for at dø - håber dog at der går mange mange år endnu

Jeg er mere bange for at nogle af dem jeg holder af skal gå hen og dø.. - Nu har jeg  ikke børn endu, tror da helt sikkert når jeg får det at jeg vil være "bange" og ked af at skulle overlade dem til den store verden helt "alene".

Sådan har jeg det egentlig også med mine nærmeste og når jeg får børn....

Men selv at dø er jeg egentlig ikke bange for, da vi alle skal den vej....

Anmeld

13. december 2010

Kruse90

Christina skriver:

Hmm... Er ikke bange på den måde, det er mere hvad der sker efter man er død. Det kan jeg ikke helt forstå, og så det at man så bare ikke er der mere.. At livet bare ender en dag når man bliver gammel.. Ja forstår det ikke lige helt.. Det er egentlig lidt noget underligt noget synes jeg..

Så nok også en del uvished her hos mig..

Det er præcis sådan jeg har det!!!
brrrr

Anmeld

13. december 2010

oo

jeg er ikke bange for at DØ-dø, men jeg er bange for hvad der sker hvis jeg dør, fx at jeg går glip af Sols liv.

jeg tror ikke der sker en hujende fis efter døden, jeg tror man bare er død og væk og borte og så er den skid slået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.