hvorfor vælge kejsersnit ? "for moderens skyld"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

MamaLook

regalprime skriver:

Du skriver ikk nogen fysisk begrundelse. Nu fik jeg så AKS i uge 35, men det var IKKE sikkert jeg fik lov at føde selv da jeg har meget smalt bækken og jeg havde så voldsom bækkenløsning, så de mente at det sku være et PLK. Men det blev jo så AKS. Der er jo andre der kan stå i det samme, hvis de feks også er meget smalle. Der er jo nogen der fysisk ÍKKE kan føde.

Jeg må lige minde om, at dette indlæg ikke omhandler, at sundhedspersonalet har vurderet en fysisk grund til enten PKS eller AKS.

Og hende, du svarede, omtalte ikke kvinder i din situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

FruPudderkvast

Maja_4000 skriver:

Har du læst hvad jeg skrev inden ?
Har oplevet indtil flere som har mistet deres børn under fødselen .. Derfor er jeg bange for at noget går galt .. Har set HVOR galt det kan gå .. Og jeg skal helst ikke til flere begravelser med bittesmå kister ..  

DET forstår jeg også godt.. Og jeg forstår også godt at du vælger pks - ingen tvivl om det!
Det eneste der bare lige sprang mig i øjnene var at du skriver at du ikke vil have skylden hvis noget skulle gå galt - det synes jeg bare er en underlig kommentar!

Anmeld

13. december 2010

Findusinde

Da jeg fik Laura for 15 mrd siden endte det i aks... Og hvis vi skal ahve flere bliver det med 99.9 procents sikker med PK... jeg lå med veer i 24 timer, lå med ve drop, og fik diverse former for midikamenter uden der skete noget som helst...DA det var et døgn siden vandet gik, havde jeg åbnet mig 3 cm, og Laura blev ekstrem stresset... Og hun stod bare og hoppede på hovedet nede i mit bækken, så aldrig om jeg skal gå den omgang igennem igen...

Så PK til mig når der skal avles igen i 2012....

Anmeld

13. december 2010

Mi

regalprime skriver:

Du skriver ikk nogen fysisk begrundelse. Nu fik jeg så AKS i uge 35, men det var IKKE sikkert jeg fik lov at føde selv da jeg har meget smalt bækken og jeg havde så voldsom bækkenløsning, så de mente at det sku være et PLK. Men det blev jo så AKS. Der er jo andre der kan stå i det samme, hvis de feks også er meget smalle. Der er jo nogen der fysisk ÍKKE kan føde.

Undskyld at jeg ikke har været klar nok. Jeg skriver om de tilfælde hvor det et ks ikke kan begrundes med noget fysisk. At der skal der rigtig gode begrundelser til, for at forsvare et ks. Der er jo masser af tilfælde hvor et ks er at foretrække frem for fødsel, og et lille bækken er jo en af dem, ligesom en meget langstakt fødsel, stjernekiggere m.m.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

13. december 2010

JacobsMoar

MarianneSonne skriver:

Undskyld at jeg ikke har været klar nok. Jeg skriver om de tilfælde hvor det et ks ikke kan begrundes med noget fysisk. At der skal der rigtig gode begrundelser til, for at forsvare et ks. Der er jo masser af tilfælde hvor et ks er at foretrække frem for fødsel, og et lille bækken er jo en af dem, ligesom en meget langstakt fødsel, stjernekiggere m.m.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Laver man PKS hvis man ved at det er en stjernekigger ?

Anmeld

13. december 2010

LISBETH:-)

Bromberg skriver:

Nej - ihvertfald ikke her hvor jeg bor

Lisbeth som selv fødte en stjernekigger for 3,5 år siden

Anmeld

13. december 2010

Benjamins'mor

Bromberg skriver:

Det gør de i hvertfald i Viborg.

Anmeld

13. december 2010

Malthes mor

Jildes skriver:

Fordi jeg ikke tør. Derfor. Jeg kan godt, men ville ikke udsætte mine børn for det, ville være bange for der skete dem noget og frygter jeg ville gå psykisk ned hvis jeg blev presset ud i at føde.

Undskyld at jeg bliver nysgerrig. Du vælger selv om du vil svarer. Men hvad skulle der ske dine børn? Hvad er det du frygter? Og hvorfor skulle du gå psykisk ned??

Anmeld

13. december 2010

JacobsMoar

lisbeth2910 skriver:

Nej - ihvertfald ikke her hvor jeg bor

Lisbeth som selv fødte en stjernekigger for 3,5 år siden

Hmm.. Det havde ikke gjort nogen forskel.. For de ville ikke høre hvad jeg sagde alligevel

Anmeld

13. december 2010

JacobsMoar

281210 skriver:

Det gør de i hvertfald i Viborg.

Hmm.. Det havde ikke gjort nogen forskel.. For de ville ikke høre når jeg sagde at han sparkede i den anden side..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.