hvorfor vælge kejsersnit ? "for moderens skyld"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

lisesp83

Hej piger..

Jeg fik pks, på eget ønske. Og det var så fed en oplevelse, hele vejen igennem. Jeg var hjemme allerede dagen efter, og jeg kunne sagtens varetage min baby. Selvf gjorde det da en del ondt, men havde fået smertestillende med hjem til de første par dage. Og så var kæresten min en kanon hjælp..

Jeg vil til hver en tid, vælge det igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

Aves..

Malthes mor skriver:

Så forstå jeg dig. Og det er slet ikke sådan noget jeg mener. Men når talen falder på fødslen, så er folk omkring den gravide hurtig ude med, at sådan en gør skide ondt. Og ja, det gør den, men alt er relativt. Og det er ikke nødvendigt at gøre den gravide mere bange/angst/bekrymret end hun i forvejen er.

Så jeg vil fortsat mene, at så længe der ikke er nogen egentlig årsag til PKS, så føder man på den gode gammeldags måde men som du vist tidligere skrev, så er det fagfolk, der skal vurdere det og ikke os andre

Håber at begge dine børn har det godt, og selvfølgelig også deres mor. Glædelig jul

Men rent fysiologisk kunne jeg jo godt føde, turde bare ikke...den ældste vejede 4800g og ham fødte jeg da..

Anmeld

13. december 2010

Malthes mor

Jildes skriver:

Men rent fysiologisk kunne jeg jo godt føde, turde bare ikke...den ældste vejede 4800g og ham fødte jeg da..

Det er også nogel store "basser". De må havde været tunge.

Min den store vejede 4200 gr da han blev født, og jeg syntes at han var tung.

Anmeld

13. december 2010

JacobsMoar

Babyklar skriver:

Okey - det er jo som man selv synes jo. er nu os mest til pks men ja jeg kan skifte mening mange gange endnu. - men tror altså ikk at man skal regne med at det er så nemt bare at få det - men jeg ved det selvf ikk

Det regner jeg bestemt heller ikke med at det bliver.. Kan jeg ikke overbevise læger og JM om at det er det jeg skal, er det nok fordi jeg føde vaginalt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.