Tjuhl skriver:
meget sent, faktisk...jeg tror det var slutningen af 2. trimester, hvis ikke det først var i 3. trimester
jeg tabte mig cirka 9 kg i 1. trimester og så lå jeg bare på den vægt meget meget længe og så først til allersidst tog jeg omkring 6 kg på (så jeg lå stadig under min pre-graviditetsvægt), da havde jeg fået vand i kroppen så det forklarer jo i hvert fald en del af vægten - og så selvfølgelig babyen og hele værket indeni maven 
nogle dage efter fødslen var jeg på vægten og der lå jeg 13 kg under min pre-graviditetsvægt, dvs. 4 kg under min 1. trimester vægt og det var simeplthen bare fødslen der havde taget den vægt af mig! og der ligger jeg stadig, så man skal ikke fortvivle helt (jeg gør absolut intet for at holde min nye vægt OVERHOVEDET, der ryger virkelig meget chokolade ned i løbet af ugen herhjemme og jeg kommer ikke udenfor en dør når skoven er helt iset til)
Det var store udsving. Hvorfor tabte du så meget i 1. trimester ? Var det pga. opkast og kvalme ?
Mht. at tabe det hele igen ved fødslen, mon ikke, at det afhænger af ens startvægt ? Du ser ikke umiddelbart ud til at have problemer med vægten ellers - hvis det er dig på profilbilledet. Ku godt forestille mig, at det er anderledes, hvis man i forvejen kæmper med vægten. For så er der en tendens til at tage på og at have svært ved at tabe sig. Derfor kan det være sværere for overvægtige at smide de ekstra kg efter en graviditet.
Anmeld