Forstår det ik....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

M&F&C

LouiseNielsen skriver:

Den kommentar vælger jeg helt at undlæde og svare på.

Så behøver stemningen nemlig ikke ryge den forkerte vej!

Louise!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

LouiseNielsen

Jildes skriver:

Nå, men du kan læse min forklaring ovenover, du misforstod, tror jeg..

Syntes ikke den kan trækkes i land på nogen måde, og vælger at stoppe diskutionen med dig her.

Anmeld

8. december 2010

Aves..

LouiseNielsen skriver:

Joo men nu snakkede vi jo piger og deres make up og ikke drenge...

Voksne kvinder er jeg fuldstændig ligeglade med majer sig ud og ligger en fuldstændig vild make up, det er deres eget valg...

Men så længe min datter bor hos mig er det mig som har ansvar for hvordan hun ser ud... Ogjeg syntes ikke en så ung pige skal rende rundt og ligne en der udstråler :KOM OG TA MIG!

Men hvis nogen synes hun udstråler det er det sgu dem der er syge i bøtten...hvis man tænder på en pige på 14 år som i virkeligheden ligner dame edna på en god dag, så har man sgu et problem man skal arbejde med og der mener jeg ike at det er teenageren der har et problem, endsige skal ændre på sig fordi der findes syge menneskerl.

Anmeld

8. december 2010

Aves..

LouiseNielsen skriver:

Syntes ikke den kan trækkes i land på nogen måde, og vælger at stoppe diskutionen med dig her.

Altså, Louise, nogle gange ville det virkelig hjælpe hvis du læste det der blev skrevet og ike bare klapper i og bliver mopset, vi er vel voksne mennesker og jeg trækker ikke i land, Jeg mener virkelig at hvis man ser en teeanger som en luder, så er det ikek fordi teenageren hverken ligner eller er en, men så er det noget øjnene ser.

Anmeld

8. december 2010

LouiseNielsen

M&F skriver:

Så behøver stemningen nemlig ikke ryge den forkerte vej!

Louise!

Smiler... jep, har trods alt lært lidt at mine 2 advarsler...  Dejligt når folk så også ligger mærke til det.. Tak!

Anmeld

8. december 2010

Steph_Laurits

M&F skriver:

Jeg er enig med dig

Det er der efterhånden mange der er

Anmeld

8. december 2010

LouiseNielsen

Jildes skriver:

Altså, Louise, nogle gange ville det virkelig hjælpe hvis du læste det der blev skrevet og ike bare klapper i og bliver mopset, vi er vel voksne mennesker og jeg trækker ikke i land, Jeg mener virkelig at hvis man ser en teeanger som en luder, så er det ikek fordi teenageren hverken ligner eller er en, men så er det noget øjnene ser.

Kan godt se hvad du læser. Men har ikke interesse i at kommentere ydeligere.. Og syntes ikke den var til at misforstå!

Giver dig ret i at det er dem som tænder på en 14årige pige der er syge i hovedet. Men de findes derude og det er mit job og passe på mit barn og det føler jeg at jeg gør bedst mulig ved ikke at få hende til at ligne en voksen dulle...

Anmeld

8. december 2010

M&F&C

Jildes skriver:

Nej, så tror jeg det misforståes, lavede endda et blink...det jeg mener er at det vores øjne ser og det vi dømmer på, det er jo gerne ud fra eget syn og ikke det vi faktisk ser. At man synes en teenager ligner en luder er jo ud fra egne fordomme elleer syn og ikek fordi hun på nogen måde er sammenlignelig med en eller ønsker at se sådan ud...giver det mening.

Tror alle mennesker har det i sig, men meget godt lige at tænke over om det er den virkelige verden man ser eller om man ser den verden man selv har skabt...giver det mening og nej, det var som ikke hårdt eller noget, håber jeg har forklaret mig nu.

Joo - forstår godt hvad du mener ...... men så synes jeg måske den skulle være forklaret med det samme  Hvis du forstår? For den virker sådan lidt ......... ja træls ..... at få smidt lige i ansigtet?

Har lige læst debatten - og jeg er til dels enig med dig i at man ikke skal diktere sine børn og at de skal have lov til at udvikle sig. Men jeg vil så også holde med Louise - for der er stor forskel på at udvikle sig og udstille sig selv. Hermed ment at mange af de teenagepiger er slemme til at have alt for meget makeup ansigtet, sjældent er særlig tækkelig klædt - og der mener jeg at man som forældre skal støtte, men også lære sine børn hvilke signaler de sender til resten af omverdenen (både børn, teenagere, voksne og ældre mennesker!)

Anmeld

8. december 2010

Aves..

LouiseNielsen skriver:

Kan godt se hvad du læser. Men har ikke interesse i at kommentere ydeligere.. Og syntes ikke den var til at misforstå!

Giver dig ret i at det er dem som tænder på en 14årige pige der er syge i hovedet. Men de findes derude og det er mit job og passe på mit barn og det føler jeg at jeg gør bedst mulig ved ikke at få hende til at ligne en voksen dulle...

Jamen, det er vi enige i og det jeg så har skrevet flere gange er at jeg tror på det er hvordan din pige er der sikrer hende og ikek hvordan hun ser ud eller du fortæller hun ser ud...derfor jeg også skrev at kvinder i samme tøj kan udstråle noget forskelligt.

At skabe en pige med et godt selvværd som ikke har brug for at blive bekræftiget på hendes ydre fra andre mænd og drenge, det tror jeg er en meget god start og så er makeuppen i min verden sekundær.

Men jeg kan godt mærke vi ikke helt taler samme sprog, så dvi kommer nok ikke videre.

God dag.

Anmeld

8. december 2010

M&F&C

LouiseNielsen skriver:

Smiler... jep, har trods alt lært lidt at mine 2 advarsler...  Dejligt når folk så også ligger mærke til det.. Tak!

Det var så lidt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.