LouiseNielsen skriver:
Hejsa Piger
Da jeg har hentet Nicklas fra børnehave idag går vi forbi to helt unge piger... Og kan bare se fra laaaang afstand at de er total smurt ind i bruncrem... Ikke nok me det, man da vi så kom tættere på kunne man lige så tydeligt se en kandt hele vejen rundt ved kæben på de ellers to kønne piger...
Jeg syntes simpelthen det er så synd at de skal ødelægge ders ellers kønne ansigter på den måde? Og hvorfor siger forældrene ikke noget...
Hvis den lille spir i maven er en pige, og hun bliver en sminke dukke, vil jeg helt sikkert sætte mig ned og sige at det er okay hun går med make up, og at jeg gerne vil lære hende hvordan det er pænt.... For det er det der vi så idag, og ofte ser, jo bare slet ikke...
Ville du lade din pige gå sådan uden at blande dig???
Krammer
Nix..og det har mine piger heller aldrig fået lov til eller gjort.
De har lært at klæde sig pænt og at bruge diskret makeup.
Ja..undrer også mig når jeg ser piger/kvinder sminke sig, så de kun dækker ansigtet, men ikke gnider det ud og ned, så det danner en glidende overgang fra ansigtet og ned ad halsen. Det andet ligner en maske de har taget på.
Generelt så synes jeg at folk ikke har meget kritisk sans.
Som fx nu det med tøjvalg. Det er bare så synd, når en lidt kraftig pige klæder sig i stramt tøj, der viser alle de overflødige pund kravle frem her og der. Jeg er selv en rund pige og har alle dage været det, men jeg har da lært af min mor, at man så ikke skal have tøj på, der viser alle dellerne, og i det hele taget ikke vælge tøj, der laver deller.
Man skulle også tro at mange ikke kigger sig bagfra, når de ser sig selv i spejlet i prøverummet 
Selvfølgelig skal man ikke ligne en der kun bruger telt som tøj, men der er forskel på måden man vælger tøj, hvis man er en åleslank pige og så en med lidt på sidebenene. Ser jævnligt kvinder, selv i min alder iført strækbukser, BH der er for lille og så en t-shirt eller sweatshirt, sokker og kondisko, samt tæt på 100 kg 
Nå jeg siger ikke mere, kun at man da for pokker må have bare lidt selvkritik.

Kærligst
Sussie
Anmeld