Har ingen veninder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

MissGeoh

jannebjerre skriver:

Ja det kunne være så hyggeligt

Jaa, helt bestemt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

jannebjerre

MissGeoh skriver:

Jaa, helt bestemt.

kan du spørge Lone H ???

Anmeld

5. december 2010

pussekat

jannebjerre skriver:

Det er sådan en dårlig undskyldning sådan noget sys jeg!

til dig

hejsa

jep det er en syg undskyldning jeg vil da også godt møde med dig bor i horsens der er ikke lang der ned

men det skal nok være efter jul da jeg er i behaning lige nu og skal have æg ud ind den 17 så skal pas på mig selv når jeg få æg op

Anmeld

5. december 2010

klmf

jannebjerre skriver:

Jo kunne måske nok finde nogen herinde fra - det ville faktisk være rart med nogen i "samme båd" 

Jeg må prøve onlinevenindedating

He, jeg sad lige ogtænkte. at du mangler da et datingsite, bare for veninder

Jeg synes jo der er totalt hyggeligt at være herinde, hvis man lige ser bort fra de lejlighedsvise 'brokke-skændes-whatever'-indlæg, så jeg ville da helt sikkert bare kaste mig ud i det. Vær aktiv herinde, så skal du nok finde nogen du svinger med

- og endnu engang... Ahrmen altså, det profilbillede - han er simpelthen SÅ sød! Ligner en lille bjørn

Anmeld

5. december 2010

jannebjerre

lotchen skriver:

He, jeg sad lige ogtænkte. at du mangler da et datingsite, bare for veninder

Jeg synes jo der er totalt hyggeligt at være herinde, hvis man lige ser bort fra de lejlighedsvise 'brokke-skændes-whatever'-indlæg, så jeg ville da helt sikkert bare kaste mig ud i det. Vær aktiv herinde, så skal du nok finde nogen du svinger med

- og endnu engang... Ahrmen altså, det profilbillede - han er simpelthen SÅ sød! Ligner en lille bjørn

Hihi taaaak

Jeg prøver også at være rimelig aktiv, så det giver måske pote på et tidspunkt

Anmeld

5. december 2010

klmf

jannebjerre skriver:

Hihi taaaak

Jeg prøver også at være rimelig aktiv, så det giver måske pote på et tidspunkt

Jeg har lagt mærke til dig

Anmeld

5. december 2010

jannebjerre

lotchen skriver:

Jeg har lagt mærke til dig

Super - det er jo det man skal hihi Og du har lagt mærke til min søde bamse felix

Anmeld

5. december 2010

klmf

jannebjerre skriver:

Super - det er jo det man skal hihi Og du har lagt mærke til min søde bamse felix

Altså, han er jo TOTAL blikfang den unge der Men har da lagt mærke til at du har været aktiv og svaret på en masse og det synes jeg er rigtig godt hvis man gerne vil have nogen herindefra at snakke med

Anmeld

5. december 2010

Mor til Frederic og Freya

jannebjerre skriver:

Hej Piger..

Det er meget pinligt for mig at skrive dette - men jeg har faktisk ikk rigtig nogen veninder

Dem jeg troede jeg havde, der er langsomt smuttet efter jeg fik Felix, fordi jeg ikk længere har så meget tid og egentlig helst vil have ham med mig når jeg skal noget..og de kan ikk forstå jeg ikk bare kan få ham passet Det kan jeg også, det er slet ikke det, men jeg sys bare ikk man får børn for at få dem passet!

Det er ikk længe siden jeg er flyttet til fredericia grundet min mands arbejde, og ja så er det jo endnu sværer, for her kender jeg slet ingen

Jeg føler bare jeg sidder og kukker for mig selv dag ud og dag ind Er ved at blive skør

Ved ikk hvad jeg ville med dette indlæg, havde vist bare brug for at læsse af og sige jeg sys det er skønt at komme herind og have nogen at snakke med og dele tingene med...

Juleknus herfra

hey smukke.

Nu ved du hvor vi bor, og felix syntes meget godt om frederic's værelse. Plus ting han kan putte i munden

Vores dør er åben og selvom du ingen kørekort har, stopper busen næsten lige ved vores hus...

Selvom vi har boet i fredericia i mange år, så kender vi stort set ikke nogen - ud over rubens familie. 

Så I skal være velkommen herude..

Anmeld

5. december 2010

MissGeoh

jannebjerre skriver:

kan du spørge Lone H ???

Ja det kan jeg godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.