Det er da heller ikke nogen sjov følelse at sidde med.
Jeg er heller ikke en afdem der har uanede mængder af veninder. Men jeg har et par stykker som jeg kan dele alt med.. Og havde jeg ikke dem, så ville jeg også føle mig ensom.
Jeg tror der sker noget med os, når vi bliver gravide eller mødre. Det ér bare anderledes at have barn. Men jeg ser det ikke som en hindring for venskaber.. det er nok bare nemmere at være venner med andre i samme båd!
Er du flyttet langvejs fra til Fredericia? Hvad med dem i mødregruppen, er der ikke én eller to du kan binde dig lidt tættere til?
Jeg har fået nogle bekendtskaber herinde, som jeg faktisk vil kalde for venskaber nu. Og det havde jeg aldrig troet muligt. Vi sms'er sammen, ringer sammen, på trods af at vi aldrig har mødstes. Jeg har kun mødtes med én, og det er så hende jeg ringer sammen med engang i mellem. Og de her tøser er altså guld værd!
Var det en mulighed du fandt nogen herinde?? Jeg har altid sagt, at jeg ikke tror på det der med at mødes over nettet, fx. også som kærester. Men jeg tog fejl!! Måske du kunne prøve det?
Jeg håber du finder nogen, for det er trist at være ensom!
Et stort kram til dig
Og sejt at du tør stå frem. Det er ikke alle der vil erkende følelsen af ensomhed 
Anmeld