Har ingen veninder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.457 visninger
72 svar
0 synes godt om
5. december 2010

jannebjerre

Hej Piger..

Det er meget pinligt for mig at skrive dette - men jeg har faktisk ikk rigtig nogen veninder

Dem jeg troede jeg havde, der er langsomt smuttet efter jeg fik Felix, fordi jeg ikk længere har så meget tid og egentlig helst vil have ham med mig når jeg skal noget..og de kan ikk forstå jeg ikk bare kan få ham passet Det kan jeg også, det er slet ikke det, men jeg sys bare ikk man får børn for at få dem passet!

Det er ikk længe siden jeg er flyttet til fredericia grundet min mands arbejde, og ja så er det jo endnu sværer, for her kender jeg slet ingen

Jeg føler bare jeg sidder og kukker for mig selv dag ud og dag ind Er ved at blive skør

Ved ikk hvad jeg ville med dette indlæg, havde vist bare brug for at læsse af og sige jeg sys det er skønt at komme herind og have nogen at snakke med og dele tingene med...

Juleknus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

camsko88

kender godt følsen, du er meget velkommen til at skrive hvis du skulle have lyst....

Anmeld

5. december 2010

Snefnug1984

Kender følelsen.. jeg er også tilflytter og har ikke rigtigt fået oprettet et godt netværk. Jeg er dog ikke fra Fredericia, men håber du finder nogle søde veninder

Anmeld

5. december 2010

LR85

Jeg synes godt nok du er modig...

Venner over nettet tæller selvfølgelig ikke som ens veninder man tager på cafe med og alt det... men håber du føler dig vellidt  og har nogen 'venner' bla. på baby.dk

Anmeld

5. december 2010

otlitrom

Det er da heller ikke nogen sjov følelse at sidde med.

Jeg er heller ikke en afdem der har uanede mængder af veninder. Men jeg har et par stykker som jeg kan dele alt med.. Og havde jeg ikke dem, så ville jeg også føle mig ensom.

Jeg tror der sker noget med os, når vi bliver gravide eller mødre. Det ér bare anderledes at have barn. Men jeg ser det ikke som en hindring for venskaber.. det er nok bare nemmere at være venner med andre i samme båd!

Er du flyttet langvejs fra til Fredericia? Hvad med dem i mødregruppen, er der ikke én eller to du kan binde dig lidt tættere til?

Jeg har fået nogle bekendtskaber herinde, som jeg faktisk vil kalde for venskaber nu. Og det havde jeg aldrig troet muligt. Vi sms'er sammen, ringer sammen, på trods af at vi aldrig har mødstes. Jeg har kun mødtes med én, og det er så hende jeg ringer sammen med engang i mellem. Og de her tøser er altså guld værd!

Var det en mulighed du fandt nogen herinde?? Jeg har altid sagt, at jeg ikke tror på det der med at mødes over nettet, fx. også som kærester. Men jeg tog fejl!! Måske du kunne prøve det?

Jeg håber du finder nogen, for det er trist at være ensom!

Et stort kram til dig Og sejt at du tør stå frem. Det er ikke alle der vil erkende følelsen af ensomhed

Anmeld

5. december 2010

jannebjerre

kitty skriver:

Det er da heller ikke nogen sjov følelse at sidde med.

Jeg er heller ikke en afdem der har uanede mængder af veninder. Men jeg har et par stykker som jeg kan dele alt med.. Og havde jeg ikke dem, så ville jeg også føle mig ensom.

Jeg tror der sker noget med os, når vi bliver gravide eller mødre. Det ér bare anderledes at have barn. Men jeg ser det ikke som en hindring for venskaber.. det er nok bare nemmere at være venner med andre i samme båd!

Er du flyttet langvejs fra til Fredericia? Hvad med dem i mødregruppen, er der ikke én eller to du kan binde dig lidt tættere til?

Jeg har fået nogle bekendtskaber herinde, som jeg faktisk vil kalde for venskaber nu. Og det havde jeg aldrig troet muligt. Vi sms'er sammen, ringer sammen, på trods af at vi aldrig har mødstes. Jeg har kun mødtes med én, og det er så hende jeg ringer sammen med engang i mellem. Og de her tøser er altså guld værd!

Var det en mulighed du fandt nogen herinde?? Jeg har altid sagt, at jeg ikke tror på det der med at mødes over nettet, fx. også som kærester. Men jeg tog fejl!! Måske du kunne prøve det?

Jeg håber du finder nogen, for det er trist at være ensom!

Et stort kram til dig Og sejt at du tør stå frem. Det er ikke alle der vil erkende følelsen af ensomhed

Jo kunne måske nok finde nogen herinde fra - det ville faktisk være rart med nogen i "samme båd" 

Jeg må prøve onlinevenindedating

Anmeld

5. december 2010

SoffiLine

DU HAR MIG VI SKAL BARE FINDE EN DAG! DER ER IKKE MERE END MAX 10 MINUTTER PÅ CYKEL MELLEM OS 

Anmeld

5. december 2010

camillakrath

Gid du boede tættere på. Jeg er også flyttet til Aalborg for nogen måneder siden, så jeg kender ikke rigtig nogen.

Så jeg kunne godt bruge en ny veninde <3

Anmeld

5. december 2010

jannebjerre

SoffiLine skriver:

DU HAR MIG VI SKAL BARE FINDE EN DAG! DER ER IKKE MERE END MAX 10 MINUTTER PÅ CYKEL MELLEM OS 

Taak søde Det SKAL vi bare - jeg er ikke så god til at sørge for det sker, hvis du forstår??

Anmeld

5. december 2010

jannebjerre

camillakrath skriver:

Gid du boede tættere på. Jeg er også flyttet til Aalborg for nogen måneder siden, så jeg kender ikke rigtig nogen.

Så jeg kunne godt bruge en ny veninde <3

Åhh ja der er langt derop Men cyberspace veninder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.