Hvor er det her en fantastisk tråd at læse!!! 

Respekt for at stå frem som du er... og respekt til andre til lynhurtigt at gribe hende... 
Jeg kan på nogle punkter følge dig...
For allerede da folk begyndte at få faste kærester, blev der tyndet ud i vennekredsen... Ikke af mig, men folk blev bare røvelendige til at ringe... Til sidst valgte jeg at "sætte en frist".. Havde jeg ikke hørt fra en given person indenfor X antal måneder, så slettede jeg dem simpelthen... For blev bare så såret over at det var MIG som skulle tage initiativ størstedelen af gangene...
Sidenhen har jeg fået barn - er faktisk den første i vennekredsen til at få barn... Der var det stadig vigtigt for mig at have mine veninder uden børn. at man snakker om andre ting end lort og bleer.. Nogle er faldet fra, imens andre har vist sig fra en side jeg virkelig var rørt over... Især efter jeg blev alene med min søn..
Jeg har dog også fået en NY vennekreds.... Via et andet børnefora, og nogle af dem er faktisk iblandt mine bedste "venner" i dag... ja nogle af dem har jeg aldrig mødt, men jeg ved bare at dem kan jeg snakke om problematikker med børn osv.. som jeg ikke kan med mine "gamle" veninder... Så jeg stadig kan holde snakken på andre ting end børn, når jeg ses med mine "gamle" veninder...
Jeg kender ingen lige i det lokalområde hvor jeg bor - begge mødregrupper smadrede... Så der savner jeg nogle tæt på - både med og uden børn...
Men heldigvis bor der nogle stykker ca 45 min væk med det offentlige, så er ikke palle alene i verden.. Selvom jeg kun er mig selv efter kl 19 om aftenen..
Håber VIRKELIG at i får en god gruppe op og køre... for det kan være SÅ priceless....
Anmeld