Har ingen veninder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

jannebjerre

Mor til Frederic skriver:

hey smukke.

Nu ved du hvor vi bor, og felix syntes meget godt om frederic's værelse. Plus ting han kan putte i munden

Vores dør er åben og selvom du ingen kørekort har, stopper busen næsten lige ved vores hus...

Selvom vi har boet i fredericia i mange år, så kender vi stort set ikke nogen - ud over rubens familie. 

Så I skal være velkommen herude..

Hej søde 

TUSINDE TAK Det vil jeg virkelig gerne, det ender nok med jeg tager dig på ordet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Mor til Frederic og Freya

jannebjerre skriver:

Hej søde 

TUSINDE TAK Det vil jeg virkelig gerne, det ender nok med jeg tager dig på ordet

Fik ikke snakket så meget med dig, da i var herude. Men du virker til at være kanon herlig, så du må gerne være med til at gøre min veninde kreds større.

Selvom jeg er en gammel gift kone..

Anmeld

5. december 2010

jannebjerre

Fik ikke snakket så meget med dig, da i var herude. Men du virker til at være kanon herlig, så du må gerne være med til at gøre min veninde kreds større.

Selvom jeg er en gammel gift kone..

Ja så kan du måske give mig mere voksne input og jeg dog barnlige hihi

Ejj alder har ikk den store betydning for mig, men mere det indre, ens værdier og bagage

Men jeg kommer når du inviterer

Anmeld

5. december 2010

VIPpigen

Nu har jeg ikke læst alle de andre indlæg du har fået her. Men jeg er da fra Vejle, og er på barsel med vores lille datter. Så hvis det havde interesse kunne vi sagtens ses

Anmeld

5. december 2010

MissGeoh

jannebjerre skriver:

kan du spørge Lone H ???

Jeg har skrevet til Lone, så jeg venter bare på at hun svarer mig.

Anmeld

5. december 2010

Mor til Frederic og Freya

jannebjerre skriver:

Ja så kan du måske give mig mere voksne input og jeg dog barnlige hihi

Ejj alder har ikk den store betydning for mig, men mere det indre, ens værdier og bagage

Men jeg kommer når du inviterer

Det skal du ikke tænke over det er vi også... 

Hvor mange samler alle tørrestativer indenfor og beklæder dem med tæpper - dyner mm, for derefter at sidde i hulen, drikke juice og spise chokolade kiks? 

Eller prøver at ramme ens familie i haven med æbler, omme fra den anden side af huset? 

Komme til at binde mandens ben sammen om natten, så han skvatter rundt næste morgen? 

Den bedste er dog at skrive på ham med sprit tusch, for han opdager det ikke. Førend at hans arbejds kollega siger noget, eller han op af formiddagen selv opdager det..

Godt være vores dåbs attest siger et tal,  men vi er slet ikke så gamle... Syntes vi...

Altid rart at kunne hjælpe andre, med råd og erfaringer man selv har gjort og draget nytte af. 

Anmeld

5. december 2010

jannebjerre

MissGeoh skriver:

Jeg har skrevet til Lone, så jeg venter bare på at hun svarer mig.

Dejligt

Anmeld

5. december 2010

jannebjerre

Det skal du ikke tænke over det er vi også... 

Hvor mange samler alle tørrestativer indenfor og beklæder dem med tæpper - dyner mm, for derefter at sidde i hulen, drikke juice og spise chokolade kiks? 

Eller prøver at ramme ens familie i haven med æbler, omme fra den anden side af huset? 

Komme til at binde mandens ben sammen om natten, så han skvatter rundt næste morgen? 

Den bedste er dog at skrive på ham med sprit tusch, for han opdager det ikke. Førend at hans arbejds kollega siger noget, eller han op af formiddagen selv opdager det..

Godt være vores dåbs attest siger et tal,  men vi er slet ikke så gamle... Syntes vi...

Altid rart at kunne hjælpe andre, med råd og erfaringer man selv har gjort og draget nytte af. 

Kunne ikk ha sagt det bedre selv

Anmeld

5. december 2010

eElak

Hvor er det her en fantastisk tråd at læse!!! 

Respekt for at stå frem som du er... og respekt til andre til lynhurtigt at gribe hende... 

Jeg kan på nogle punkter følge dig... 

For allerede da folk begyndte at få faste kærester, blev der tyndet ud i vennekredsen... Ikke af mig, men folk blev bare røvelendige til at ringe... Til sidst valgte jeg at "sætte en frist".. Havde jeg ikke hørt fra en given person indenfor X antal måneder, så slettede jeg dem simpelthen... For blev bare så såret over at det var MIG som skulle tage initiativ størstedelen af gangene...

Sidenhen har jeg fået barn - er faktisk den første i vennekredsen til at få barn... Der var det stadig vigtigt for mig at have mine veninder uden børn. at man snakker om andre ting end lort og bleer.. Nogle er faldet fra, imens andre har vist sig fra en side jeg virkelig var rørt over... Især efter jeg blev alene med min søn..

Jeg har dog også fået en NY vennekreds.... Via et andet børnefora, og nogle af dem er faktisk iblandt mine bedste "venner" i dag... ja nogle af dem har jeg aldrig mødt, men jeg ved bare at dem kan jeg snakke om problematikker med børn osv.. som jeg ikke kan med mine "gamle" veninder... Så jeg stadig kan holde snakken på andre ting end børn, når jeg ses med mine "gamle" veninder... 

Jeg kender ingen lige i det lokalområde hvor jeg bor - begge mødregrupper smadrede... Så der savner jeg nogle tæt på - både med og uden børn... 
Men heldigvis bor der nogle stykker ca 45 min væk med det offentlige, så er ikke palle alene i verden.. Selvom jeg kun er mig selv efter kl 19 om aftenen..

Håber VIRKELIG at i får en god gruppe op og køre... for det kan være SÅ priceless....  

Anmeld

5. december 2010

mybaby-girl

jannebjerre skriver:

Hej Piger..

Det er meget pinligt for mig at skrive dette - men jeg har faktisk ikk rigtig nogen veninder

Dem jeg troede jeg havde, der er langsomt smuttet efter jeg fik Felix, fordi jeg ikk længere har så meget tid og egentlig helst vil have ham med mig når jeg skal noget..og de kan ikk forstå jeg ikk bare kan få ham passet Det kan jeg også, det er slet ikke det, men jeg sys bare ikk man får børn for at få dem passet!

Det er ikk længe siden jeg er flyttet til fredericia grundet min mands arbejde, og ja så er det jo endnu sværer, for her kender jeg slet ingen

Jeg føler bare jeg sidder og kukker for mig selv dag ud og dag ind Er ved at blive skør

Ved ikk hvad jeg ville med dette indlæg, havde vist bare brug for at læsse af og sige jeg sys det er skønt at komme herind og have nogen at snakke med og dele tingene med...

Juleknus herfra

Heeey

Kender det alt for godt selv, jeg har en far der bor  i fredericia, så der kommer jeg da en gang imellem .. Jeg ville gerne mødes med nogle engang, det kunne være så hyggeligt ..

Og du har helt ret man får ikk børn, for at få dem passet !

Hvis det ku være noget så sig endelig til

Knus fra mig ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.