Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SoffiLine skriver: JA JA JA JA JA JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA JA JA JA JA JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissGeoh skriver: Ja hun skal. Ellers fanger vi hende og binder hende fast.
Ja hun skal.
Ellers fanger vi hende og binder hende fast.
HVOR ER I DA BARE SØDE
Tror ikk tvang er nødvendigt, se lige oppe over dit indlæg
SoffiLine skriver: HVOR ER I DA BARE SØDE
Haha ja det er vi.
Du skal være med, det har vi bestemt.. Hehe..
jannebjerre skriver: Tror ikk tvang er nødvendigt, se lige oppe over dit indlæg
Hehe nej okay så.
MissGeoh skriver: Haha ja det er vi. Du skal være med, det har vi bestemt.. Hehe..
I'M REEEEEADYYYYY
jannebjerre skriver: Hej Piger.. Det er meget pinligt for mig at skrive dette - men jeg har faktisk ikk rigtig nogen veninder Dem jeg troede jeg havde, der er langsomt smuttet efter jeg fik Felix, fordi jeg ikk længere har så meget tid og egentlig helst vil have ham med mig når jeg skal noget..og de kan ikk forstå jeg ikk bare kan få ham passet Det kan jeg også, det er slet ikke det, men jeg sys bare ikk man får børn for at få dem passet! Det er ikk længe siden jeg er flyttet til fredericia grundet min mands arbejde, og ja så er det jo endnu sværer, for her kender jeg slet ingen Jeg føler bare jeg sidder og kukker for mig selv dag ud og dag ind Er ved at blive skør Ved ikk hvad jeg ville med dette indlæg, havde vist bare brug for at læsse af og sige jeg sys det er skønt at komme herind og have nogen at snakke med og dele tingene med... Juleknus herfra
Hej Piger..
Det er meget pinligt for mig at skrive dette - men jeg har faktisk ikk rigtig nogen veninder
Dem jeg troede jeg havde, der er langsomt smuttet efter jeg fik Felix, fordi jeg ikk længere har så meget tid og egentlig helst vil have ham med mig når jeg skal noget..og de kan ikk forstå jeg ikk bare kan få ham passet Det kan jeg også, det er slet ikke det, men jeg sys bare ikk man får børn for at få dem passet!
Det er ikk længe siden jeg er flyttet til fredericia grundet min mands arbejde, og ja så er det jo endnu sværer, for her kender jeg slet ingen
Jeg føler bare jeg sidder og kukker for mig selv dag ud og dag ind Er ved at blive skør
Ved ikk hvad jeg ville med dette indlæg, havde vist bare brug for at læsse af og sige jeg sys det er skønt at komme herind og have nogen at snakke med og dele tingene med...
Juleknus herfra
Kender det alt for godt. Jeg vil heller ikke ha Patrick passet for tit. Mine veninder bor ca en time fra mig og det er ikke let i hverdagene hvor man er træt!!! Så jeg føler os at jeg bare sidder for mig selv nu hvor jeg går sygmeldt...
SoffiLine skriver: I'M REEEEEADYYYYY
Supert.. Så må vi finde en dag..
Får forresten også besøg af LoneH den 9 eller 11. Der skal hun have ordnet negle..
Måske vi kunne finde ud af noget der, hvis hun også er frisk?
MissGeoh skriver: Supert.. Så må vi finde en dag.. Får forresten også besøg af LoneH den 9 eller 11. Der skal hun have ordnet negle.. Måske vi kunne finde ud af noget der, hvis hun også er frisk?
Ja det kunne være så hyggeligt
jannebjerre skriver: Ja det kunne være så hyggeligt
jeg er klar hvis jeg ikke skal besøge min bror i fængslet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128