Har ingen veninder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Mange siger: Ja så er det jo ikke rigtige veninder! Nej det er det ikke, men derfor mangler man sgu nogen alligevel, det er ikk fedt bare at sidde og kukke for sig selv hver dag...

Ja Det siger man jo. Men ikke en trøst, og måske heller ikke helt sandt?

Ja, meget kedeligt, føler nærmest man vil gå fra forstanden nogle gange.  Et godt initiativ at oprette denne tråd. Så ved man da at der er andre med den følelse.

Jeg håber og ønsker for dig at du finder nogle meget snart. Nogle du kan stole på, som er loyale og kærlige og altid har tid til dig. Er sikker på de vil få det hele igen fra dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

jannebjerre

Maria-s skriver:

Jeg tror slet ikke du er ene om at være i den "katagori". Som andre også skriver, så sker der bare noget når man bliver gravid og får børn. Jeg har heller ikke vildt mange veninder og er bare for at jeg ender med at miste mange af de få jeg har, her efter at jeg er blevet gravid og nu snart skal være mor.

For for mig handler livet bare rigtig meget om hvad der sker med min krop og de tanker jeg gør mig om fremtiden og når min prins kommer til verdnen, så VED jeg at meget i mit liv kommer til at handle om ham, for han bliver det mest dyrebare for mig og noget helt nyt og et helt andet liv.

Og det ved jeg, nogle af mine veninder slet, slet ikke vil kunne sætte sig ind i og relatere sig til. For deres liv handler om fester, fyre og cafebesøg. Jeg tror nogengange de er ved at brække sig over at høre om min gravidtet og omvendt så gider jeg heller ikke hver søndag at høre om endnu en druktur. De ringer faktisk mindre og mindre og jeg synes endda enkelte virker bebrejdende over at JEG ikke kontakter DEM mere end jeg gør. OG jeg kan høre de ikke altid lytter ordentligt efter hvis jeg snakker om min graviditet.

Jeg tror bare at det her med at få børn er så skelsættende i ens liv at det desværre gør at vi bliver splittet for alle vinde. Jeg håber at nogle af de veninder jeg har, som jeg virkelig holder så uendeligt meget af, at vi finder lidt mere sammen igen, den dag de selv får børn. For jeg savner dem, det gør jeg. Men jeg tror også at jeg er kommet dertil, hvor jeg acceptere at vi bare er på så forskelige planer, at det er svært at være "tætte" og interesseret i det samme. Jeg håber da at jeg fx. gennem en mødregruppe kan finde andre som jeg kan få et godt forhold til. Og ja så kan jeg jo se på mig selv at jeg SELV er begyndt at tage kontakt til veninder der fik børn før mig, som måske gled lidt ud i sandet, da fest og farver var det mest interesante i mit EGET liv..

Håber du finder nogen i nærheden af dig some er klar på hygge MED babyer

Du er så evig ret Tak for den øjenåbner, så er det måske ikke så meget mig som person, som jeg troede...

Anmeld

5. december 2010

MissGeoh

jannebjerre skriver:

Måske vi alle tre skal mødes så

Det kunne vi da nok godt finde ud af.

Kunne da være rigtig hyggeligt.

Så må vi håbe at Soffi er med på den.

Anmeld

5. december 2010

4xGreve

jannebjerre skriver:

Hej Piger..

Det er meget pinligt for mig at skrive dette - men jeg har faktisk ikk rigtig nogen veninder

Dem jeg troede jeg havde, der er langsomt smuttet efter jeg fik Felix, fordi jeg ikk længere har så meget tid og egentlig helst vil have ham med mig når jeg skal noget..og de kan ikk forstå jeg ikk bare kan få ham passet Det kan jeg også, det er slet ikke det, men jeg sys bare ikk man får børn for at få dem passet!

Det er ikk længe siden jeg er flyttet til fredericia grundet min mands arbejde, og ja så er det jo endnu sværer, for her kender jeg slet ingen

Jeg føler bare jeg sidder og kukker for mig selv dag ud og dag ind Er ved at blive skør

Ved ikk hvad jeg ville med dette indlæg, havde vist bare brug for at læsse af og sige jeg sys det er skønt at komme herind og have nogen at snakke med og dele tingene med...

Juleknus herfra

Hey.

Vil bare lige skrive at jeg har læst dit indlæg og fortælle dig at du langfra er alene - jeg står selv i det.

sender dig lige en kæmpe >:< med ønsker om at du snart får dig nogen rigtige gode venner/veninder der kan lide dig for lige præcis den du er

Anmeld

5. december 2010

jannebjerre

sommerbarn<3 skriver:

Ja Det siger man jo. Men ikke en trøst, og måske heller ikke helt sandt?

Ja, meget kedeligt, føler nærmest man vil gå fra forstanden nogle gange.  Et godt initiativ at pårette denne tråd. Så ved man da at der er andre med den følelse.

Jeg håber og ønsker for dig at du finder nogle meget snart. Nogle du kan stole på, som er loyale og kærlige og altid har tid til dig. Er sikker på de vil få det hele igen fra dig.

Tusinde tak og så mange gange i lige måde Ønsker ikke for nogen de skal være så ensomme som mig..

Anmeld

5. december 2010

jannebjerre

MissGeoh skriver:

Det kunne vi da nok godt finde ud af.

Kunne da være rigtig hyggeligt.

Så må vi håbe at Soffi er med på den.

Det skal hun

Anmeld

5. december 2010

Mother-love

jannebjerre skriver:

Hej Piger..

Det er meget pinligt for mig at skrive dette - men jeg har faktisk ikk rigtig nogen veninder

Dem jeg troede jeg havde, der er langsomt smuttet efter jeg fik Felix, fordi jeg ikk længere har så meget tid og egentlig helst vil have ham med mig når jeg skal noget..og de kan ikk forstå jeg ikk bare kan få ham passet Det kan jeg også, det er slet ikke det, men jeg sys bare ikk man får børn for at få dem passet!

Det er ikk længe siden jeg er flyttet til fredericia grundet min mands arbejde, og ja så er det jo endnu sværer, for her kender jeg slet ingen

Jeg føler bare jeg sidder og kukker for mig selv dag ud og dag ind Er ved at blive skør

Ved ikk hvad jeg ville med dette indlæg, havde vist bare brug for at læsse af og sige jeg sys det er skønt at komme herind og have nogen at snakke med og dele tingene med...

Juleknus herfra

først vil jeg sige at jeg tager hatten af for at du har nosser til at skrive den slags herinde uden at være anonym.

og så vil jeg sige jeg føler med dig.. jeg er 23 og har faktisk ikke rigtig haft nogen veninder andet end 1 siden jeg var 16 tror jeg.. fordi jeg som 15 årig stoppede med at drikke og gå i byen fordi jeg var bange for mig selv når jeg drak. og så blev jeg jo mindre interessant...

Og jeg har simpelthen bare lært at leve med det tror jeg.. men nogen gange er det lidt svært at tænke tilbage på at man i folkeskolen var den "alle" så op til og synes var rigtig "sej" og så til at man slet ikke har nogen venner..

det tog mange år at komme over...

men vil sige at du da er meget velkommen til at skrive til mig da det kunne være super hyggeligt.

Anmeld

5. december 2010

jannebjerre

WiitrioeN skriver:

Hey.

Vil bare lige skrive at jeg har læst dit indlæg og fortælle dig at du langfra er alene - jeg står selv i det.

sender dig lige en kæmpe >:< med ønsker om at du snart får dig nogen rigtige gode venner/veninder der kan lide dig for lige præcis den du er

Tak og i lige måde Ingen fortjener at være ensomme..

Anmeld

5. december 2010

SoffiLine

jannebjerre skriver:

Måske vi alle tre skal mødes så

JA JA JA JA JA JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Anmeld

5. december 2010

MissGeoh

jannebjerre skriver:

Det skal hun

Ja hun skal.

Ellers fanger vi hende og binder hende fast.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.