Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor-til-vanessa skriver: hvad skulle det så være????? jeg vil gerne til afrika som frivilligt og arbejde på et børnehjem eller hospital. det koster ca 60000 når man ikke er under udd som sygeplejerske. så når jeg engang har de penge, så har jeg lovet mig selv at det skal jeg.
hvad skulle det så være?????
jeg vil gerne til afrika som frivilligt og arbejde på et børnehjem eller hospital. det koster ca 60000 når man ikke er under udd som sygeplejerske. så når jeg engang har de penge, så har jeg lovet mig selv at det skal jeg.
Desuden går jeg hvert år for Kræftens bekæmpelse. Min svigermor døde af brystkræft og min bedste har fået fjernet et bryst pga. det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabeau2206 skriver: Jamen, en varmestue er en stue, hvor du kan gå hen og varme dig Der kommer ældre mennesker, hvis kone eller mand er død, og de mangler selskab, alkoholikere (samt tidligere), narkomaner (samt tidligere) og vagabonder. Der kan de købe et par skiver rugbrød med pålæg for en 10´er, tilhørende en kop kaffe. Der sælges dog ingen alkohol - det foregår udenfor, hvis det er. Har en veninde som bruger hver juleaftensdag på og være frivillig sådan et sted - det er hende som har givet mig ide´en. Spurgte dem om de manglede og fik at vide, jeg kunne være der næste år
Jamen, en varmestue er en stue, hvor du kan gå hen og varme dig
Der kommer ældre mennesker, hvis kone eller mand er død, og de mangler selskab, alkoholikere (samt tidligere), narkomaner (samt tidligere) og vagabonder.
Der kan de købe et par skiver rugbrød med pålæg for en 10´er, tilhørende en kop kaffe.
Der sælges dog ingen alkohol - det foregår udenfor, hvis det er.
Har en veninde som bruger hver juleaftensdag på og være frivillig sådan et sted - det er hende som har givet mig ide´en. Spurgte dem om de manglede og fik at vide, jeg kunne være der næste år
ej det var en super ide. jeg tror jeg lige vil finde ud af om der er sådan en stue her hvor jeg bor.
det at folk har nogen at snakke med, er jo også godt for dem
mor-til-vanessa skriver: ej det var en super ide. jeg tror jeg lige vil finde ud af om der er sådan en stue her hvor jeg bor. det at folk har nogen at snakke med, er jo også godt for dem
Jeg har været frivillig der før, og syns´ det var super hyggeligt - oz selvom det er narkomaner og alkoholikere nogle af dem.
Isabeau2206 skriver: Desuden går jeg hvert år for Kræftens bekæmpelse. Min svigermor døde af brystkræft og min bedste har fået fjernet et bryst pga. det.
den gav jeg også til. og til næste år skal jeg også ud at samle ind til så mange som jeg kan.
synes min datter har været for lille i år til at blive passet hver gang
og kondolere.
mor-til-vanessa skriver: den gav jeg også til. og til næste år skal jeg også ud at samle ind til så mange som jeg kan. synes min datter har været for lille i år til at blive passet hver gang
Vi havde vores datter med sidste år
mor-til-vanessa skriver: og kondolere.
Det er snart 10 år siden nu, men savner hende nu stadig nogle gange.
Isabeau2206 skriver: Jeg har været frivillig der før, og syns´ det var super hyggeligt - oz selvom det er narkomaner og alkoholikere nogle af dem.
derfor kan man jo også være et godt menneske og have meget at byde på
Jeg ville gerne arbejde på at etablere børnehjem i fx Rumænien og Kina, som arbejdede med at dække børns behov ud fra vores vestlige synspunkter. Alle børn burde opleve nærvær, omsorg, at blive set og hørt, og opleve kærlighed
Isabeau2206 skriver: Det er snart 10 år siden nu, men savner hende nu stadig nogle gange.
tror altid man vil savne dem man mister
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128