hvis du kunne gøre en forskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Shibby

Brødet er fremstillet af danmarks ældste bageri der hedder Det Lille Bageri i Helsingør. Jeg skulle bare vælge hvilket af de to brød jeg syntes mest om og indtil videre går brødet..soom varmt brød...ha Skal op til bageren i løbet af dec hvor vi skal stå lidt ved kassen som reklame for brødet. Ekspedere selvfølgelig kun dem der køber brødet!  Er vildt glad for at kunne være med til at gøre en foreskel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Elizabeth Nuñez

Min store drøm er at flyttet tilbage til Cuba når jeg er færdiguddannet sygeplejerske. Her vil min mand og jeg købe et Casa Particulare ( Bed and breakfast) og en gård, hvor vi vil ansætte mennesker under gode vilkår, og give dem en løn de kan leve for (så de ikke behøver at lave sort arbejde får at mad at spise). Så vil vi leve af den indkomst vi ville få af vore Casa Particulare og hvad vi får produceret på gården. Og jeg vil så arbejde frivilligt som sygeplejerske på de små cubanske hospitaler der ligger i de mindre byer og har knap så gode vilkår som dem i hovedstaden.

Det er min drøm, og det er den vi arbejder for

Det eneste vi "støtter" lige nu er 600 kr til familien på Cuba om måneden. Ved godt at nok ikke helt gælder når det er familie, men er bare af den overbevisning at vi skal hjælpe vores familie før vi kan hjælpe andre. Og at vi så ved at de får mad og tøj, så ved vi at vi gør en forskel for dem.

Anmeld

5. december 2010

mor-til-vanessa

BinaMor skriver:

når vi får vores gård om et års tid vil jeg opstarte et lille dyreinternat (Rainbow, skal den hedde)