Alt det julehjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Vingummien

Shibby skriver:

banken forstår godt at gælden nedsættes eller sættes i bero i dec..

Kommer jo an på om gælden er ved banken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Mie A

jannebjerre skriver:

SERIØST!!!! Det er da ikke dig der skal afgøre hvem du sys der har ret til hjælp og hvem der ikke har - hvem har gjort dig til dommer???

ALt andet lige behøver du da SLET ikke hænge andre folk ud på nette angående deres økonomiske situation, som du jo dybest set ikke aner en disse om!!!!!

Jeg hænger ingen ud og jeg dømmer ikke - jeg undrer mig og stiller spørgsmålstegn ved noget som vedkommende har skrevet - men det er måske helt forkert at gøre?

Anmeld

3. december 2010

Laulund87

Sees. skriver:

Tak, hvor er du sød!

Men ja, præcis som du siger - Det er ikke bankens problem.
De er bedøvende ligeglade.

Synes da bare ikke du skal sidde med den følelse

Anmeld

3. december 2010

jannebjerre

Mie A skriver:

Jeg hænger ingen ud og jeg dømmer ikke - jeg undrer mig og stiller spørgsmålstegn ved noget som vedkommende har skrevet - men det er måske helt forkert at gøre?

Ja det synes jeg bestemt det er! Hvad hjælper det dig at vide hvorfor hun ikke har så mange penge og hvorfor hun vælger at afdrage på sin gæld??

Anmeld

3. december 2010

Laulund87

Shibby skriver:

Øhh nej, det er bestemt ikke alle banker der er med på det!

Anmeld

3. december 2010

Vingummien

Sees. skriver:

Det er nu den måde jeg har valgt at gøre det på, så vi hurtigst muligt kan komme til at leve lidt mere "normalt" eller hvad man siger ..

Det er fint du undre dig, men jeg vil hellere stå om ½ år og være gældsfri og have det væk fra mine skuldre, end jeg vil blive ved med at have det hængende 1½+ år endnu.

Syntes det er en god måde at gøre det på har selv gæld.

Og der hvor man søger, de går altså ind og kigger om man har fortjent det, de giver det altså ikke bare.

Jeg har da fået det, og jeg har også gæld, og gæld tæller altså også med når man søger! Og jeg har fået bevilligt det

Håber også du får

Anmeld

3. december 2010

jannebjerre

Shibby skriver:

Nej ikke alle banker og det kommer også an på lånets størrelse og hvad pengene er lånt til...

Anmeld

3. december 2010

Sees

Tulipan skriver:

Syntes det er en god måde at gøre det på har selv gæld.

Og der hvor man søger, de går altså ind og kigger om man har fortjent det, de giver det altså ikke bare.

Jeg har da fået det, og jeg har også gæld, og gæld tæller altså også med når man søger! Og jeg har fået bevilligt det

Håber også du får

Hvor fedt at du har fået det - Stort tillykke med det !
Og tak, for de krydsede fingre.
Får vi det ikke, så er der ingen sure miner, og får vi det, så er det da bare dejligt

Anmeld

3. december 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
jannebjerre skriver:

SERIØST!!!! Det er da ikke dig der skal afgøre hvem du sys der har ret til hjælp og hvem der ikke har - hvem har gjort dig til dommer???

ALt andet lige behøver du da SLET ikke hænge andre folk ud på nette angående deres økonomiske situation, som du jo dybest set ikke aner en disse om!!!!!

Husk den gode tone piger

Anmeld

3. december 2010

Diana...

Åhh du tænker mine tanker søde Christina. 

Jeg sad netop lige og snakket med manden om det at jeg synes der var VILD mange julehjælps tråde her inde i år jeg husker ikke en eneste sidste år. 

Gu det da træls ikk at have penge i julen det har vi heller ikke selv i år og har måtte be om hjælp hos familien og var lige ved at skulle holde jul alene da vi ikke havde råd til at komme til sjælland men heldigvis kommer mine dejlige svigerforældre så her over til os og betaler hele jule gildet. 

Men jeg har det så svært ved at det er enkle personer vi skal hjælpe når der er så mange her inde og især når vi ikke må vide hvem vi skal hjælpe. 

Vi støtter gerne der hvor vi kan men penge gave støtter vi ikke med i år! 

Håber i alle får en super god jul og husk det er altså ikke gaverne det handler om 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.