Alt det julehjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Hansen97

Sees. skriver:

Nu er situationen den at jeg har snakket med banken om at sætte det i bero, og det var et nogo.

Så er det vel et eller andet sted fordi de vurdere at du burde kunne klare dig?? Jeg ved det ikke... tænker det bare...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Sees

112233 skriver:

Så er det vel et eller andet sted fordi de vurdere at du burde kunne klare dig?? Jeg ved det ikke... tænker det bare...

Nu er det jo ikke bankens problem om jeg har råd til at "fejre"december måned - Så længe der er mad på bordet.
Så ja, de har nok vuderet at vi kan klare os.

Anmeld

3. december 2010

Minmio

Da min mand boede i udlandet og jeg var alene med vores datter, havde jeg faktisk en del flere penge end vi har nu, for at det ikke skal være løgn.

Nu skal vi skal vi faktisk spare, fordi at alle tilskud som boligsikring, friplads i vuggestuen, ekstra børnepenge er væk.

Anmeld

3. december 2010

A.

ja men jeg kan godt forstår dem som har brug for juehjælp hvis man nu får får ca 9-10.000 udbetalt hver mdr og betaler husleje og regninger så har man måske 2-3000 til alt andet mad tøj medicin så kan godt se at det er ikke nemt at holde ordenlig jul for det

Anmeld

3. december 2010

Isabeau2206

Chritinap skriver:

Jeg syntes godt nok der er meget med fattigdom, dårlig økonomi, julehjælp til børn osv.
Tager hatten af for dem der vil hjælpe, og havde jeg nogle i min familie/venner der manglede hjælp.. Ville jeg også hjælpe.
Vi har heller ikke mange penge, men for mig kommer julegaven da ikke an på beløb eller andet, men tanken - at barn på 1 eller 3 bliver da bestemt lige så glad for at få noget til 50 kr. som at få noget man bare syntes de må eje.
Hvordan kan man som enlig ikke få det til at fungere, med boligstøtte, masser af børnepenge, ekstra tilskud osv osv? Jeg forstår det ikke, men vil i fortælle mig det?
I står da næsten lige så godt som os andre...
Jeg bliver nok trumfet nu, men det er bare et spørgsmål og så syntes jeg vi skal smile lidt folkens

God weekend til jer...

Det er netop af den grund, jeg har valgt at det kun er børnene som får gave i år. Fordi det mere handlede om hvad gaven havde kostet og ikke tanken bag gaven

Anmeld

3. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

Sees. skriver:

Det var mødrehjælpen selv der forslog at jeg skulle søge, så det gjorde jeg.
Får vi afslag jamen så er det sådan det er, får vi lidt hjælp, jamen så er det da dejligt.

100% respekt herfra over du vælger at komme af med gælden ville ønske vi kunne gøre det samme.... er desværre bare blevet erklæret konkur, men man vælger selv hvordan man priotere og din måde synes jeg er sejt, og så kan man se frem til en bedre jul næste år hvor ungerne måske ozs forstår julen bedre

Anmeld

3. december 2010

Sees

jcmoller skriver:

100% respekt herfra over du vælger at komme af med gælden ville ønske vi kunne gøre det samme.... er desværre bare blevet erklæret konkur, men man vælger selv hvordan man priotere og din måde synes jeg er sejt, og så kan man se frem til en bedre jul næste år hvor ungerne måske ozs forstår julen bedre

THANK YOU!!
Sad da lige og følte mig som verdens dårligste menneske, fordi nogle opfatter det på den måde at ANDRE betaler for min jul

Anmeld

3. december 2010

jannebjerre

Mie A skriver:

Jeg kan jo ikke lade være med undre mig over at du afdrager så meget på din gæld, hvis du ikke har råd til julen.

Måske skulle du vælge at betale lidt mindre af på din gæld, så du ikke behøvede at søge julehjælp?

SERIØST!!!! Det er da ikke dig der skal afgøre hvem du sys der har ret til hjælp og hvem der ikke har - hvem har gjort dig til dommer???

ALt andet lige behøver du da SLET ikke hænge andre folk ud på nette angående deres økonomiske situation, som du jo dybest set ikke aner en disse om!!!!!

Anmeld

3. december 2010

Laulund87

Sees. skriver:

THANK YOU!!
Sad da lige og følte mig som verdens dårligste menneske, fordi nogle opfatter det på den måde at ANDRE betaler for min jul

Sådan skal du overhovedet ikke tænke! Du er jo bare snusfornuftig

Og det er rigtigt at banken er ligeglade! Min mor har 1500 kr om måneden når banken har hævet. De er ikke til at snakke med, hun skal bare have betalt den gæld..

Anmeld

3. december 2010

Sees

Laulund87 skriver:

Sådan skal du overhovedet ikke tænke! Du er jo bare snusfornuftig

Og det er rigtigt at banken er ligeglade! Min mor har 1500 kr om måneden når banken har hævet. De er ikke til at snakke med, hun skal bare have betalt den gæld..

Tak, hvor er du sød!

Men ja, præcis som du siger - Det er ikke bankens problem.
De er bedøvende ligeglade.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.