Rådighedsbeløb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

SussieThyssen

utroligt at så mange af jer kan have så meget.
Jeg er ikke misundelig, men hvor må det dog være skønt for jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

bette

vi er 2 voksne og 1 barn på 3 og et barn på 2½ måned. (begge blebørn)

vi har gjort sådan at vi har en konto for sig med madpenge på.. og der står 4000 hver måned.. derudover har vi begge 3500 ca på hver vores konto.. i denne måned havde jeg 4000 på min. og de penge er til fornøjelser og tøj, gaver og uforudsete ting.. og tandlæge

Anmeld

3. december 2010

Jyden

Vi har ca 21.000kr + børnepenge, når alle faste udgifter+diesel er betalt. Vi er 2 voksne og 4 børn (2 blebørn)

Jeg er MEGET overrasket over, hvor lidt mange af jer lever for, har stor respekt for at I kan få det til at løbe rundt.

Anmeld

3. december 2010

otlitrom

Malene84 skriver:

Vi får begge to ca. 8000 kr.  nogle måneder er bedre end andre - kommer an på hvor mange uger der er i måneden!

Det kan jeg godt se det irriterende i, når I begge to er sådan stillet. Min kæreste har heldigvis fast arbejde, så det skal nok gå... For mig er det bare luksus at få mere end SU

Anmeld

3. december 2010

LotteGabriella

Vi har ca. 14.000 kr. efter alt er betalt ekskl. børnepenge

4.000 kr. går til opsparing og så 5.000 kr. til hver som er inkl. madpenge, tøjpenge mv.

Vi er 2 voksne og 1 barn på snart 2 1/2 år

Anmeld

3. december 2010

slettet_7530

Jyden skriver:

Vi har ca 21.000kr + børnepenge, når alle faste udgifter+diesel er betalt. Vi er 2 voksne og 4 børn (2 blebørn)

Jeg er MEGET overrasket over, hvor lidt mange af jer lever for, har stor respekt for at I kan få det til at løbe rundt.

Wauww det er mere end man får inden skat på sygedagpenge

det må godt nok være fedt.

Anmeld

3. december 2010

JuelZ

I den her måned har vi kun 1500kr tilbage at leve for efter at vores økonomi er gået helt i stå da der lige kom en masse forsikirnger og en EL regning ind af døren, så 1500kr til mad til 2 personer 1 hund og 2 Chinchillaer.. så dette er vidst bare en mild sagt : kedelig måned..

Godt man har bilka til at købe stort ind hos...

Anmeld

3. december 2010

Sesse89

Vi har til sammen 9713kr til buskort, smøger mad, lille pigen m.m

+ børnepenge når de kommer

Anmeld

3. december 2010

karina pigen

vores mad er regnet med i vores budget, og vi bruger 3000 på mad.

men når alt er betalt.

så står der ca 4500 på min konto hvor jeg ligger 2000 til side hver mdr til den lille ( opsparing til når jeg skal på dagpenge og dåb)

og min kæreste har vist 8-9000 tilbage men han betaler for tiden hans mor af på en låner ca. 4000 om mdr. plus ca 1000-1500 til den lille...

Anmeld

3. december 2010

karina pigen

Jyden skriver:

jeg tror måske det er jer der har mange penge når faste udgifter er betalte og ik os andre der har lidt..

nu har jeg ik født endnu ,men vi regner ik vores børnepenge med i vores budget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.