Rådighedsbeløb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Den lykkelige

Malene84 skriver:

vores madbudget er på 2000 kr - det er trukket fra. Men drengenes mad, tøj, bleer, sko osv er i de 2500 kr. Så de måneder hvor drengene mangler noget er meget hårde

Hold da op  utrolig i kan klare jer for det!! Kan godt forstå det er hårdt.. Bliver dejligt når du skal fra barsel så.. Men hvad gør i så hvis du ikke finder job fra starten.. Så skal i jo betale institutions plads for de penge også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Malene84

milopilo skriver:

Hold da op  utrolig i kan klare jer for det!! Kan godt forstå det er hårdt.. Bliver dejligt når du skal fra barsel så.. Men hvad gør i så hvis du ikke finder job fra starten.. Så skal i jo betale institutions plads for de penge også

jeg er pædagog  der er masser af jobs... men ja... så er vi på skideren... big time!!! Men har en tro på at det nok ska gå

Anmeld

3. december 2010

Den lykkelige

Malene84 skriver:

jeg er pædagog  der er masser af jobs... men ja... så er vi på skideren... big time!!! Men har en tro på at det nok ska gå

Ja man skal også tænke positivt!!
Håber det bedste for jer..
Pædagog siger du? Tror måske lidt vi har gået på samme semi (jeg startede februar 2007).. Hovedstadens pædagog seminarium i vanløse..? Jeg holdt dog op efter halvandet år.. Synes også du virkede bekendt

Anmeld

3. december 2010

Malene84

milopilo skriver:

Ja man skal også tænke positivt!!
Håber det bedste for jer..
Pædagog siger du? Tror måske lidt vi har gået på samme semi (jeg startede februar 2007).. Hovedstadens pædagog seminarium i vanløse..? Jeg holdt dog op efter halvandet år.. Synes også du virkede bekendt

YEAAAAAAH THAT'S ME  amen altså... det kan man jo ikke skrive, nu blir jeg jo herre nysgerrig. hehe

Anmeld

3. december 2010

Den lykkelige

YEAAAAAAH THAT'S ME  amen altså... det kan man jo ikke skrive, nu blir jeg jo herre nysgerrig. hehe

Tænkte det nok... Vi har været venner på face tidligere.. Sjovt.. "verden er lille"..

Men tillykke med Jeres dejlige drenge og held og lykke med job situationen  Krydser fingre for du finder noget med det samme :-)

Anmeld

3. december 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg har ca  mellem 4000-4500 når regninger osv er betalt. Så det resterende beløb er til mad, tøj, gaver osv. Jeg er enlig forsørger på SU.

Anmeld

3. december 2010

Malthes mor

Malene84 skriver:

Hvor bor du henne? Jeg er selv pædagog og her i Guldborgsund kommune bliver en del pædagogstillinger sparet væk - både på daginstitutionsområdet og på døgnområdet (børn og handicappede). Så jeg er bare glad for at jeg har en fuldtidsstilling at vende tilbage til efter endt barsel+ferie.

Ved godt at det ikke er det tråden handler om, men var bare nysgerrig

Anmeld

3. december 2010

Malene84

Tænkte det nok.. Jeg hedder . Vi har været venner på face tidligere.. Sjovt.. "verden er lille"..

Men tillykke med Jeres dejlige drenge og held og lykke med job situationen  Krydser fingre for du finder noget med det samme :-)

eeeeej men altså... heey, det er sgu da mig der skal sige tillykke med bulen. Ej hvor er det skægt!! hvorfor stopede du? (hmm måske jeg skulle have taget den her i et pb)

Anmeld

3. december 2010

Malene84

Malthes mor skriver:

Hvor bor du henne? Jeg er selv pædagog og her i Guldborgsund kommune bliver en del pædagogstillinger sparet væk - både på daginstitutionsområdet og på døgnområdet (børn og handicappede). Så jeg er bare glad for at jeg har en fuldtidsstilling at vende tilbage til efter endt barsel+ferie.

Ved godt at det ikke er det tråden handler om, men var bare nysgerrig

København.. wee... længe leve lorte kommunen, men de søger altid pædagoger - så det er super

Anmeld

3. december 2010

Muhmi

4000,- om måneden til at købe mad, fornøjelser, transport og alt det løse... Og vi er jo to om dette beløb...

Der er blevet lagt stramt buget... Men når Silas kommer til verdenen til april har vi 5000,- hvis jeg vel og mærke kan amme selv, ellers bliver beløbet større selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.