Rådighedsbeløb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.868 visninger
72 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Sabrina2014

Hej tøser.

Jeg ville høre (for dem der vil dele det), når alle regninger for jer er betalt - alt fra husleje, til licens og mobiler etc, hvor meget har i tilbage til mad, gaver, fornøjelser etc? Og hvor stor er jeres familie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

LRJ

Sabrina L skriver:

Hej tøser.

Jeg ville høre (for dem der vil dele det), når alle regninger for jer er betalt - alt fra husleje, til licens og mobiler etc, hvor meget har i tilbage til mad, gaver, fornøjelser etc? Og hvor stor er jeres familie?

Det er vidt forskelligt fra månede til månede Men omkring 2000 li nu efter alle regninger, benzin og mad er betalt og vi er mig og min kæreste plus julie

Anmeld

2. december 2010

blomst84

Vi har 13.000 tilbage, men vi får hver 3500.- ind på kontoen til at "fjolle" for resten ryger på opsparing og 4000 til mad

Anmeld

2. december 2010

Den lykkelige

Nu har jeg ikke født endnu, så vi er kun min kæreste, jeg og vores hund :-)
Vi har lige nu 7000 kr til mad og fornøjelser.. Her ER gaver, benzin og alt andet betalt.. Så det er KUN til mad, fornøjelser + det uforudsete.. Til februar hvor lille pigen kommer vil vi have 8500 kr til mad, bleer, fornøjelser.. Men så kommer der også børnecheck jo..

Anmeld

2. december 2010

Den lykkelige

blomst84 skriver:

Vi har 13.000 tilbage, men vi får hver 3500.- ind på kontoen til at "fjolle" for resten ryger på opsparing og 4000 til mad

Årh hvor LÆKKERT at kunne købe hvad man vil for 3500 kr... Det er godt nok lang tid siden jeg har prøvet det.. ja tror jeg aldrig jeg har...

Anmeld

2. december 2010

blomst84

milopilo skriver:

Årh hvor LÆKKERT at kunne købe hvad man vil for 3500 kr... Det er godt nok lang tid siden jeg har prøvet det.. ja tror jeg aldrig jeg har...

Tro mig det går stærkt specielt når jeg gerne vil shoppe børnetøj hele tiden. Men ja det er ikke så længe siden jeg var på su og der havde jeg INTET at "fjolle" for!

Anmeld

2. december 2010

Valle81

Sabrina L skriver:

Hej tøser.

Vi har 6000 kroner til mad, gaver fornøjelser osv.

Vi er 2 voksne, Asta på snart 7år og Anton på 8 mdr. Hver anden weekend er vi også Sebastian på snart 5 år.

Vi klarer os, men det er stramt. Men vi har lidt selv valgt det for hurtigt at kunne komme afmed gæld. Til sommer er vi afmed billån og så er der frigivet 2000 kroner mere og så lidt efter mit bank lån på 2500 så vi kommer hurtigt efter det:0)

Christina

Anmeld

2. december 2010

Sabrina2014

Okay.

Tak for alle jeres svar.

Selv har min kæreste og jeg 4500 efter regninger er betalt, til mad, gaver, opsparing og fornøjelser. Vi er kun mig og ham Det er også stramt, men har selv valgt det ^^

Anmeld

2. december 2010

Malene84

Sabrina L skriver:

Hej tøser.

Vi er begge på dagpenge (begge nyuddannede, så vi får laveste takst) - og har 2 drenge  vi har 2500 kr efter alt er betalt. Det kan kun liiiiige løbe rundt. Glæder mig meget til at vi begge skal ud og arbejde

Anmeld

2. december 2010

Benjamins'mor

Sabrina L skriver:

Hej tøser.

Vi er to personer, og vi har i denne måned 4000 kr. til julegaver og mad. Men det er fordi min kæreste først kan få skattefradrag til januar.

Og fra januar begynder jeg også at få penge. Så der har vi lidt mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.