Rådighedsbeløb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

frk Jensen

Jyden skriver:

Er ret sikker på, at vores rådighedsbeløb ligner det de fleste i vores omgangskreds har, men uddannelse er jo ofte en god byggesten til en god indkomst .....

Måske er der også nogen, der er hårdere ramt af finanskrisen end andre fx i fht at miste job. Vi har bestemt ikke mærket krisen, men vi kender da flere, der har.

Når jeg er færdiguddannet og min kæreste kommer tilbage i smedefaget vil vi ca have 50 kg udbetalt om måneden.

Uddannelse er grundstenen til en god og solid indkomst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Bavianis

Vi har en ret solid indtægt hver måned, men vi har sat os ret dyrt i det pga drømmehuset...

Vi har 6000 tilbage hver måned. Dette er når ALT inkl mad er betalt. De 6000 deler vi i 2 dele - en til hver. Til mad lægger vi 4000 til side hver måned. Vi lægger IKKE fra til opsparing...

Jeg kan nu se at vi ikke har noget at klage over, men jeg synes sgu det er stramt...

Jeg ville meget gerne have noget mere så man kunne lægge til side til opsaring, uforudsete omkostninger, bilreperation (har 2 gamle møgspande) og måske en lille ferie. Jeg ville også gerne lægge mere til side til vedligeholdelse af huset.

Anmeld

3. december 2010

Jyden

Bavianis skriver:

Vi har en ret solid indtægt hver måned, men vi har sat os ret dyrt i det pga drømmehuset...

Vi har 6000 tilbage hver måned. Dette er når ALT inkl mad er betalt. De 6000 deler vi i 2 dele - en til hver. Til mad lægger vi 4000 til side hver måned. Vi lægger IKKE fra til opsparing...

Jeg kan nu se at vi ikke har noget at klage over, men jeg synes sgu det er stramt...

Jeg ville meget gerne have noget mere så man kunne lægge til side til opsaring, uforudsete omkostninger, bilreperation (har 2 gamle møgspande) og måske en lille ferie. Jeg ville også gerne lægge mere til side til vedligeholdelse af huset.