Jyden skriver:
Er ret sikker på, at vores rådighedsbeløb ligner det de fleste i vores omgangskreds har, men uddannelse er jo ofte en god byggesten til en god indkomst .....
Måske er der også nogen, der er hårdere ramt af finanskrisen end andre fx i fht at miste job. Vi har bestemt ikke mærket krisen, men vi kender da flere, der har. 
vi har begge 2 herhjemme en god uddannelse og og begge en alm løn...
nu ved jeg jo ik hvor billigt i bor og så videre. men ved fra mine forældre at de udover maden har ca 2000 hver i "lommepenge".
21.000 som er jeres beløb når faste udgifter er betalt, er mere end hvad jeg får udbetalt efter skat som uddannet pædagog..
men det jo lækkert, fangede bare du skrev at du synes at mange havde så lidt, og udfra dem jeg kender som har jobs og alm løn så ligger jeres bare højere.. så tag det endelig ik som noget ondt...
jeg føler da ik vi mangler noget men selvfølgelig kan man altid bruge mere penge.. det kan alle vel.. hehe og er da spændt på hvordan det kommer til at se nu når den lille snart kommer og han begynder i vuggeren og alt.. hehe.. meen uanset hvilke beløb og lønninger man har er jeg sikker på man priotere så det passer så godt ind sm muligt...
Anmeld