Rådighedsbeløb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

heaven

når budget kontoen er betalt har vi 10000 til: tøj, gaver og andet "hygge", diesel og husholdning (mad, hårshampoo, toiletpapir mm) - husholdningen har vi sat til 4800 af til... vi er 2 voksen og 1 barn

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Henri84

Lige nu har vi 3000 som skal dække gaver, tøj til os, benzin, uforudsete udgifter. Når Alberte skal i dp har vi kun 1500, og DET bliver stramt! Forhåbentlig kan jeg finde noget deltidsarbejde ved siden af min uddannelse så der kan komme lidt mere til rådighed.
Børnepengene er IKKE indregnet i vores bugdet, disse bruges til bleer, tøj til børnene, oplevelser (legoland, zoo, svømmehal, og lignende), legetøj, møbler og lignende, faktisk alt hvad de skal bruge på nær mad. Børnene mangler INTET, men vi voksne kunne godt bruge lidt mere luft.

Anmeld

4. december 2010

frk Jensen

cmks2007 skriver:

Ja, uddannelse er muligvis grundstenen til en god indkomst. Men det kræver nu også at der er job.

Jeg blev færdig i 2008 med en universitetsgrad, og har endnu ikke fået job pga. krisen - mens jeg studerede var der tonsvis af ledige stillinger indenfor mit fag. Så kan ikke engang skyde skylden på at jeg har taget enværdiløs uddannelse.

Jeg burde med min uddannelse have minimum 20.000 udbetalt. Men jeg er på dimittendsats og har i snit 10.000... så god uddannelse er ikke = med god indkomst desværre.

Jobbet skal da nok komme når krisen begynder at lette.. Det er jeg sikker på.. Så har du en god indtægt igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.