Sabrina L skriver:
Hej tøser.
Jeg ville høre (for dem der vil dele det), når alle regninger for jer er betalt - alt fra husleje, til licens og mobiler etc, hvor meget har i tilbage til mad, gaver, fornøjelser etc? Og hvor stor er jeres familie?
Her i huset er vi 3 mennesker. Niels, Nickolai (13 år) og jeg.
Når alle faste udgifter er betalt har vi lige præcis 1500 kr om ugen til alt resten. Så der skal ikke mange uforudsete udgifter ind før hele læsset vælter.
Jeg er på flexydelse, der varer til 80% af dagpengesatsen og Niels er arbejdsløs og på dagpenge.
Vi har bil, som vi ikke kan undvære pga mit handicap, men bor heldigvis til leje, selvom det er hus.
Så hårdt er det men det går da, ikke mindst takket være min vidunderlige mor, som engang imellem har trådt til og har hjulpet lidt når det virkeligt har brændt på.
Vi solgte jo vores hus med stort tab, fordi jeg kke kunne tåle at bo hvor det lå, så det går vi og kæmper med at få afbetalt, men hvor vi dog glæder os til at komme ud af den gæld, for så vil det bare se meget lysere ud...men pt er det meget hårdt.
Og naturligvis håber vi på arbejde, men også her ser det hårdt ud. Fyn er ikke noget godt sted, at få job...suk!

Kærligst
Sussie
Anmeld