Hundeloven-En Ommer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Laulund87

Camillee skriver:

men fare for at blibe skudt ned men jeg mener at nu er loven vedtaget og så skal den også overholdes, til den evt bliver lavet om! det er så må det være hundeejerens ansvar at fjerne sneen som sætter sig fast?
( men det er jo heller ikke realistisk at skulle finde et sted uden sne ligenu ihvertfald )

Men jeg mener også at det er hunde ejerns ansvar at opdrage sin hund om det så er den "skallede, bred skuldret gut" med en muskel hund eller om det er gamle fru hansen med hendes lille dværg pudel!
hendes hund kunne je ligesågodt bide men skaden er en anden halt sikkert ja!

Jeg forstår virkelig godt folks frygt for muskelhunde!

Rigtig godt skrevet. Min hund er blevet overfaldet af en muskelhund og han er så mærket af det i dag Den fløj, helt umotiveret, på ham og han peb hjerteskærende! Han er altså kun en lille dansk/svensk gårdhund. Når han møder sådan en hund, kryber han hen af fortovet Han kan virkelig mærke at det er sådan en hund..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Camillee

Baby-støv skriver:

Det kan jeg skam godt forstå...  

Min mormor læste sidste år i et tysk blad, at 4 MH havde overfaldt i gruppe og slået en 4 år pige ihjel i tyskland.... forfærdigelig....

puha for frygteligt

Anmeld

1. december 2010

twinny

Camillee skriver:

puha for frygteligt

ja. det er virkelig skæmmende..

Men Jeg tror de har størrer tendens til de ting end andre hunde. som jeg også har skrevet tidligere...

Anmeld

1. december 2010

Camillee

Laulund87 skriver:

Rigtig godt skrevet. Min hund er blevet overfaldet af en muskelhund og han er så mærket af det i dag Den fløj, helt umotiveret, på ham og han peb hjerteskærende! Han er altså kun en lille dansk/svensk gårdhund. Når han møder sådan en hund, kryber han hen af fortovet Han kan virkelig mærke at det er sådan en hund..

puha lille hund altså  !
jeg havde selv en dansk-svesk gårdhund engang og de er så søde(:

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

Camillee skriver:

puha lille hund altså  !

Han er herlig, men det gør så ondt at han er blevet så bange. Og den måde han "skreg" på

Ja undskyld, men efter den oplevelse skal jeg ikke havde noget med de hunde at gøre 

Anmeld

1. december 2010

twinny

Camillee skriver:

puha lille hund altså  !

De er fantastiske...   har også en dejlige lille tæve....

Anmeld

1. december 2010

SSL

Laulund87 skriver:

Han er herlig, men det gør så ondt at han er blevet så bange. Og den måde han "skreg" på

Ja undskyld, men efter den oplevelse skal jeg ikke havde noget med de hunde at gøre 

Også din hund? Ja, puha  Stakkels din hund altså.. Det er frygteligt

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

SSL skriver:

Også din hund? Ja, puha  Stakkels din hund altså.. Det er frygteligt

Ja jeg glemmer det aldrig og bliver faktisk bange når jeg møder sådan en hund, om den er sød eller ej

Anmeld

1. december 2010

Camillee

Baby-støv skriver:

ja. det er virkelig skæmmende..

Men Jeg tror de har størrer tendens til de ting end andre hunde. som jeg også har skrevet tidligere...

j a meget!
men puha det tør jeg altså ikke gøre mig klog på, for ved ikke noget om hvad der forregår i hovedet på sådan en, men det skal lige siges at jeg har en veninde har har en amstaff ( staves?) og det er den største skødehund ever (:
Men jeg tænker også bare at der er jo en reel grund til denne lov er lavet.

Anmeld

1. december 2010

Camillee

Laulund87 skriver:

det forstår jeg virkelig godt!
ville have det på samme måde!
jeg har så heldigvis ikke oplevet noget dårligt med muskelhunde ( jeg kender kun en,en amstaff og hun er ikke just en vagthund (; )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.