Hundeloven-En Ommer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

MaliksMor

Louisiana28 skriver:

Der er slet ingen grund til den 'tone'. Du skriver, at hundene har brug for, at blive sluppet fri osv, så hvis du har din egen have, at lade dem komme af med deres energi i, så har du jo slet ikke noget problem i forhold til loven omkring hvor vidt de må løbe fri eller ej.

Du behøver ikke lege mor for mig ?:-)

- vi har ikke en stor nok have til at gøre ham
træt nok i, så jo han behøver at blive sluppede fri.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Louisiana

CamillaRH skriver:

Jeg leger bestemt heller ikke mor for dig, det kunne jeg ikke drømme om

Hvis jeres have ikke er stor nok, så er der jo hundeskove osv, hvor man har mulighed for, at slippe sin hund fri, hvis man vel og mærke har kontrol over den, og kan kalde den til sig. Og derudover er det jo også rigtig godt for hunden, at blive aktiveret i hovedet, og det gør den også naturligt træt

Men i det hele taget synes jeg ALLE hundeejere burde være tvunget til, at tage kursus, for der er så mange der anskaffer sig hunde, som ikke aner noget som helst om den hund de får  Og dermed ikke sagt, at du ikke ved noget om din hund, det er ikke en personlig bemærkning

Anmeld

3. december 2010

MaliksMor

Louisiana28 skriver:

Jeg leger bestemt heller ikke mor for dig, det kunne jeg ikke drømme om

Hvis jeres have ikke er stor nok, så er der jo hundeskove osv, hvor man har mulighed for, at slippe sin hund fri, hvis man vel og mærke har kontrol over den, og kan kalde den til sig. Og derudover er det jo også rigtig godt for hunden, at blive aktiveret i hovedet, og det gør den også naturligt træt

Men i det hele taget synes jeg ALLE hundeejere burde være tvunget til, at tage kursus, for der er så mange der anskaffer sig hunde, som ikke aner noget som helst om den hund de får  Og dermed ikke sagt, at du ikke ved noget om din hund, det er ikke en personlig bemærkning

Helt bestemt. Det er jeg enig i (ang kursus)

Anmeld

3. december 2010

SSL

CamillaRH skriver:

Jeg bliver helt ærligt, direkte bange for løse MH'er.. Nok om det.. Heldigivs er der kun de to herude, og de går i snor, og det passer mig fint..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.