Shibby skriver:
Prøv at se her!
http://ekstrabladet.dk/nationen/article1458804.ece
Se hvordan de lider pga loven og læs politiets fesne svar til hvordan man undgår dyrerne lider! Gå et sted hvor der ikke er sne..Flot..Det er jo meget let i øjeblikket!! 
Helt hundrede sneen ikke havde været på tale da hundeloven blev diskuteret og trådte i kraft. NU kommer hundene til at lide -sååå hvad gør ejerne til hundene??
Bryder loven så hundene kan trække vejret, eller lader dem beholde mundkurven på og yder dyremishandling ?
Det er deres muligheder. Pest eller kolera 
Syntes loven skal laves om! Det er synd for dyrerne! 
alle hunde har tænder ergo så kan alle hunde os bide, både store som små.. så i teori så skal alle hunde gå med mundkurv uanset race,. en alm amstaff kan være den bedste familie hund ever, og en labrador kan være en arrig satan... Vi er ikke herre over hvordan de er bygget sammen temperament mæssigt, det eneste vi kan gøre er at opdrage dem som de hunde vi gerne vil have.. Men jeg syntes også helt bestemt at den hundelov er en STOR ommer... Selv de bedste hunde kan vende op og ned og pludselig bide... føler hunden sig alt for truet, jamen så bider den... hunden kan os få bidt i leg, og ja hunden kan godt bide hul i leg egentlig uden at mene noget ondt ved det.. jeg mener virkelig at det er en dårlig hundelov, hvis de hunde skal gå med mundkurv så skal alle hunde gå med mundkurv... men gu skal de da ej? vi fjerner deres frihed ved at kunne snuse ordentlig og ved at kunne boltre sig ordentligt med snuden i sneen uden at skulle miste muligheden for at trække vejret... Jeg kan godt sige god for at hunde skal være i snor, ihvertfald offentlige steder, men sådan i hundeparker og skove hvor det er tilladt at have hund løs, jamen så er det ALLE hunde det gælder for, der skal ikke laves forskelsbehandling... Jeg har indtil videre ikke set nogen muskelhunde gå med mundkurv, men i en kort snor hvor hundeejeren virkelig har haft styr på deres hund, og hunden har været ligeglad med alt og alle omkring dem...
Jeg hader at se at mennesker de flygter væk fra hunden så snart de ser at det er en muskelhund... Folk flygter endda fra vores Diablo som faktisk ikke er en ulovlig muskelhund, men han har ansigtet(bredden) til at kunne ligne en amstaff fx. og han er altså rottweiler og cane corso blanding, begge vagthunde og cane corso hyrdehund os... ja det måske en lidt arrig blanding men han er god som dagen er lang... Jeg hader at se det, og hader den hundelov, for alle hunde er sku ikke ens, alle hunde har vær deres temperament, vær hund har deres måde at reagere på overfor mennesker og hunde... UANSET race!
og efter min mening synes jeg ikke folk skal gå med mundkurv i øjeblikket når der ligger så meget sne, men derimod kan hundeejerne holde deres hunde i snor, bare for at gøre en af delene.. 
Anmeld