Det VÆLTER ned med sne, hvordan ser det ud hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Zafir

DK skriver:

Er du sikker på at JDM godt vil ud og køre i tank? Jeg er lidt nervøs over at de ikke vil, fordi det så også vil være svært at blive hente hvis man sådan lidt akut skal ind på sygehuset senere?

Øhhh... det ved jeg sku ikke rigtig faktisk.  Tror du skal snakke med din JM om det og høre hvad hun siger. Men hvis der sker noget, skal de jo bare være en halv-hel time længere fremme i hovederne end normalt. Så er det vel ok?... også er det vel bare et bæltekøretøj og ikke en ambulance i sidste ende, hvsi det skulle gå skævt,som det jo ikke gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

DK

Zafir skriver:

Øhhh... det ved jeg sku ikke rigtig faktisk.  Tror du skal snakke med din JM om det og høre hvad hun siger. Men hvis der sker noget, skal de jo bare være en halv-hel time længere fremme i hovederne end normalt. Så er det vel ok?... også er det vel bare et bæltekøretøj og ikke en ambulance i sidste ende, hvsi det skulle gå skævt,som det jo ikke gør

Ja det må vi lige snakke med dem om. De kommer her til et hjemmebesøg d. 16.12 og så må vi lige høre hvad de gør i tilfælde af snekaos!

Hvis det bliver snekaos og de ikke vil komme, så må jeg jo bare 'vupti vupti' føde herhjemme ude på badeværelset på en enkelt presseve uden forudgående veer! Så kan der vel komme en tank med en læge i, der kan klippe navlestrengen og så køre igen? Så er den potte da ude! (bogstavligt talt)

Anmeld

30. november 2010

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Nu er det også stoppet her! 

Eeej, øv. Ja altså, HVIS posten er kommet frem, så er den jo nok på det nærmeste posthus 

De skulle have det med rundt idag til omdeling. Men tvivler på det kommer. Så må helt ud på Suderholmen imorgen for at hente det

Anmeld

30. november 2010

Zafir

DK skriver:

Ja det må vi lige snakke med dem om. De kommer her til et hjemmebesøg d. 16.12 og så må vi lige høre hvad de gør i tilfælde af snekaos!

Hvis det bliver snekaos og de ikke vil komme, så må jeg jo bare 'vupti vupti' føde herhjemme ude på badeværelset på en enkelt presseve uden forudgående veer! Så kan der vel komme en tank med en læge i, der kan klippe navlestrengen og så køre igen? Så er den potte da ude! (bogstavligt talt)

Det er vidst noget med, at hvis man føder hjemme ved et uheld, så skal man lige indenomkring sygehuset.. mmm.. For at de kan tjekke at alt er ok. Men det kan de vel også gøre med en læge i en tank

Anmeld

30. november 2010

DK

Zafir skriver:

Det er vidst noget med, at hvis man føder hjemme ved et uheld, så skal man lige indenomkring sygehuset.. mmm.. For at de kan tjekke at alt er ok. Men det kan de vel også gøre med en læge i en tank

Ejjjj skal man?? Altså det vil jeg ikke!! De må have en læge med i den tank så, så han kan tjekke det herhjemme! Altså, hvad skulle vi evt. også ind på sygehuset efter, vi ville jo ikke kunne komme hjem igen!

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

StephanieJ skriver:

De skulle have det med rundt idag til omdeling. Men tvivler på det kommer. Så må helt ud på Suderholmen imorgen for at hente det

Øv! så håber jeg da du kan komme frem

Anmeld

30. november 2010

Zafir

DK skriver:

Ejjjj skal man?? Altså det vil jeg ikke!! De må have en læge med i den tank så, så han kan tjekke det herhjemme! Altså, hvad skulle vi evt. også ind på sygehuset efter, vi ville jo ikke kunne komme hjem igen!

Præcis.M en kan man vvel bare sige at man ikke vil med og man vil tjekkes derhjemme tror jeg.
Det må du lige høre om.

Men skal vi ikke aftale at vi ikke får sådan en vinter i 3-4 mrd endnu, men nøjes med julen over?

Anmeld

30. november 2010

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Øv! så håber jeg da du kan komme frem

Lader lige så fint bilen stå og så traver jeg derud med 100 lag tøj

Anmeld

30. november 2010

DK

Zafir skriver:

Præcis.M en kan man vvel bare sige at man ikke vil med og man vil tjekkes derhjemme tror jeg.
Det må du lige høre om.

Men skal vi ikke aftale at vi ikke får sådan en vinter i 3-4 mrd endnu, men nøjes med julen over?

Jo det synes jeg! Altså det må godt ligge nytårsaften, men så kan det jo meget passende smelte lige så stille derefter!! Det er nu i grunden også meget nemmere for alle med sne-fri veje, og meget billigere for kommunerne!

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

StephanieJ skriver:

Lader lige så fint bilen stå og så traver jeg derud med 100 lag tøj

Hehe! Goood tur  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.