Det VÆLTER ned med sne, hvordan ser det ud hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Benjamins'mor

Sabina92 skriver:

Du kan se dem over nette, ved ihvertfald man kan se bilka, føtex, fakta og netto (:

Okay tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

DK

Zafir skriver:

Her er det bare det SMUKKESTE solskinsvejr Det er helt fantastisk. Vindstille og solskin og flot sne overalt...

SKØØØØØNT at bo på landet

Men altså vi har 2 km PRÆCIS fra hovedvejen. Når det først sner til, så er vi også rimelig på måsen. Men vi har en skolebus der kører hernede så vores vej er en kategori 2 vej- i forhold til rydning. Dvs. efter 21'eren (hovedvejen) er vores vej en af dem der bliver ryddet

Der kører også skolebus på vores vej, men da vi jo bor på den "jydske højderyg" så bugter vejen sig både op og ned og ud og ind, så ofte kommer der en mail kl. 11 fra skolen om at nu går den sidste skolebus for i dag, kl. 11.30. Så kører der en traktor med skovl på lige foran bussen hele vejen tilbage, og så er vejen så ellers overladt til sig selv resten af dagen! Fordi der er så stejle bakker op og ned, så kan ikke engang rydderne, men kun traktorne komme frem

Mikkel satser vist stadig i det skjulte på snekaos i januar når jeg skal føde, så vi kan blive hentet af et bæltekøretøj/en tank!

Anmeld

30. november 2010

Steph_Laurits

281210 skriver:

Reklame budet har fået alle vores reklamer i weekenden, men har ikke delt dem ud. Så vi har ikke fået nogle som helst tilbudsreklamer.  Lidt nedern når man skal ud og handle stort en af dagene.

Vil nu hellere have vores breve/"pakker" end reklamer

Men har ikke fået noget i postkassen siden torsdag! DAMN YOU SNE!!

Anmeld

30. november 2010

Zafir

DK skriver:

Der kører også skolebus på vores vej, men da vi jo bor på den "jydske højderyg" så bugter vejen sig både op og ned og ud og ind, så ofte kommer der en mail kl. 11 fra skolen om at nu går den sidste skolebus for i dag, kl. 11.30. Så kører der en traktor med skovl på lige foran bussen hele vejen tilbage, og så er vejen så ellers overladt til sig selv resten af dagen! Fordi der er så stejle bakker op og ned, så kan ikke engang rydderne, men kun traktorne komme frem

Mikkel satser vist stadig i det skjulte på snekaos i januar når jeg skal føde, så vi kan blive hentet af et bæltekøretøj/en tank!

Haha... Jeg tror altså ikke det er verdens sjoveste ting at køre i tank med veer. Meeeen jeg kunne jo tage fejl hehe...

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

StephanieJ skriver:

Ja og nu er det sjovt nok stoppet helt igen!

Ja posten kommer ikke pga. vejret, og han skulle komme med min kærestes fødselsdagsgave

Nu sneer det helt vildt ved Staten :O

Ej, hvor træls! Skulle han have den i dag?? 

Anmeld

30. november 2010

DK

Zafir skriver:

Haha... Jeg tror altså ikke det er verdens sjoveste ting at køre i tank med veer. Meeeen jeg kunne jo tage fejl hehe...

Helt ærligt, så tror jeg heller ikke at tank, snestorm, veer og nysgerrige blikke fra hjemmeværnsfolk liiige er min ide om verdens bedste rolige og blide hjemmefødsel! Men Mikkel synes det lyder super sejt og fyldt med drama "på den gode måde" (??) og en vild cool historie at fortælle gutterne bagefter!

Men han har heller ikke været ved militæret og få hans "tank-lyster" styret!

Anmeld

30. november 2010

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Nu sneer det helt vildt ved Staten :O

Ej, hvor træls! Skulle han have den i dag?? 

Det sner on/off her hos os

Ja han fylder år idag  Det er SÅ øv. Men er ved at undersøge om jeg på en eller anden måde selv kan hente vores post somewhere!

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

StephanieJ skriver:

Det sner on/off her hos os

Ja han fylder år idag  Det er SÅ øv. Men er ved at undersøge om jeg på en eller anden måde selv kan hente vores post somewhere!

Nu er det også stoppet her! 

Eeej, øv. Ja altså, HVIS posten er kommet frem, så er den jo nok på det nærmeste posthus 

Anmeld

30. november 2010

Zafir

DK skriver:

Helt ærligt, så tror jeg heller ikke at tank, snestorm, veer og nysgerrige blikke fra hjemmeværnsfolk liiige er min ide om verdens bedste rolige og blide hjemmefødsel! Men Mikkel synes det lyder super sejt og fyldt med drama "på den gode måde" (??) og en vild cool historie at fortælle gutterne bagefter!

Men han har heller ikke været ved militæret og få hans "tank-lyster" styret!

Nååååå!!! så er det jo ikke noget problem For så er det jo JM der skal køre i tank Så kan du jo slappe HELT af

Anmeld

30. november 2010

DK

Zafir skriver:

Nååååå!!! så er det jo ikke noget problem For så er det jo JM der skal køre i tank Så kan du jo slappe HELT af

Er du sikker på at JDM godt vil ud og køre i tank? Jeg er lidt nervøs over at de ikke vil, fordi det så også vil være svært at blive hente hvis man sådan lidt akut skal ind på sygehuset senere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.