Det VÆLTER ned med sne, hvordan ser det ud hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

TbCp

Her i odense er det bare SÅ fint vejr!

Koldt men med flot klar himmel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Zafir

DK skriver:

Jo det synes jeg! Altså det må godt ligge nytårsaften, men så kan det jo meget passende smelte lige så stille derefter!! Det er nu i grunden også meget nemmere for alle med sne-fri veje, og meget billigere for kommunerne!

Ja meget billigere... mmm... Men det største problem er jo at når vi har det rigtig koldt herhjemme, så har de det varmt på grønland. Og det er jo noget skidt!!... For det er jo meningen at de skal have det rigtig koldt, så indlandsisen ikke smelter. Faktisk er de tjo sådan at global warming vil skabe et koldere klima her og varmere hvor der er varmt i forvejen... grr...

Anmeld

30. november 2010

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Hehe! Goood tur  

Iiiiih tak

Skal du med??  Haha!

Anmeld

30. november 2010

KarinaBF

Her i skelund nær hadsund sneer det meget ligenu, med nogle flotte fnug men synes ikke rigtig de ligger sig allesammen men hvis det bliver ved skal de jo nok blive

Er ikke helt sneet inde ! går sygemeldt pt. men har fået "ordre" af min mand at jeg ikke må kører nogen steder i dag

synes det ser hyggeligt ud men nu må det godt stoppe igen skal til JM i morgen og ville meget gerne ud og handle julegaver osv. snart :-)

Karina 29+3

Anmeld

30. november 2010

Tdittmann

Heise skriver:

jo altså vi har måske en lille cm liggende fra sidst det sneede... men lige nu skinner solen

Det samme her på Vestfyn ( Assens ) men herfra hvor jeg bor kan jeg også kigge lige ud over lillebælt og ned til Als

Anmeld

30. november 2010

SiLiMiMa

Tdittmann skriver:

Det samme her på Vestfyn ( Assens ) men herfra hvor jeg bor kan jeg også kigge lige ud over lillebælt og ned til Als

ok vinker lige over til dig!! hej hej

Anmeld

30. november 2010

Tdittmann

Heise skriver:

ok vinker lige over til dig!! hej hej

Vinker lige tilbage - hej hej

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

StephanieJ skriver:

Iiiiih tak

Skal du med??  Haha!

Ehhh, der må jeg godt nok lige stå over! Haha. Den tur får du helt for dig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.