Ja altså metrologerne havde lovet at vi ikke rigtig fik noget nyt sne her i Horsens i dag, og lige pt. VÆLTER det ned med store flotte snefnug, der bare hvivler mod jorden!
Spændende hvor længe det bliver ved!
Jeg kommer ingen steder i dag da Mikkel har bestemt at jeg er "sneet inde", da han er så bange for at bilen sidder fast et sted herude på bøh-landet og jeg så skal til ud og gå "med bækkenløsning og højgravid og alt muligt!"
. Vi bor præcist 1,62 km fra en større vej, og vores små veje herude bare fyger/sneer til så hurtigt. Da Mikkel skulle hjem fra job i går sad han fast 4 gange på det stykke, og måtte derfor ud med sneskovlen han havde bag i bilen og rydde et stykke vej før han kunne komme et par hundrede meter længere. Nuuj hans arme var lange da han kom ind af døren
Men Mikkel er kørt på job igen idag, da de jo har lovet endnu mere sne torsdag/fredag. Han kan så nok også lidt bedre skovle sne i et par km, end mig, he he!
Kirstine satte han af ved skolen i morges, men hun bliver så hentet af sin far så hun kan komme med ham på sygehuset og se hendes nye lillebror. Hans forældre bor ca. 5 km fra os, og de har en traktor som han kan låne og køre hende det sidste stykke i hvis det lukker helt til senere!
Hvordan ser det ud hos jer? Andre der er sneet inde? Jeg går idag glip af sidste skatteret lektion, men ellers så skal jeg jo "ingenting" ud over at læse til eksamen!
Anmeld