Det VÆLTER ned med sne, hvordan ser det ud hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Thereseh

Her i København, er der overskyet med små huller af blå himmel. Skyerne ser meget sne agtige ud, store floffy totter af hvidt. Det sner ikke, men måske det kommer senere. 

Og så er det vildt koldt !!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Zafir

Her er det bare det SMUKKESTE solskinsvejr Det er helt fantastisk. Vindstille og solskin og flot sne overalt...

SKØØØØØNT at bo på landet

Men altså vi har 2 km PRÆCIS fra hovedvejen. Når det først sner til, så er vi også rimelig på måsen. Men vi har en skolebus der kører hernede så vores vej er en kategori 2 vej- i forhold til rydning. Dvs. efter 21'eren (hovedvejen) er vores vej en af dem der bliver ryddet

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

StephanieJ skriver:

Var faktisk lige ved at skrive at det slet ikek sneede her i Randers, men det gør det så nu, i STOR stil!!

Og selv når det ikke sneer er vi hårdt ramt, synes jeg Det er ikke særlig sjovt at gå fra sygehuset op til statsskolen i det her vejr.

Anmeld

30. november 2010

Alberts/

281210 skriver:

Grunden til jeg sover længe nu er at jeg ligger vågen det meste af natten, falder først ordenligt i søvn når Kristian er taget på arbejde.  Det sneede også pludseligt helt vildt igår, det sneede så meget på et tidspunkt at du næsten ikke kunne se ned til vejen. Ligesom når der er tåget.

så må du be ham om at tage på arbejde når du går i seng,

Anmeld

30. november 2010

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Og selv når det ikke sneer er vi hårdt ramt, synes jeg Det er ikke særlig sjovt at gå fra sygehuset op til statsskolen i det her vejr.

Ja og nu er det sjovt nok stoppet helt igen!

Ja posten kommer ikke pga. vejret, og han skulle komme med min kærestes fødselsdagsgave

Anmeld

30. november 2010

Pige2009

DK skriver:

Ja altså metrologerne havde t at vi ikke rigtig fik noget nyt sne her i Horsens i dag, og lige pt. VÆLTER det ned med store flotte snefnug, der bare hvivler mod jorden!

Spændende hvor længe det bliver ved!

Jeg kommer ingen steder i dag da Mikkel har bestemt at jeg er "sneet inde", da han er så bange for at bilen sidder fast et sted herude på bøh-landet og jeg så skal til ud og gå "med bækkenløsning og højgravid og alt muligt!". Vi bor præcist 1,62 km fra en større vej, og vores små veje herude bare fyger/sneer til så hurtigt. Da Mikkel skulle hjem fra job i går sad han fast 4 gange på det stykke, og måtte derfor ud  med sneskovlen han havde bag i bilen og rydde et stykke vej før han kunne komme et par hundrede meter længere. Nuuj hans arme var lange da han kom ind af døren Men Mikkel er kørt på job igen idag, da de jo har t endnu mere sne torsdag/fredag. Han kan så nok også lidt bedre skovle sne i et par km, end mig, he he!

Kirstine satte han af ved skolen i morges, men hun bliver så hentet af sin far så hun kan komme med ham på sygehuset og se hendes nye lillebror. Hans forældre bor ca. 5 km fra os, og de har en traktor som han kan låne og køre hende det sidste stykke i hvis det lukker helt til senere!

Hvordan ser det ud hos jer? Andre der er sneet inde? Jeg går idag glip af sidste skatteret lektion, men ellers så skal jeg jo "ingenting" ud over at læse til eksamen!

Her på Fyn skinner solen!

Anmeld

30. november 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

så må du be ham om at tage på arbejde når du går i seng,

Hehe ja.

Anmeld

30. november 2010

Benjamins'mor

StephanieJ skriver:

Ja og nu er det sjovt nok stoppet helt igen!

Ja posten kommer ikke pga. vejret, og han skulle komme med min kærestes fødselsdagsgave

Reklame budet har fået alle vores reklamer i weekenden, men har ikke delt dem ud. Så vi har ikke fået nogle som helst tilbudsreklamer.  Lidt nedern når man skal ud og handle stort en af dagene.

Anmeld

30. november 2010

Tina2

Ingen sne her i det nordjyske, "kun" det der ligger, men det er sgu også rigeligt!

Anmeld

30. november 2010

Sabina92

281210 skriver:

Reklame budet har fået alle vores reklamer i weekenden, men har ikke delt dem ud. Så vi har ikke fået nogle som helst tilbudsreklamer.  Lidt nedern når man skal ud og handle stort en af dagene.

Du kan se dem over nette, ved ihvertfald man kan se bilka, føtex, fakta og netto (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.