Det VÆLTER ned med sne, hvordan ser det ud hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Alberts/

281210 skriver:

Det sneer ikke i Bjerringbro.  Det fyger en lille smule, men det gør det de fleste steder.  Men vi er heller ikke sneet inde.

hihi der skal også meget til før vi sneer inde,(; så skal der komme 10-20 måske 30 meter sne hihi men det har sneet noget idag(; eller har du sovet længe så du ik har set det søde?(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Marco2

Her i Viby ved Århus er der det smukkeste vejr. Blå himmel og solskin.

Så lidt trælst at sidde indendøre med sygt barn …

AG

Anmeld

30. november 2010

LRJ

Her i egtved Sneer det Helt vildt li nu de har næsten li været og skrabe sne
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. november 2010

Jibbe

For en gangs skyld har vi ikke rigtig fået så meget sne de sidste mange dage her i Frederikshavn.... og lige nu sner det ihvertfald ikke.

Anmeld

30. november 2010

Becks

Her skinner solen  og det er minus 6 grader, ifl. den der ting ude på altanen

Sneen fra sidst, ligger der stadig og der er møgglat allevegne, var noget af en udfordring og cykle hjem i nat fra job..

Men ville gerne, at der kom MEGET mere sne, LOVE IT!!

Anmeld

30. november 2010

Mira0911

Vi har heller ikke fået sne siden igår.. Så ingen ændringer her... 

Anmeld

30. november 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

hihi der skal også meget til før vi sneer inde,(; så skal der komme 10-20 måske 30 meter sne hihi men det har sneet noget idag(; eller har du sovet længe så du ik har set det søde?(;

Jeg stod op lidt i 10, så det kan godt være jeg ikke lige har lagt mærke til det.

Men nu rydder gårdmændene jo også hele tiden.

Anmeld

30. november 2010

Alberts/

281210 skriver:

Jeg stod op lidt i 10, så det kan godt være jeg ikke lige har lagt mærke til det.

Men nu rydder gårdmændene jo også hele tiden.

hihi ja, men da jeg skulle ned i byen der var der helt hvidt i luften så meget sneet det(;

JEG  vil også sove LÆNGE  haha

Anmeld

30. november 2010

Benjamins'mor

Alberts/ skriver:

hihi ja, men da jeg skulle ned i byen der var der helt hvidt i luften så meget sneet det(;

JEG  vil også sove LÆNGE  haha

Grunden til jeg sover længe nu er at jeg ligger vågen det meste af natten, falder først ordenligt i søvn når Kristian er taget på arbejde.  Det sneede også pludseligt helt vildt igår, det sneede så meget på et tidspunkt at du næsten ikke kunne se ned til vejen. Ligesom når der er tåget.

Anmeld

30. november 2010

9510

Her sneer der også lige nu,,, syns efterhånden vi har fået nok nu,, men det ser desværre ud til vi skal have mere.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.