Runa - 6 måneder (mange billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Hi hi jo har vist set det meste af tøjet før

Synes det er vildt at hun kan tygge rigtig mad allerede

Du klæder mit barn på

Altså jeg moser jo maden, men hun gider det ikke hvis det er noget tyndt pjask, haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

dorthemus

Prutten 29+ skriver:

nårrh hvor er hun lækker !!

Kan huske du smed en billedspam den gang hun bare vare en lille baby....og nu er der allerede gået 6måneder og nu nærmer tiden sig for mig, vildt som tiden flyver

Tak Ja jeg har efterhånden spammet en del gange herinde

Hvor spændende...det vil jeg holde øje med

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

Drømmer skriver:

Hun er altså bare en herlig lille pige

Og sikke dygtig hun er

Tusind tak  Ja hun er en sjov lille én, masser af humor og glad altid..skønt

Anmeld

29. november 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Tusind tak, søde Lene  Snart er det DIN tur til at spamme os med billeder

Det håber jeg da... Jeg er vild med det billede hvor hun står op... Hun har et stærkt og bestemt blik... Damen ved hvad hun vil...

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Det håber jeg da... Jeg er vild med det billede hvor hun står op... Hun har et stærkt og bestemt blik... Damen ved hvad hun vil...

Ja det skal jeg lige love for hun har

Hvem mon hun har det fra?

Anmeld

29. november 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Ja det skal jeg lige love for hun har

Hvem mon hun har det fra?

GG... Tjaaaa... Kan næsten regne ud det ikke kun er the looks hun har fra dig... GGG...

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

GG... Tjaaaa... Kan næsten regne ud det ikke kun er the looks hun har fra dig... GGG...

Fnis..

...engang imellem kunne det dog være rart hvis hun var bare lidt mindre viljestærk

Anmeld

29. november 2010

Vial

dorthemus skriver:

God aften i stuerne

Tænk engang, min lille store pige er blevet 6 måneder - ET HALVT ÅR!!!! Det er jo helt vildt, som tider drøner der ud af

Hun blir bare skønnere og smukkere for hver dag der går og hun er bare det dejligste barn, med de længste prinsesseøjenvipper 

Hun snakker, pludrer og tester stemmen hjemme og ude og det er så dejligt, at høre på. Motorisk er der også fart på, hun bliver stærkere hele tiden og sidder rigtig flot i sin højstol når hun skal spise. Den sidste måneds tid har hun øvet på at kravle, men der mangler lige lidt koordinering før det lykkes

Hun sover desværre ikke igennem endnu, og gider ikke rigtig sin seng så vi ligger stadig i min og putter...men det er nu også meget hyggeligt  Til gengæld tager hun nogle gode lure om dageni barnevognen i øjeblikket.

Runa er begyndt, at få rigtig mad...hun gider faktisk ikke det der babypjask (aka grød og mos), så hun har allerede smagt Skipper Labskovs (hos Zafir) og fik fiskefrikadeller idag...se det var jo noget helt andet 

Og så er der en lille tand på vej op...juhuuu

Her er billeder fra den sidste måneds tid...ved godt der er mange, men det er bare så svært at begrænse sig (mig) 

Knus Dorthe

EJ for pokker Dorthe. Kan sgu godt forstå, at du er stolt af hende.

Hun er bare så lækker. Sikke nogle gode billeder. Så velklædt, smilende og yndig. (meget vigtigt med velklædt..hahaha).

Jeg har lige siddet med datter, der heller ikke ville puttes. Sad og var lidt indebrændt, men prøvede så noget "positiv tænkning":

Om 15 år, når hun står nede på det lokale diskotek og tager i mod drinks fra køen af sultne unghaner, så ville jeg ønske, at jeg kunne sidde med hende i armene HELE aftenen og natten i stedet.. Så jeg prøver lige at nyde det - trods de dumme tidspunkter.

Anmeld

29. november 2010

MariaJ

Sådan en lille lækkermus. Tillykke med hende

Anmeld

29. november 2010

dorthemus

KaMa skriver:

EJ for pokker Dorthe. Kan sgu godt forstå, at du er stolt af hende.

Hun er bare så lækker. Sikke nogle gode billeder. Så velklædt, smilende og yndig. (meget vigtigt med velklædt..hahaha).

Jeg har lige siddet med datter, der heller ikke ville puttes. Sad og var lidt indebrændt, men prøvede så noget "positiv tænkning":

Om 15 år, når hun står nede på det lokale diskotek og tager i mod drinks fra køen af sultne unghaner, så ville jeg ønske, at jeg kunne sidde med hende i armene HELE aftenen og natten i stedet.. Så jeg prøver lige at nyde det - trods de dumme tidspunkter.

TAK, Karina  Ja jeg kan takke vores babytøj-pusher Lisbeth for hendes velklædthed

Uhhh sig det ikke  Men ja du har så evig ret...vi må bare bide det i os og NYDE NYDE NYDE hvert sekund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.