Hvordan ser i mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Silvermist

Jeg tænker Wauw, sikke en køn pige.

Vær stolt af dig selv. +/- 8 kg, så skal du gøre det for dig selv. Har din kæreste ikke lyst til at bakke dig op trods flere forsøg, så er der måske ikke så meget at gøre andet end at være et forbillede for ham. Tynd el. tyk, så er det altid en fordel at spise sundt.

Rigtig meget held og lykke, håber at du med tiden finder den selvtillid i dig selv, som du burde have. Du har udseendet, god jagt på selvtilliden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Giraffen

annec skriver:

Hej.

Tak fordi du svarede. Tror inderst inde at det er for anderes skyld at jeg vil tabe mig. Får ikke andet at vide at min far og stedmor end at jeg burde tabe mig, og det ikke er flot mit tøj fordi jeg er en stor pige osv. Og det gøre mig frygtelig ked af det! Det er svært for mig at tabe mig, fordi min kæreste spiser meget usundt og bliver sur hver gang jeg siger nej til noget der ikke er sundt, for han siger, bare fordi jeg skal tabe mig, skal han ikke. (han er tynd.)

Ej jeg blir nødt til lige at svare igen

Sikken dum lige og sikke nogle ignorante forældre, der ikke forstår at gi deres barn den kærlighed og opbakning som vi alle har brug for!

Synes du skal tænke i HELT andre baner end dem du gør nu.

Jeg har en fornemmelse af at du tror at hvis du taber dig, så vil folk elske dig som den du er? For sådan er det nemlig ikke.

Jeg kender alt til det, har været i systemet for spiseforstyrrelser i tre år, og i helvedet i 10 år, og jeg ville ikke unde min værste fjende det. Det er en FARLIG vej at gå ned af, og det starter for 90% med at søge at få styr på noget indre kaos og ensomhed ved at rette op på det ydre, og det er ikke den vej man skal ta

Psykolog er self rigtig dyrt og sikken hat til en læge at hun ikke gider bruge 20 min på at tale med dig om dine følelser omkring det. 

Men mit råd: prøv at finde ud af hvad du tror du vil opnå ved at tabe dig, skriv det ned og læs det igennem. Hvis ikke årsagerne er "helbred og velvære" men "accept og kærlighed fra andre" så skal du virkelig tænke dig godt om

Kan self være jeg er helt galt på den, men sådan en ska du ha

Anmeld

28. november 2010

Ryberg

Jeg har ikke læst alle indlæggene, men vil lige sige det første jeg tænker når jeg ser dig...

At hvis bare jeg så ud som dig... HOLD DA OP... så ville jeg jo rent faktisk have selvtillid... du ser jo brandhamrende godt ud....

Anmeld

28. november 2010

JustMe

Secrets skriver:

Men tro mig. Du vil ikke tabe dig. Hvis du virkelig  ville tabe dig, så gjorde du det!

Undskyld mig, men det der er da den værste gang vrøvl!!!

Jeg har længe gerne villet tabe mig, men havde ikke den rette motivation...jeg havde endda støtte alle sider fra. Men lige pludselig en dag var timingen rigtig og vupti, så var jeg i stedet 25 kg lettere.

Når det er sagt, så til TS spørgsmål: Du er utroligt køn og har en ufatteligt charmerende udstråling oveni. Der findes mange kønne piger, ganske som der findes mange charmerende piger...men ikke mnage kan prale af begge dele, men det ser du ud til at kunne ud fra billederne.

Kun du kan bestemme, om det er den rette krop for dig, og er du så utilfreds med den, er det bestemt kampen værd at tage op. Madlog er et rigtigt godt forslag, da det giver en reel chance for at kontrollere og udregne hhv. kalorieindtag og -behov. 

Men som sgat; du har bestemt intet at skamme dig over

Anmeld

28. november 2010

Frøken J.

JustMe skriver:

Undskyld mig, men det der er da den værste gang vrøvl!!!

Jeg har længe gerne villet tabe mig, men havde ikke den rette motivation...jeg havde endda støtte alle sider fra. Men lige pludselig en dag var timingen rigtig og vupti, så var jeg i stedet 25 kg lettere.

Når det er sagt, så til TS spørgsmål: Du er utroligt køn og har en ufatteligt charmerende udstråling oveni. Der findes mange kønne piger, ganske som der findes mange charmerende piger...men ikke mnage kan prale af begge dele, men det ser du ud til at kunne ud fra billederne.

Kun du kan bestemme, om det er den rette krop for dig, og er du så utilfreds med den, er det bestemt kampen værd at tage op. Madlog er et rigtigt godt forslag, da det giver en reel chance for at kontrollere og udregne hhv. kalorieindtag og -behov. 

Men som sgat; du har bestemt intet at skamme dig over

Det er skam ikke noget vrøvl Hvis man vil det nok, så skal man nok blive motiveret til at gøre det. For hvis man ikke går i gang, er det jo fordi man ikke vil motionere, ikke vil spise sundere, ikke vil spise mindre. Ellers gjorde man det

Anmeld

28. november 2010

JustMe

Secrets skriver:

Det er skam ikke noget vrøvl Hvis man vil det nok, så skal man nok blive motiveret til at gøre det. For hvis man ikke går i gang, er det jo fordi man ikke vil motionere, ikke vil spise sundere, ikke vil spise mindre. Ellers gjorde man det

Der er jeg ganske enkelt ikke enig. På nogen måde, og jeg synes, det er en naiv holdning at have. Ikke at jeg siger du er naiv, det er overhovedet ikke det, jeg siger (forstå mig ret, jeg er ikke ude på at kritisere dig ).... men jeg er virkelig overrasket over, at du har den holdning, når du selv har været overvægtig

Det er jo ikke fordi, man ikke vil motionere, spise mindre, tabe sig etc. Men for mange er det nok et spørgsmål om, hvorvidt kampen for drømmekroppen virker som en større mundfuld end tanken om at forblive i sin vante krop...uanset om man så hader den eller ej.

Andre er fastholdt i nogle uheldige spisemønstre, som de måske ligefrem har brug for hjælp til at bryde.

Anmeld

28. november 2010

Frøken J.

JustMe skriver:

Der er jeg ganske enkelt ikke enig. På nogen måde, og jeg synes, det er en naiv holdning at have. Ikke at jeg siger du er naiv, det er overhovedet ikke det, jeg siger (forstå mig ret, jeg er ikke ude på at kritisere dig ).... men jeg er virkelig overrasket over, at du har den holdning, når du selv har været overvægtig

Det er jo ikke fordi, man ikke vil motionere, spise mindre, tabe sig etc. Men for mange er det nok et spørgsmål om, hvorvidt kampen for drømmekroppen virker som en større mundfuld end tanken om at forblive i sin vante krop...uanset om man så hader den eller ej.

Andre er fastholdt i nogle uheldige spisemønstre, som de måske ligefrem har brug for hjælp til at bryde.

Okay, så lad mig omformulere: Så er det fordi, man ikke vil det NOK Jeg skulle da også bruge hjælpemidler, og havde jeg ikke villet det nok, så havde jeg jo ikke fundet frem til det

Jeg forstår godt, at folk føler sig provokeret over den udtalelse, for jeg røg selv op i det røde felt, hvis folk sagde det til mig, inden jeg ændrede min livsstil. Men nu kan jeg jo se, at de havde ret. Jeg var bare i benægtelse dengang

Anmeld

28. november 2010

annec

Line1987 skriver:

Du er skide smuk!

Og jeg vil bare gerne sige (taler af personlig erfaring) at hvis du er ked af dit udseende, på den måde du omtaler der, så er løsningen IKKE at du skal tabe dig. Så er løsningen at få bygget dit selvværd op.

Det kan være rigtig hårdt og svært men tror 100% det ville være det bedste for dig på længere sigt.

Og når overskuddet så er der, kan du så se med dig selv om du også vil tabe et par kg, men man skal passe på med at tabe sig for at få det psykisk bedre, da det kan starte en meget farlig selvdestruktiv mølle. 

Og så lyder din kæreste ikke helt som om han forstår hvad der sker indeni dig, er det fordi han ikke vil eller fordi du ikke lukker ham ind? tænker nemlig at hvis det er fordi du ikke vil/tør lukke ham ind, så er det et rigtig godt sted at starte?

men altså, det du spørger om, MAX smuk

Hej

Mange tak skal du have!

Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal få bygget mit selvværd op? Og med hensyn til min kæreste, så har jeg lukket ham ind og virkelig fortalt fra mit hjerte hvordan jeg har det. Men det er ligesom om at han ikke rigtig forstår det?

Anmeld

28. november 2010

annec

Line1987 skriver:

Ej jeg blir nødt til lige at svare igen

Sikken dum lige og sikke nogle ignorante forældre, der ikke forstår at gi deres barn den kærlighed og opbakning som vi alle har brug for!

Synes du skal tænke i HELT andre baner end dem du gør nu.

Jeg har en fornemmelse af at du tror at hvis du taber dig, så vil folk elske dig som den du er? For sådan er det nemlig ikke.

Jeg kender alt til det, har været i systemet for spiseforstyrrelser i tre år, og i helvedet i 10 år, og jeg ville ikke unde min værste fjende det. Det er en FARLIG vej at gå ned af, og det starter for 90% med at søge at få styr på noget indre kaos og ensomhed ved at rette op på det ydre, og det er ikke den vej man skal ta

Psykolog er self rigtig dyrt og sikken hat til en læge at hun ikke gider bruge 20 min på at tale med dig om dine følelser omkring det. 

Men mit råd: prøv at finde ud af hvad du tror du vil opnå ved at tabe dig, skriv det ned og læs det igennem. Hvis ikke årsagerne er "helbred og velvære" men "accept og kærlighed fra andre" så skal du virkelig tænke dig godt om

Kan self være jeg er helt galt på den, men sådan en ska du ha

Du er bestemt IKKE galt på den, det er lige præcis sådan jeg har det.

Og det med mine forældre, min stedmor hader mig og hun gøre ALT for at gøre mig ked af det.. Lyder måske lidt langt ude, men det passer.

Anmeld

28. november 2010

annec

KittyGirl skriver:

Jeg har ikke læst alle indlæggene, men vil lige sige det første jeg tænker når jeg ser dig...

At hvis bare jeg så ud som dig... HOLD DA OP... så ville jeg jo rent faktisk have selvtillid... du ser jo brandhamrende godt ud....

Mange tak skal du have, hvor du dog sød.

(og hvor ser din søn dog kær ud)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.