Hvordan ser i mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

annec

JustMe skriver:

Undskyld mig, men det der er da den værste gang vrøvl!!!

Jeg har længe gerne villet tabe mig, men havde ikke den rette motivation...jeg havde endda støtte alle sider fra. Men lige pludselig en dag var timingen rigtig og vupti, så var jeg i stedet 25 kg lettere.

Når det er sagt, så til TS spørgsmål: Du er utroligt køn og har en ufatteligt charmerende udstråling oveni. Der findes mange kønne piger, ganske som der findes mange charmerende piger...men ikke mnage kan prale af begge dele, men det ser du ud til at kunne ud fra billederne.

Kun du kan bestemme, om det er den rette krop for dig, og er du så utilfreds med den, er det bestemt kampen værd at tage op. Madlog er et rigtigt godt forslag, da det giver en reel chance for at kontrollere og udregne hhv. kalorieindtag og -behov. 

Men som sgat; du har bestemt intet at skamme dig over

Mange tak for de søde ord, og tillykke med dit flotte vægttab.

Jeg vil lige prøve det der madlog (;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

FrkLarsen

Min første tanke : WOOOOW ET SMUKT ANSIGT!!!!!

Jeg kender til det med lav selvtillid, da jeg selv er blevet mobbet/kommenteret med 'mit gamle jeg' . 

Jeg var en buttet pige og blev kaldt diverse grimme bandeord!

Jeg har med årene lært at bygge en 'fasade' op, så jeg ikke kun suger alt det negative til mig, men også det positive.

Et godt råd, følg dit hjerte.  

>:<

Anmeld

29. november 2010

Diana...

annec skriver:

Nej har jeg egentlig ikke, har tænkt på det. Men er sprugtet fra det igen. For det plager faktisk meget af min hverdag.

Sidst jeg sagde noget til min læge, sagde hun bare. Så gå til psykolog.

Men det er jo også et rigtig godt råd de er super gode til at hjælpe og når man går og føler som dig ligger der tit mere bag ved som man ikke selv lige er klar over og det er så det en psykolog kan hjælpe dig frem til. 

Knus Diana

Anmeld

29. november 2010

DLM

Jeg synes du er rigtig smuk  Du ser meget naturlig, dejlig og sund ud.

Jeg vil selv gerne tabe mig, mangler 4 kg for at være nede på den vægt jeg var før jeg fødte min søn. og derefter vil jeg lige gerne tabe 14 kg mere.

Anmeld

29. november 2010

Giraffen

annec skriver:

Hej

Mange tak skal du have!

Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal få bygget mit selvværd op? Og med hensyn til min kæreste, så har jeg lukket ham ind og virkelig fortalt fra mit hjerte hvordan jeg har det. Men det er ligesom om at han ikke rigtig forstår det?

Puuha ej det virker heller ikke til du har noget støtte nogen steder fra... har du nogle rigtig tætte veninder du kan tale med?

Jeg har fundet sådan en lille side, hvor den forklarer lidt hvordan du har det og så lidt om hvad man kan gøre.

http://www.tabu.dk/Forside/Psykisk+sundhed/Selvv%C3%A6rd

Og så tænkte jeg om du ved hvordan det giver sig til udtryk?

Mit problem var at jeg ikke troede på jeg var elsket hvis jeg ikke gjorde som de sagde -> altså troede ikke på jeg var i stand til at træffe beslutninger som andre kunne respektere og var bange for at miste dem hvis jeg sagde dem imod.

Samtidig brugte jeg 110% af min energi på at være total overskudsteenager, med høje karakterer, masser af motion, mange "veninder", og alt det der. så jeg levede i en umulig kamp, da min familie i virkeligheden bare gerne ville bruge tid med mig, og de ku de ik fordi jeg altid sku en masse "vigtige" ting.

Her i dag hvor jeg har fået det godt og min mor har fået indsigt i hvad der skete, har vi et helt andet forhold, det er så fantastisk.

Så vil bare sige at der er håb derude og jeg er overbevist om at du er en rigtig sød og omsorgsfuld person, der måske mangler lidt redskaber til at passe på sig selv

Anmeld

29. november 2010

Chalala85

annec skriver:

Tak for dine råd, tror jeg vil lave et nytårsfortsæt

Lyder som enfantastisk ide :-) Husk der et en gruppe herinde for alle dem som er igang med et vægttab

Anmeld

29. november 2010

sandratobias

Kanon flot... lækker endda... Er sku blevet misundelig over dit ansigt... Bar det var mig..

Anmeld

29. november 2010

Benne-bob

annec skriver:

Hej. Måske er det her et lidt underligt indlæg, men ´her de sidste par måneder har min selvtillid bare gået 100% ned af bakke, og især den sidste mdr. Jeg går laltid og tænker hvad folk syntes om mig, og hvad deres første tanke er omkring med mit udseende. Har faktisk aldrig rigtig fortalt det til nogen, så ved heller ikke hvorfor jeg lige skriver det herinde?

Jeg har taget 8 kilo på, på et år. Jeg har aldrig rigtig følt mig tyk og grim. Men det gøre jeg virkelig nu. Min selvtillid går mig så meget på, at det næsten har ædelagt det mellem mig og min kæreste.

Jeg skal tage mig sammen til at tabe mig, men syntes det er så svært, og især når man slet ikke får noget opbakning.

Jeg ligger lige nogle billeder ind, og vil rigtig gerne høre jeg første tanke omkring mig?

Du er virkelig smuk. Er ked af at du føler sådan om dig selv, det har du virkelig ingen grund til. Håber du kommer ovenpå og kommer til at elske dig selv som den smukke pige du virkelig er!

Anmeld

29. november 2010

slettet_7530

Jeg tilslutte mig Toffis besvarelse.

Det er ikke lav selvtillid du lider af men derimod lavt selvværd, du skal tro på dig selv du skal finde ud af hvem du er hvad du står for og holde fast i det, du skal være fuldstændig ligeglad med hvad andre tænker om dig.

En lille tankevækkende historie jeg vil forælle er at nogle af verdens smukkeste kvinder fortomodeller skuespillere og andre kendisser ofte lider af lavt selvværd.

Modellen der udstråler DET men som måske ikke er 100 procent perfekt i sit udseende, hun ståler af selvværd fordi hun har sin selvtillid i orden.

Jeg håber du finder frem til hvem du er og havd du vil, måske et selværdskursus kunne hjælpe dig på vej

Anmeld

29. november 2010

annec

sandratobias skriver:

Kanon flot... lækker endda... Er sku blevet misundelig over dit ansigt... Bar det var mig..

ej mange tak. Det var sødt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.