annec skriver:
Hej 
Mange tak skal du have!
Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal få bygget mit selvværd op? Og med hensyn til min kæreste, så har jeg lukket ham ind og virkelig fortalt fra mit hjerte hvordan jeg har det. Men det er ligesom om at han ikke rigtig forstår det?
Puuha ej det virker heller ikke til du har noget støtte nogen steder fra... har du nogle rigtig tætte veninder du kan tale med?
Jeg har fundet sådan en lille side, hvor den forklarer lidt hvordan du har det
og så lidt om hvad man kan gøre.
http://www.tabu.dk/Forside/Psykisk+sundhed/Selvv%C3%A6rd
Og så tænkte jeg om du ved hvordan det giver sig til udtryk?
Mit problem var at jeg ikke troede på jeg var elsket hvis jeg ikke gjorde som de sagde -> altså troede ikke på jeg var i stand til at træffe beslutninger som andre kunne respektere og var bange for at miste dem hvis jeg sagde dem imod.
Samtidig brugte jeg 110% af min energi på at være total overskudsteenager, med høje karakterer, masser af motion, mange "veninder", og alt det der. så jeg levede i en umulig kamp, da min familie i virkeligheden bare gerne ville bruge tid med mig, og de ku de ik fordi jeg altid sku en masse "vigtige" ting.
Her i dag hvor jeg har fået det godt og min mor har fået indsigt i hvad der skete, har vi et helt andet forhold, det er så fantastisk.
Så vil bare sige at der er håb derude og jeg er overbevist om at du er en rigtig sød og omsorgsfuld person, der måske mangler lidt redskaber til at passe på sig selv
Anmeld