Hvordan ser i mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.213 visninger
61 svar
0 synes godt om
28. november 2010

annec

Hej. Måske er det her et lidt underligt indlæg, men ´her de sidste par måneder har min selvtillid bare gået 100% ned af bakke, og især den sidste mdr. Jeg går laltid og tænker hvad folk syntes om mig, og hvad deres første tanke er omkring med mit udseende. Har faktisk aldrig rigtig fortalt det til nogen, så ved heller ikke hvorfor jeg lige skriver det herinde?

Jeg har taget 8 kilo på, på et år. Jeg har aldrig rigtig følt mig tyk og grim. Men det gøre jeg virkelig nu. Min selvtillid går mig så meget på, at det næsten har ædelagt det mellem mig og min kæreste.

Jeg skal tage mig sammen til at tabe mig, men syntes det er så svært, og især når man slet ikke får noget opbakning.

Jeg ligger lige nogle billeder ind, og vil rigtig gerne høre jeg første tanke omkring mig?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

roenlund

lækker lækker

Anmeld

28. november 2010

MissGeoh

Jeg vil sige du er en rigtig køn pige, og om man har lidt ekstra gør ikke noget. Jeg synes du skal være stolt af dit udseende.

Anmeld

28. november 2010

Diana...

WAUW min første tanke. Virkelig en køn pige også charmerende ansigt. 

Har du prøvet at snakke med din læge om dine tanker? Det er næsten umuligt at tabe sig hvis man ikke har sin kærestes opbakning, jeg synes du skal tage en snak med ham og fortælle præcis hvad du føler. 

Anmeld

28. november 2010

Steph_Laurits

Køn pige!

Anmeld

28. november 2010

Na-Wi

Du har intet at være utilfreds med

Anmeld

28. november 2010

bette

sådan ville jeg da gerne se ud... det er min første tanke.. 

min anden tanke.. sikke et smukt ansigt

Anmeld

28. november 2010

helora

Du er da mega lækker!

At tage 8 kg på er selvfølgelig noget der kan ses på kroppen, og hvis man har været vant til at være åleslank, så skal man selvfølgelig lige vænne sig til, at ens kropsform har ændret sig. Det tror jeg de fleste kvinder oplever når de ikke er purunge længere.

Jeg synes seriøst du ser rigtig godt ud, og det skal du begynde at tro på

Anmeld

28. november 2010

Frøken J.

Nu er det jo svært at svare på, for et eller andet sted vil du vel gerne have, at vi siger, du er lækker? Jeg synes, at du er en flot pige, og du har en flot kulør. Men ja, du kunne nok godt tabe lidt! Og det siger jeg i den allerbedste mening, for jeg har selv vejet ca. 30 kilo for meget. Jeg har tabt 25 siden april, og mangler nu lige det sidste. Så jeg ved, om nogen, hvordan det er. Jeg vil til gengæld sige, at du bærer vægten flot. Man tænker ikke: "Ej puuuha, hun burde lige sy ædespalten til" Hehe. Slet ikke. Men jeg håber du kan følge mig? Jeg synes i hvert fald ikke, at det nytter noget at sige: "Jeg er mega træt af, at jeg vejer for meget, og er ked af at føle mig tyk", men samtidig ikke ville gøre noget ved det.

Jeg håber virkelig at du ikke tager dette forkert, for det er måske hårde ord, men det var hårde ord, der fik mig til endelig at tage mig sammen. Og herreste gud, det er jo kun 8 kilo! Men tro mig. Du vil ikke tabe dig. Hvis du virkelig  ville tabe dig, så gjorde du det! Og det lykkes ikke, hvis du ikke bliver motiveret.

Jeg kan anbefale dig madlog.dk, som jeg har brugt til at tabe mig. Det er et fantastisk værktøj! Der er ingen regler. Du må spise lige hvad du vil. Så længe du maximalt spiser det antal kalorier, som du får tildelt ved at indtaste informationer om dig selv, så vil du tabe dig. Og det er ligegyldigt om du så spiser kage hele vejen. - Du lærer dog hurtigt, at du ikke kan få ret meget mad om dagen, hvis du spiser kalorieholdigt, men principelt set må du spise, hvad der passer dig.

Jeg håber, at du tager dette som et kærligt skub Du spurgte jo Og jeg vil dig kun det bedste, for jeg ved hvor forfærdeligt det er at have det træls med sin krop, men jeg ved også, hvor glad man bliver, når man tager sagen i egen hånd og løser problemet! Held og lykke 

Anmeld

28. november 2010

Frøken J.

Og angående andres støtte: Hvem vil du tabe dig for? Dig selv eller de andre? Forhåbentlig dig selv! Det er da svært uden andres opbakning, men du er nødt til at se ud over det, i stedet for at give dig selv det som undskyldning. Tro mig - Igen, jeg har selv været der!

Men du er en utrolig smuk pige, det må du ikke tage fejl af. Og som sagt håber jeg, at du ikke tager mit indlæg som andet end et lille kærligt spark 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.