Hvordan ser i mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

anjamichell@gmail.com

Ja der er ingen tvivl om at du er en buttet pige... men hold da op hvor det klæ'r dig!! Du udstråler så meget som så mange piger vil og bør misunde... Der er så stor forskel på hvordan man ser sig selv når man har lidt for mange kilo... jeg ser dig faktisk ikk som en der har dårlig selvtillid men en der derimod godt ved at du er en køn pige.. du tør bare ikk tro på det før du hører det fra andre også... Jeg tror nemlig at du har så god en portion selvtillid at du er flov over det... for kan man nu tillade sig det når man vejer lidt for meget!? JA! Det kan man ihvertfald godt!! Og du har al mulig grund til det...

Så oprethold din egen tro og lad være med at lade dig gå på af dine forældre... Altså.. du tør se sådan ud fordi du kan bære det... og lur mig om der ikk er op til flere der vender sig om på gaden efter dig... Desuden... havde dine forældre kunne gå i sådan noget tøj og stadig se godt ud og ikk få forundrede blikke.. så havde de nok også gjort det!!

Du tør det og bli' ved med det for det klæ'r dig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

B&J

sådan du ser ud lige nu syntes jeg er rigtigt kønt til dig... og op i et ja sted med hvad andre mener... det er ikke nemt overhovede er selv igang med af tabe mig 2kg ind til videre der er en vej frem men hvis du vil holde op med af spise usundt jamen så spis 6gange om dagen og små potioner lav noget mad der er lækkert stedet for den nemme løsning som det usunde man kan lave en masse lækkert mad uden det behøver være sundt men heller ikke leve som en kanin bare fordi man skal være sund hihihhi

Anmeld

28. november 2010

eliasogmor

annec skriver:

Hej. Måske er det her et lidt underligt indlæg, men ´her de sidste par måneder har min selvtillid bare gået 100% ned af bakke, og især den sidste mdr. Jeg går laltid og tænker hvad folk syntes om mig, og hvad deres første tanke er omkring med mit udseende. Har faktisk aldrig rigtig fortalt det til nogen, så ved heller ikke hvorfor jeg lige skriver det herinde?

Jeg har taget 8 kilo på, på et år. Jeg har aldrig rigtig følt mig tyk og grim. Men det gøre jeg virkelig nu. Min selvtillid går mig så meget på, at det næsten har ædelagt det mellem mig og min kæreste.

Jeg skal tage mig sammen til at tabe mig, men syntes det er så svært, og især når man slet ikke får noget opbakning.

Jeg ligger lige nogle billeder ind, og vil rigtig gerne høre jeg første tanke omkring mig?

jeg synes du ser dejlig SUND ud..

Anmeld

28. november 2010

SSL

Secrets skriver:

Nu er det jo svært at svare på, for et eller andet sted vil du vel gerne have, at vi siger, du er lækker? Jeg synes, at du er en flot pige, og du har en flot kulør. Men ja, du kunne nok godt tabe lidt! Og det siger jeg i den allerbedste mening, for jeg har selv vejet ca. 30 kilo for meget. Jeg har tabt 25 siden april, og mangler nu lige det sidste. Så jeg ved, om nogen, hvordan det er. Jeg vil til gengæld sige, at du bærer vægten flot. Man tænker ikke: "Ej puuuha, hun burde lige sy ædespalten til" Hehe. Slet ikke. Men jeg håber du kan følge mig? Jeg synes i hvert fald ikke, at det nytter noget at sige: "Jeg er mega træt af, at jeg vejer for meget, og er ked af at føle mig tyk", men samtidig ikke ville gøre noget ved det.

Jeg håber virkelig at du ikke tager dette forkert, for det er måske hårde ord, men det var hårde ord, der fik mig til endelig at tage mig sammen. Og herreste gud, det er jo kun 8 kilo! Men tro mig. Du vil ikke tabe dig. Hvis du virkelig  ville tabe dig, så gjorde du det! Og det lykkes ikke, hvis du ikke bliver motiveret.

Jeg kan anbefale dig madlog.dk, som jeg har brugt til at tabe mig. Det er et fantastisk værktøj! Der er ingen regler. Du må spise lige hvad du vil. Så længe du maximalt spiser det antal kalorier, som du får tildelt ved at indtaste informationer om dig selv, så vil du tabe dig. Og det er ligegyldigt om du så spiser kage hele vejen. - Du lærer dog hurtigt, at du ikke kan få ret meget mad om dagen, hvis du spiser kalorieholdigt, men principelt set må du spise, hvad der passer dig.

Jeg håber, at du tager dette som et kærligt skub Du spurgte jo Og jeg vil dig kun det bedste, for jeg ved hvor forfærdeligt det er at have det træls med sin krop, men jeg ved også, hvor glad man bliver, når man tager sagen i egen hånd og løser problemet! Held og lykke 

Hvor du bare god til at forklare dig  jeg er så enig!!

Og jeg vil pointere til TS, at du bære fandme de 8kg flot - og det er også noget vi kvinder skal være stolte af, når vi kan se godt ud selvom der er lidt ekstra..

Aldrig om jeg ville undvære mit lørdagsslik eller lidt ekstra sovs, for at være skinny ;-) Så hellere lidt ekstra.. Jeg er 163 høj og min vægt svinger mellem 61 og 61 kg, - 64kg når jeg hygger mig lidt ekstra - og jeg ELSKER det

Anmeld

28. november 2010

Frøken J.

annec skriver:

Hej.

Tak fordi du svarede. Tror inderst inde at det er for anderes skyld at jeg vil tabe mig. Får ikke andet at vide at min far og stedmor end at jeg burde tabe mig, og det ikke er flot mit tøj fordi jeg er en stor pige osv. Og det gøre mig frygtelig ked af det! Det er svært for mig at tabe mig, fordi min kæreste spiser meget usundt og bliver sur hver gang jeg siger nej til noget der ikke er sundt, for han siger, bare fordi jeg skal tabe mig, skal han ikke. (han er tynd.)

Min kæreste spiser altså også helst usundt. Det har ikke forhindret mig i at tabe mig

Anmeld

28. november 2010

annec

Pia. skriver:

Du er en rigtig køn pige og super charmerende... Du kan uden tvivl være stolt af dit ydre og med sikkerhed også dit indre...

Tro noget mere på dig selv...

Knus Pia.

mange tak skal du have. Ja jeg mangler meget at tro på mig selv!

Anmeld

28. november 2010

annec

MissGeoh skriver:

Jeg har haft strækmærker siden jeg var ikke ret gammel, og jeg har lært at leve med det. Selvfølgelig er det ikke fedt, men det er jo også noget der kommer ved de fleste i en graviditet, så hvad vil du gøre der?

Jeg synes du skal være glad for dit udseende. Du er en rigtig smuk pige.

Når man er gravid, er det narturligt at få strækmærker

Anmeld

28. november 2010

annec

Chalala85 skriver:

Synes du er en køn narturlig pige. Det er self ingen hemmelighed du ikke er nogen sylfide i dammen, men om du mener du skal tabe dig eller ej må være helt op til dig og ingen andre. Hvis du er utilfreds med dig selv så go for it, ligemeget hvor meget vi herinde eller andre irl fortæller dig hvor smuk du er så er det ikke sikkert du ser det samme i spejlet.

Hvis du mener de 8kg har gjort du ikke er tilfreds, så sæt dig et mål, måske efter jul og så giv den gas så du bliver glad og tilfreds og ikke har behov for andre fortæller dig hvor smuk du er. Er du selv usikker kan ingen andre rette det end dig selv.

Det er dig der skal være tilfreds ikke andre

Håber bestemt ikke du tager dette nært, bare min mening

Held og lykke med det, hvad du så end vælger

Tak for dine råd, tror jeg vil lave et nytårsfortsæt

Anmeld

28. november 2010

annec

motterhea skriver:

Du er rigtig flot!! du har overhovedet ikke noget at skamme dig over, kan virkelig identificere mig med dig, da jeg tror vi står lidt i samme situation - i de sidste par år har jeg nok vejet en 10 kilo for meget, og har nu tabt 7 kilo, og er simpelthen så stolt, mange siger at man ikke bliver gladere, men det gjorde jeg ihvertfald..! (meget mere selvtillid / en tom pengepung for der var så meget tøj jeg nu ser pæn ud i)

Er stadig igang, og hold da op hvor er det hårdt nogen gange! at sige nej til kage osv.. (og tage trappen engang imellem :b) HUSK du skal gøre det for din skyld!!!!

Du må endelig skrive hvis du vil have nogen tips

Tror det blev et lidt forvirrende indlæg, men jeg håber at du forstår mig.

Hej Tak for dit svar, og mange gange tillykke med vægttabet Vil MEGET gerne have nogle råd! (;

Anmeld

28. november 2010

Giraffen

annec skriver:

Hej. Måske er det her et lidt underligt indlæg, men ´her de sidste par måneder har min selvtillid bare gået 100% ned af bakke, og især den sidste mdr. Jeg går laltid og tænker hvad folk syntes om mig, og hvad deres første tanke er omkring med mit udseende. Har faktisk aldrig rigtig fortalt det til nogen, så ved heller ikke hvorfor jeg lige skriver det herinde?

Jeg har taget 8 kilo på, på et år. Jeg har aldrig rigtig følt mig tyk og grim. Men det gøre jeg virkelig nu. Min selvtillid går mig så meget på, at det næsten har ædelagt det mellem mig og min kæreste.

Jeg skal tage mig sammen til at tabe mig, men syntes det er så svært, og især når man slet ikke får noget opbakning.

Jeg ligger lige nogle billeder ind, og vil rigtig gerne høre jeg første tanke omkring mig?

Du er skide smuk!

Og jeg vil bare gerne sige (taler af personlig erfaring) at hvis du er ked af dit udseende, på den måde du omtaler der, så er løsningen IKKE at du skal tabe dig. Så er løsningen at få bygget dit selvværd op.

Det kan være rigtig hårdt og svært men tror 100% det ville være det bedste for dig på længere sigt.

Og når overskuddet så er der, kan du så se med dig selv om du også vil tabe et par kg, men man skal passe på med at tabe sig for at få det psykisk bedre, da det kan starte en meget farlig selvdestruktiv mølle. 

Og så lyder din kæreste ikke helt som om han forstår hvad der sker indeni dig, er det fordi han ikke vil eller fordi du ikke lukker ham ind? tænker nemlig at hvis det er fordi du ikke vil/tør lukke ham ind, så er det et rigtig godt sted at starte?

men altså, det du spørger om, MAX smuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.