Secrets skriver:
Nu er det jo svært at svare på, for et eller andet sted vil du vel gerne have, at vi siger, du er lækker?
Jeg synes, at du er en flot pige, og du har en flot kulør. Men ja, du kunne nok godt tabe lidt! Og det siger jeg i den allerbedste mening, for jeg har selv vejet ca. 30 kilo for meget. Jeg har tabt 25 siden april, og mangler nu lige det sidste. Så jeg ved, om nogen, hvordan det er. Jeg vil til gengæld sige, at du bærer vægten flot. Man tænker ikke: "Ej puuuha, hun burde lige sy ædespalten til" Hehe. Slet ikke. Men jeg håber du kan følge mig? Jeg synes i hvert fald ikke, at det nytter noget at sige: "Jeg er mega træt af, at jeg vejer for meget, og er ked af at føle mig tyk", men samtidig ikke ville gøre noget ved det.
Jeg håber virkelig at du ikke tager dette forkert, for det er måske hårde ord, men det var hårde ord, der fik mig til endelig at tage mig sammen. Og herreste gud, det er jo kun 8 kilo! Men tro mig. Du vil ikke tabe dig. Hvis du virkelig ville tabe dig, så gjorde du det! Og det lykkes ikke, hvis du ikke bliver motiveret.
Jeg kan anbefale dig madlog.dk, som jeg har brugt til at tabe mig. Det er et fantastisk værktøj! Der er ingen regler. Du må spise lige hvad du vil. Så længe du maximalt spiser det antal kalorier, som du får tildelt ved at indtaste informationer om dig selv, så vil du tabe dig. Og det er ligegyldigt om du så spiser kage hele vejen. - Du lærer dog hurtigt, at du ikke kan få ret meget mad om dagen, hvis du spiser kalorieholdigt, men principelt set må du spise, hvad der passer dig.
Jeg håber, at du tager dette som et kærligt skub
Du spurgte jo
Og jeg vil dig kun det bedste, for jeg ved hvor forfærdeligt det er at have det træls med sin krop, men jeg ved også, hvor glad man bliver, når man tager sagen i egen hånd og løser problemet! Held og lykke 
Og jeg vil pointere til TS, at du bære fandme de 8kg flot - og det er også noget vi kvinder skal være stolte af, når vi kan se godt ud selvom der er lidt ekstra..
Aldrig om jeg ville undvære mit lørdagsslik eller lidt ekstra sovs, for at være skinny ;-) Så hellere lidt ekstra.. Jeg er 163 høj og min vægt svinger mellem 61 og 61 kg, - 64kg når jeg hygger mig lidt ekstra - og jeg ELSKER det