Hvordan ser i mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

annec

Diana... skriver:

WAUW min første tanke. Virkelig en køn pige også charmerende ansigt. 

Har du prøvet at snakke med din læge om dine tanker? Det er næsten umuligt at tabe sig hvis man ikke har sin kærestes opbakning, jeg synes du skal tage en snak med ham og fortælle præcis hvad du føler. 

Nej har jeg egentlig ikke, har tænkt på det. Men er sprugtet fra det igen. For det plager faktisk meget af min hverdag.

Sidst jeg sagde noget til min læge, sagde hun bare. Så gå til psykolog.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

annec

Kruse90 skriver:

syntes du er rigtig rigtig flot.
Men har det helt på samme måde
Kan genkende alt det du skriver

Åh er glad for jeg ikke er den eneste!

Vil lige sige at jeg også syntes du er rigtig flot.

Anmeld

28. november 2010

annec

bette skriver:

sådan ville jeg da gerne se ud... det er min første tanke.. 

min anden tanke.. sikke et smukt ansigt

Mange tak! Det er jeg glad for!

Anmeld

28. november 2010

annec

Dinna88 skriver:

Men er det fedt at få det at vide? Jeg undrer mig bare lidt. Du kan selvfølgelig bruge det konstruktivt, men du gør det jo ret tydeligt at du gerne vil tabe dig, så synes jeg bare du skal gå i gang, for der vil jo både være folk der synes du er fantastisk smuk og så er der dem der "tænker deres". 

Om hvad er fedt at få at vide?

Anmeld

28. november 2010

Pia.

Du er en rigtig køn pige og super charmerende... Du kan uden tvivl være stolt af dit ydre og med sikkerhed også dit indre...

Tro noget mere på dig selv...

Knus Pia.

Anmeld

28. november 2010

MissGeoh

annec skriver:

mange tak. Men det der egentlig gøre mig mest utilfreds med mit udseende, er at jeg næsten lige har fået nogle strækmærker ved mine 'bollehåndtag'

Jeg har haft strækmærker siden jeg var ikke ret gammel, og jeg har lært at leve med det. Selvfølgelig er det ikke fedt, men det er jo også noget der kommer ved de fleste i en graviditet, så hvad vil du gøre der?

Jeg synes du skal være glad for dit udseende. Du er en rigtig smuk pige.

Anmeld

28. november 2010

Chalala85

Synes du er en køn narturlig pige. Det er self ingen hemmelighed du ikke er nogen sylfide i dammen, men om du mener du skal tabe dig eller ej må være helt op til dig og ingen andre. Hvis du er utilfreds med dig selv så go for it, ligemeget hvor meget vi herinde eller andre irl fortæller dig hvor smuk du er så er det ikke sikkert du ser det samme i spejlet.

Hvis du mener de 8kg har gjort du ikke er tilfreds, så sæt dig et mål, måske efter jul og så giv den gas så du bliver glad og tilfreds og ikke har behov for andre fortæller dig hvor smuk du er. Er du selv usikker kan ingen andre rette det end dig selv.

Det er dig der skal være tilfreds ikke andre

Håber bestemt ikke du tager dette nært, bare min mening

Held og lykke med det, hvad du så end vælger

Anmeld

28. november 2010

motterhea

Du er rigtig flot!! du har overhovedet ikke noget at skamme dig over, kan virkelig identificere mig med dig, da jeg tror vi står lidt i samme situation - i de sidste par år har jeg nok vejet en 10 kilo for meget, og har nu tabt 7 kilo, og er simpelthen så stolt, mange siger at man ikke bliver gladere, men det gjorde jeg ihvertfald..! (meget mere selvtillid / en tom pengepung for der var så meget tøj jeg nu ser pæn ud i)

Er stadig igang, og hold da op hvor er det hårdt nogen gange! at sige nej til kage osv.. (og tage trappen engang imellem :b) HUSK du skal gøre det for din skyld!!!!

Du må endelig skrive hvis du vil have nogen tips

Tror det blev et lidt forvirrende indlæg, men jeg håber at du forstår mig.

Anmeld

28. november 2010

Dinna88

annec skriver:

Om hvad er fedt at få at vide?

Du skrev at der vil være folk der skriver du er tyk, eller hvad du nu skrev, noget i den retning, og så spørger jeg bare om det er fedt at få at vide?
Det er slet ikke negativt ment, men jeg kan ikke forstå hvorfor du vil udsætte dig selv for eventuelle hårde kommentarer, hvis du har det dårligt med dig selv? Nu synes jeg at du ser super sød ud, og jeg er en af dem der synes det kan være rigtig pænt at have en smule på sidebenene, så jeg tror ikke der er nogen der vil skrive at du er for tyk og at du burde tabe dig.

Jeg har haft en periode hvor jeg havde det lidt skidt med at jeg er så tynd som jeg er, for jeg er altså næsten for tynd, men da opsøgte jeg da ikke folk for at høre om de syntes jeg var for tynd, for så ville de svare ja de fleste af dem. Og det ville gøre mig ked af det, og jeg ville ikke kunne bruge det til noget da jeg udemærket var klar over det. Og som jeg skrev tidligere så virker du afklaret med at du vil tabe dig og at du synes du vejer for meget, så synes jeg bare du skal gøre noget ved det i stedet for at udsætte dig selv for eventuelle hårde kommentarer.  

Anmeld

28. november 2010

Malene84

annec skriver:

Hej. Måske er det her et lidt underligt indlæg, men ´her de sidste par måneder har min selvtillid bare gået 100% ned af bakke, og især den sidste mdr. Jeg går laltid og tænker hvad folk syntes om mig, og hvad deres første tanke er omkring med mit udseende. Har faktisk aldrig rigtig fortalt det til nogen, så ved heller ikke hvorfor jeg lige skriver det herinde?

Jeg har taget 8 kilo på, på et år. Jeg har aldrig rigtig følt mig tyk og grim. Men det gøre jeg virkelig nu. Min selvtillid går mig så meget på, at det næsten har ædelagt det mellem mig og min kæreste.

Jeg skal tage mig sammen til at tabe mig, men syntes det er så svært, og især når man slet ikke får noget opbakning.

Jeg ligger lige nogle billeder ind, og vil rigtig gerne høre jeg første tanke omkring mig?

puha, blir lidt ked af det over dit indlæg!!! Jeg tænker: åååh stakkels pige!! Det tænker jeg fordi, det virker som om du ikke er tro mod dig selv, og derfor søger opmærksomhed og fokus på dit udseende. Isteden for fokus på dig som person.

men da det jo er dit udseende du vil have vi skal bedømme, så sys jeg du ser ganske normal ud. Hverken for tyk eller for tynd. Håber at du vil tabe dig for dig, og ikke for andre. Jeg tror ikke på, at det er holdbart hvis man vil ændre sig for andre end sig selv.

Håber der er mange herinde der kan give dig de råd, der skal til. Jeg duer ikke til det, da mine kure starter hver mandag og slutter en time efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.