Hvordan ser i mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Dinna88

Hej. Måske er det her et lidt underligt indlæg, men ´her de sidste par måneder har min selvtillid bare gået 100% ned af bakke, og især den sidste mdr. Jeg går laltid og tænker hvad folk syntes om mig, og hvad deres første tanke er omkring med mit udseende. Har faktisk aldrig rigtig fortalt det til nogen, så ved heller ikke hvorfor jeg lige skriver det herinde?

Jeg har taget 8 kilo på, på et år. Jeg har aldrig rigtig følt mig tyk og grim. Men det gøre jeg virkelig nu. Min selvtillid går mig så meget på, at det næsten har ædelagt det mellem mig og min kæreste.

Jeg skal tage mig sammen til at tabe mig, men syntes det er så svært, og især når man slet ikke får noget opbakning.

Jeg ligger lige nogle billeder ind, og vil rigtig gerne høre jeg første tanke omkring mig?

Jeg synes du ser meget naturligt køn ud. Men da jeg læste det du skrev tænkte jeg, som det er nævnt, med det samme at du måske lidt søger at vi skriver positive ting til dig. 

Først så jeg intet, men det kan da ses, at du ikke er er tynd som en nål. Jeg ville ikke umiddelbart være utilfreds med mig selv hvis jeg så sådan ud, ud fra hvad jeg nu kan se på billederne, men hvis du selv er det så synes jeg du skal sparke til dig selv og gøre noget ved det Nogle er virkelig kønnest med lidt på sidebenene, så bare fordi man måske vejer lidt mere end hvad "man tror er normalt" så behøver det altså ikke være noget negativt.

Men i stedet for at høre os ad, så læs det igennem du har skrevet og brug til som motivation til at komme ud af fjerene og til at fokusere på at ændre din kost, hvis den er gal der. Det med selvtilliden skal nok komme med tiden, men jeg lover dig at så snart du kommer i gang så vil du blive ramt af den der "Jeg gør dett f*ndme! Og jeg kan godt!" og det er super motiverende.

Tag det jeg har skrevet med et smil, for der er INTET negativt over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

*Toffee*

udfra det du skriver oplever jeg en pige der har lidt lavt selvværd og søger bekræftigelse på det ydre.

Hvem du er, hvad du kan og hvad du er værd skal ikke defineres ud fra udseende. Så det du skal arbejde lidt med er din  opfattelse af dig selv og at du har noget at bidrage med

Tyk, tynd eller midt imellem er slet ikke det, det handler om, men om at du får en forståelse for dit eget værd.

Anmeld

28. november 2010

annec

Secrets skriver:

Og angående andres støtte: Hvem vil du tabe dig for? Dig selv eller de andre? Forhåbentlig dig selv! Det er da svært uden andres opbakning, men du er nødt til at se ud over det, i stedet for at give dig selv det som undskyldning. Tro mig - Igen, jeg har selv været der!

Men du er en utrolig smuk pige, det må du ikke tage fejl af. Og som sagt håber jeg, at du ikke tager mit indlæg som andet end et lille kærligt spark 

Hej.

Tak fordi du svarede. Tror inderst inde at det er for anderes skyld at jeg vil tabe mig. Får ikke andet at vide at min far og stedmor end at jeg burde tabe mig, og det ikke er flot mit tøj fordi jeg er en stor pige osv. Og det gøre mig frygtelig ked af det! Det er svært for mig at tabe mig, fordi min kæreste spiser meget usundt og bliver sur hver gang jeg siger nej til noget der ikke er sundt, for han siger, bare fordi jeg skal tabe mig, skal han ikke. (han er tynd.)

Anmeld

28. november 2010

Ranarupta

annec skriver:

Hej. Måske er det her et lidt underligt indlæg, men ´her de sidste par måneder har min selvtillid bare gået 100% ned af bakke, og især den sidste mdr. Jeg går laltid og tænker hvad folk syntes om mig, og hvad deres første tanke er omkring med mit udseende. Har faktisk aldrig rigtig fortalt det til nogen, så ved heller ikke hvorfor jeg lige skriver det herinde?

Jeg har taget 8 kilo på, på et år. Jeg har aldrig rigtig følt mig tyk og grim. Men det gøre jeg virkelig nu. Min selvtillid går mig så meget på, at det næsten har ædelagt det mellem mig og min kæreste.

Jeg skal tage mig sammen til at tabe mig, men syntes det er så svært, og især når man slet ikke får noget opbakning.

Jeg ligger lige nogle billeder ind, og vil rigtig gerne høre jeg første tanke omkring mig?

Jeg synes, at du ligner en rigtigt flot og sund pige!

Jeg er ked af, at holdningen (blandt nogle) er, at kvinder skal være tynde med store bryster (altså sat lidt på spidsen). 

Du er rigtigt lækker og jeg ville give min højre arm for at have din krop

Anmeld

28. november 2010

annec

Dinna88 skriver:

Jeg synes du ser meget naturligt køn ud. Men da jeg læste det du skrev tænkte jeg, som det er nævnt, med det samme at du måske lidt søger at vi skriver positive ting til dig. 

Først så jeg intet, men det kan da ses, at du ikke er er tynd som en nål. Jeg ville ikke umiddelbart være utilfreds med mig selv hvis jeg så sådan ud, ud fra hvad jeg nu kan se på billederne, men hvis du selv er det så synes jeg du skal sparke til dig selv og gøre noget ved det Nogle er virkelig kønnest med lidt på sidebenene, så bare fordi man måske vejer lidt mere end hvad "man tror er normalt" så behøver det altså ikke være noget negativt.

Men i stedet for at høre os ad, så læs det igennem du har skrevet og brug til som motivation til at komme ud af fjerene og til at fokusere på at ændre din kost, hvis den er gal der. Det med selvtilliden skal nok komme med tiden, men jeg lover dig at så snart du kommer i gang så vil du blive ramt af den der "Jeg gør dett f*ndme! Og jeg kan godt!" og det er super motiverende.

Tag det jeg har skrevet med et smil, for der er INTET negativt over det

Tak for svar Søgte dog ikke kun det positive, men også det negative. For man vil da lyve hvis alle sagde at jeg ikke så spor tyk ud

Anmeld

28. november 2010

annec

Ranarupta skriver:

Jeg synes, at du ligner en rigtigt flot og sund pige!

Jeg er ked af, at holdningen (blandt nogle) er, at kvinder skal være tynde med store bryster (altså sat lidt på spidsen). 

Du er rigtigt lækker og jeg ville give min højre arm for at have din krop

åh det var sødt sagt! Mange tak.

Anmeld

28. november 2010

annec

roenlund skriver:

lækker lækker

Mange tak og i lige måde!

Anmeld

28. november 2010

Kruse90

syntes du er rigtig rigtig flot.
Men har det helt på samme måde
Kan genkende alt det du skriver

Anmeld

28. november 2010

Dinna88

annec skriver:

Tak for svar Søgte dog ikke kun det positive, men også det negative. For man vil da lyve hvis alle sagde at jeg ikke så spor tyk ud

Men er det fedt at få det at vide? Jeg undrer mig bare lidt. Du kan selvfølgelig bruge det konstruktivt, men du gør det jo ret tydeligt at du gerne vil tabe dig, så synes jeg bare du skal gå i gang, for der vil jo både være folk der synes du er fantastisk smuk og så er der dem der "tænker deres". 

Anmeld

28. november 2010

annec

MissGeoh skriver:

Jeg vil sige du er en rigtig køn pige, og om man har lidt ekstra gør ikke noget. Jeg synes du skal være stolt af dit udseende.

mange tak. Men det der egentlig gøre mig mest utilfreds med mit udseende, er at jeg næsten lige har fået nogle strækmærker ved mine 'bollehåndtag'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.