Mangler alt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

skoust

1000 millioner af tak til jer alle sammen i er rigtig søde.. og det varmer hel vildt.. 1000 tak skal i alle sammen have.. er begyndt at tænke over hvad jeg an gøre sammen med oliver her i julen og det er nogen fantastiske ideer i er kommet med.. kunne slet ikke have tænkt det selv for synes jo det hele er lidt træls lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Chalala85

skoust skriver:

har søgt om enkeltydelse men det kan jeg først får efter jul siger de og det hjælper jo ingenting nu.. øv hvor er jeg bare en dårlig mor.. føler virkelig ikke jeg har styr på noget og er jo også lige gået fra kæresten så det hele vælter bare lige nu

Du er ikke en dårlig mor! Sådan må du aldrig tænke!

Anmeld

28. november 2010

Snefnug1984

Kan du ik sende din adresse? Så vil jeg se om jeg ikke kan finde noget til dig

Anmeld

28. november 2010

Mimic

jeg bager julesmåkager i næste weekend, send din adresse så sender jeg et par dåser afsted

i skal nok få en god jul...

Anmeld

28. november 2010

Klumpe-dumpe

Trinehw skriver:

Hvis nogen fra Aaborg har nogen ting - så skriv - jeg samler fra venner og bekendte ind nu - og kører op med det imorgen eller i løbet af ugen

Selvfølelig kan jeg finde noget. -Så det må du gerne tage med. Jeg er jo på job, men jeg kan finde det i dag, og så kan vi lige finde ud af hvordan og hvorledes.

Knus.

Anmeld

28. november 2010

mama09

Rose <3 skriver:

Selvfølelig kan jeg finde noget. -Så det må du gerne tage med. Jeg er jo på job, men jeg kan finde det i dag, og så kan vi lige finde ud af hvordan og hvorledes.

Knus.

bare gelm det, flotte.. for hun mangler åbenbart ikke alt alligevel.. hun vil ha det sendt og det vil jeg ikke - for har fundet mange ting, og det er skisme for tungt at sende

Anmeld

28. november 2010

mama09

Rose <3 skriver:

Knus.

nå kan aflevere det et andet sted her i Aalborg - hvornår skal jeg kom forbi

Anmeld

28. november 2010

Klumpe-dumpe

Trinehw skriver:

bare gelm det, flotte.. for hun mangler åbenbart ikke alt alligevel.. hun vil ha det sendt og det vil jeg ikke - for har fundet mange ting, og det er skisme for tungt at sende

Ehm nåh okay....

Anmeld

28. november 2010

Klumpe-dumpe

Trinehw skriver:

nå kan aflevere det et andet sted her i Aalborg - hvornår skal jeg kom forbi

Jeg skal alligevel ud at køre i løbet af dagen, så kan jeg smide det af hos dig.... ???

Anmeld

28. november 2010

skoust

min adresse er

bettina skoust

tjørnevej 7

9800 hjørring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.