Mangler alt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.133 visninger
56 svar
0 synes godt om
27. november 2010

skoust

ja mangler alt da jeg står i en rigtig dårlig situation lige pt.. alt til et ny hjem ville hjælpe.. og har bare INGEN penge og julen står for døren og står med oliver på snart 3 år og han glæder sig til julen men jeg krummer tæer hver gang han nævner noget føler mig simpelthen bare som en dårlig mor.. og kan ikke rigtig gøre noget ved det pt..

øv hvor er det bare træls..

undskyld det blev et negativt indlæg men ville bare ud med min frustration (staves?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Maria.

Øv, hvor trist! HAr du ikk noget familie der kan hjælpe dig, så I kan få en dejlig jul?

Maria

Anmeld

27. november 2010

skoust

der er ikke nogen der har remedjer (staves?) til at give noget så føler lige pt jeg er verdens dårligste mor øv!

Anmeld

27. november 2010

Chalala85

skoust skriver:

ja mangler alt da jeg står i en rigtig dårlig situation lige pt.. alt til et ny hjem ville hjælpe.. og har bare INGEN penge og julen står for døren og står med oliver på snart 3 år og han glæder sig til julen men jeg krummer tæer hver gang han nævner noget føler mig simpelthen bare som en dårlig mor.. og kan ikke rigtig gøre noget ved det pt..

undskyld det blev et negativt indlæg men ville bare ud med min frustration (staves?)

åh nej dog søde..kan kommunen ikke hjælpe dig?

Anmeld

27. november 2010

Lone Jakobsen

var der ingen hjælp at hente i tråden om julehjælp?

får sådan lyst til at invitere dig hjem til os til jul

har du julegave til din søn?

Anmeld

27. november 2010

Mussen2

skoust skriver:

Det lyder virkelig trist - Hvorfor er du endt i den situation? Måske du skal præcisere lidt hvad du mangler. Jeg er sikekr på at der er mange herinde som gerne vil hjælpe. Prøv at se i tråden julehjælp fra brugerne. Håber du får en dejlig jul og positiv fremtid.

Anmeld

27. november 2010

skoust

nutche skriver:

var der ingen hjælp at hente i tråden om julehjælp?

får sådan lyst til at invitere dig hjem til os til jul

har du julegave til din søn?

jeg har ikke julegave til nogen overhovedet fuck jeg er en dårlig mor!

Anmeld

27. november 2010

SoffiLine

ville ønske jeg kunne hjælpe.

Anmeld

27. november 2010

skoust

Chalala85 skriver:

åh nej dog søde..kan kommunen ikke hjælpe dig?

har søgt om enkeltydelse men det kan jeg først får efter jul siger de og det hjælper jo ingenting nu.. øv hvor er jeg bare en dårlig mor.. føler virkelig ikke jeg har styr på noget og er jo også lige gået fra kæresten så det hele vælter bare lige nu

Anmeld

27. november 2010

Bare mig..

skoust skriver:

jeg har ikke julegave til nogen overhovedet fuck jeg er en dårlig mor!

Hvad mangler du søde? Måske jeg kan hjælpe dig.. Jeg har godt nok en lille pige, men ja, måske Prøv og kig i tråden om "julehjælp" der er der en masse der forærer ting og sager, en masse lækre ting Og nogen der næsten ikke skal have noget for det

Og NEJ du er IKKE en dårlig mor!!!! Husk, at børn er ligeglad med hvad det har kostet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.