Mangler alt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

skoust

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hvad mangler du søde? Måske jeg kan hjælpe dig.. Jeg har godt nok en lille pige, men ja, måske Prøv og kig i tråden om "julehjælp" der er der en masse der forærer ting og sager, en masse lækre ting Og nogen der næsten ikke skal have noget for det

Og NEJ du er IKKE en dårlig mor!!!! Husk, at børn er ligeglad med hvad det har kostet

jamen har kigget og jeg har overhovedet ingen penge.. s¨kan ikke engang købe en gave til ham har det virkelig dårligt lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Kay

skoust skriver:

jamen har kigget og jeg har overhovedet ingen penge.. s¨kan ikke engang købe en gave til ham har det virkelig dårligt lige nu

hvor i landet bor du... og hvad mangler du??

Anmeld

27. november 2010

skoust

Kay skriver:

hvor i landet bor du... og hvad mangler du??

jamen jeg mangler stort set alt til et nyt hjem..

og jeg bor i Hjørring

Anmeld

27. november 2010

Mullebergen

Kan han lide at lege at han gør rent? 

I Netto her i byen, har de et rengøringssæt med en minispand, minigulvskruppe og mini fejebakkesæt -Det er sat ned til en flad 20er og er simpelthen så sødt 

Sådan et vil jeg gerne give dig og din søn, det vejer intet så vil ikke koste alverden at sende selvom det er i en stoooor kasse 

Anmeld

27. november 2010

Pia.

En dårlig mor bliver du aldrig - for de tanker og omsorg du viser omkring din lille søn fortæller at du er en rigtig god mor.. Du opretter denne tråd fordi du vil GØRE ALT for din lille søn... Han får allerede alt... Matrielle ting gør ham ikke mere lykkelig...

I Fætter Br har de lige nu 10-20-30 osv. ting man kan købe, der er mange små og sjove ting til drenge, du kunne købe lidt forskelligt til ham af de små ting - han er lige glad med om du køber store dyre gaver - det kan han tids nok få...

Har du ingen familie du kan holde jul ved - han din søn ingen bedsteforældre som også giver ham gaver eller en far der giver ham gaver..

Ville virkelig ønske jeg kunne hjælpe dig. men jeg ved ikke helt hvad du søger og ønsker hjælp til...

Jeg håber du finder en løsning så du bliver glad og lykkelig - men din søn lider ingen nød bare han har dig - og det har han...

Knus og tanker fra Pia.

Anmeld

27. november 2010

Pia.

MatildeS skriver:

I Netto her i byen, har de et rengøringssæt med en minispand, minigulvskruppe og mini fejebakkesæt -Det er sat ned til en flad 20er og er simpelthen så sødt 

Sådan et vil jeg gerne give dig og din søn, det vejer intet så vil ikke koste alverden at sende selvom det er i en stoooor kasse 

Anmeld

27. november 2010

skoust

MatildeS skriver:

10000 tak skal du have det vil jeg blive meget glad for

Anmeld

27. november 2010

Kay

jeg har noget ekstre køkken grej og nogle ting også noget jule halløj... men jeg bor i kbh og kan ikke lige komme forbi sådan bare...

Anmeld

27. november 2010

skoust

Pia. skriver:

En dårlig mor bliver du aldrig - for de tanker og omsorg du viser omkring din lille søn fortæller at du er en rigtig god mor.. Du opretter denne tråd fordi du vil GØRE ALT for din lille søn... Han får allerede alt... Matrielle ting gør ham ikke mere lykkelig...

I Fætter Br har de lige nu 10-20-30 osv. ting man kan købe, der er mange små og sjove ting til drenge, du kunne købe lidt forskelligt til ham af de små ting - han er lige glad med om du køber store dyre gaver - det kan han tids nok få...

Har du ingen familie du kan holde jul ved - han din søn ingen bedsteforældre som også giver ham gaver eller en far der giver ham gaver..

Ville virkelig ønske jeg kunne hjælpe dig. men jeg ved ikke helt hvad du søger og ønsker hjælp til...

Jeg håber du finder en løsning så du bliver glad og lykkelig - men din søn lider ingen nød bare han har dig - og det har han...

Knus og tanker fra Pia.

tak skal du have nej er ikke en dårlig mor men jeg føler mig bare som en dårlig mor

Anmeld

27. november 2010

Mullebergen

skoust skriver:

10000 tak skal du have det vil jeg blive meget glad for

Send mig din adresse i en PM, så køber jeg det på mandag 

Ville det være ok hvis jeg måske bliver nød til at tage det ud af den originale kasse? -Tror nemlig den er lidt for stor til at sende som et brev 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.