Mangler alt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

skoust

MatildeS skriver:

Send mig din adresse i en PM, så køber jeg det på mandag 

Ville det være ok hvis jeg måske bliver nød til at tage det ud af den originale kasse? -Tror nemlig den er lidt for stor til at sende som et brev 

kan ikke finde ud af det der med privat beskeder men du kan sende en pb så kan jeg jo svare dig der i hvis det er okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Hasselnødden

MatildeS skriver:

Kan han lide at lege at han gør rent? 

I Netto her i byen, har de et rengøringssæt med en minispand, minigulvskruppe og mini fejebakkesæt -Det er sat ned til en flad 20er og er simpelthen så sødt 

Sådan et vil jeg gerne give dig og din søn, det vejer intet så vil ikke koste alverden at sende selvom det er i en stoooor kasse 

Anmeld

27. november 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Jeg har en dobbeltseng str 180x200 godtnok uden madresser, den må du meget gerne få uden beregning, den vist nok i ahorn melamin og med to ryglæn. Jeg bor i Sindal, så du skal være velkommen til at komme og se den hvis det har interesse.

Anmeld

27. november 2010

mama09

skoust skriver:

ja mangler alt da jeg står i en rigtig dårlig situation lige pt.. alt til et ny hjem ville hjælpe.. og har bare INGEN penge og julen står for døren og står med oliver på snart 3 år og han glæder sig til julen men jeg krummer tæer hver gang han nævner noget føler mig simpelthen bare som en dårlig mor.. og kan ikke rigtig gøre noget ved det pt..

øv hvor er det bare træls..

undskyld det blev et negativt indlæg men ville bare ud med min frustration (staves?)

mangler du ting til lejligheden og hvilken ting . jeg bor i aalborg - samler gerne lidt til dig og kommer op med det

Anmeld

27. november 2010

Mullebergen

skoust skriver:

kan ikke finde ud af det der med privat beskeder men du kan sende en pb så kan jeg jo svare dig der i hvis det er okay

Jo da 

Her er forresten et billede af Hjaltes sæt som han allerede har leget flittigt med -Det resulterede i en del vandplaskeri 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. november 2010

Stumpen

Jeg kan desværre ikke rigtig hjælpe dig. Men har du prøvet at gå på dba.dk og gul og gratis og kigge under bortgives.

Mon ikke også du kan nå at søge julehjælp? Prøv at google det...

Mht. jul, din søn er 3 år og har ikke de store forventninger til julen, han kan ikke huske hvordan jeres var sidste år. Så du skal geare dine forventninger ned.. Gå i skoven og pynt op med grankogler og gran.. Reklamerne er fyldte med nisser du kan klippe ud og bruge som kravlenisser.. Kom ud og kig på juludstillinger i butiksvindierne... Tag hen og se julemanden når han kommer forbi.. Tag på biblioteket og lån børnebøger om julen.. Syng julesange..

Er din familie helt ude af billedet?

Du er ingen dårlig mor... Du giover din søn kærlighed, omsorg og tryghed ved at være der og det er det han har brug for.. Resten er dine forventninger.. Jeg forstår godt det er hårdt at må have en spare jul, at give din søn brugte/forælrede gaver.. Men næste år kommer der endnu en jul...

Kæmpe krammer herfra..

Anmeld

27. november 2010

Maria-s

Altså mangler du også sådan møbler og sådan? Jeg har nogle senge og lidt køkkengrej, men jeg bor i Herning og har desværre ikke mulighed for at komme op med det til dig.... Hvis du er interesseret, kender du så muligvis nogen der har en bil + trailer der kan hjælpe dig?..

Ahh synes det er lidt svært sådan lige at hjælpe, penge kan jeg ikke rigtig hjælpe med.. Men hvis det er du muligvis kan skaffe noget transporthjælp, ja så skal jeg da nok se på hvad jeg har af ting jeg kan skrabe sammen til dig

Anmeld

27. november 2010

Stumpen

Noget andet er har du snakket med politiet om at han ikke vil lukke dig ind i jeres lejlighed efter dine ting? Det kan altså ikke være lovligt, det x'en gør der....

Anmeld

27. november 2010

Hasselnødden

http://voresjul.dk/gratis-jul/

Mange gode råd og ideer - og links

Anmeld

27. november 2010

Hasselnødden

Trinehw skriver:

mangler du ting til lejligheden og hvilken ting . jeg bor i aalborg - samler gerne lidt til dig og kommer op med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.