Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rose <3 skriver: Jeg skal alligevel ud at køre i løbet af dagen, så kan jeg smide det af hos dig.... ???
Jeg skal alligevel ud at køre i løbet af dagen, så kan jeg smide det af hos dig.... ???
ok - kan du ikke skrive en sms 30 min før, for vi skal til op til de gamle, så hopper vi hjem når du skriver?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trinehw skriver: ok - kan du ikke skrive en sms 30 min før, for vi skal til op til de gamle, så hopper vi hjem når du skriver?
Det gør jeg :) Ellers hvis I er bil derop, kan jeg jo bare ende der, så er i fri for at tage hjem....
Rose <3 skriver: Det gør jeg Ellers hvis I er bil derop, kan jeg jo bare ende der, så er i fri for at tage hjem....
Det gør jeg Ellers hvis I er bil derop, kan jeg jo bare ende der, så er i fri for at tage hjem....
okay det er oppe på fri stedet ved thuleveje vi er.. det er noget jule halløj
Trinehw skriver: okay det er oppe på fri stedet ved thuleveje vi er.. det er noget jule halløj
min far er hjemme efter 3
Super, jeg skriver når jeg ca. er der..... (er det på selve Thulevej eller er det der hvor hestene er, på th. Sauersvej?)
Rose <3 skriver: Super, jeg skriver når jeg ca. er der..... (er det på selve Thulevej eller er det der hvor hestene er, på th. Sauersvej?)
selve thulevej - der ligger klubben
Trinehw skriver: selve thulevej - der ligger klubben
super jegt skriver... det bliver nok om en times tid ca.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128