Mangler alt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

mama09

Hvis nogen fra Aaborg har nogen ting - så skriv - jeg samler fra venner og bekendte ind nu - og kører op med det imorgen eller i løbet af ugen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Bare mig..

skoust skriver:

jamen har kigget og jeg har overhovedet ingen penge.. s¨kan ikke engang købe en gave til ham har det virkelig dårligt lige nu

Hmm.. Ved ikke lige hvad jeg kan gøre.. Prøv at oprette en tråd hvor du måske søger gratis ting til din søn? Måske der er en der ligger inde med et eller andet super fedt, som de egentlig bare skal have smidt ud, måske fordi deres børn er blevet for store eller et eller andet

Håber du finder en løsning

Anmeld

27. november 2010

Hasselnødden

"Ingen kan alt, alle kan noget, sammen kan vi det hele!"

Og her kan vi tydeligt se hvor meget det citat holder stik!

Hvor er det bare dejligt at være vidne til og hvor det varmer!!!

Der er håb for befolkningen i dette land!!!

Når vi står sammen, står vi stærkest!

Anmeld

27. november 2010

N&J

Med hensyn til det med gaver til andre, så vil alle kunne forstå det, hvis du absolut vil give noget, så gå i søsterne grene og køb noget fingermaling og lærred, så giv dem hver sådan et med din søns hænder på eller få en veninde til at tage nogle billeder af din søn, evt. bestil dem i et varehus, og pak dem ind, det ville de da blive glad for.. alle ville have forståelse for situationen og ville blive glade hvis bare I var der til jul.. håber I får en dejlig jul tros alt. 

Anmeld

27. november 2010

Carina1977

Ej hvor bliver jeg bare ked af det, når jeg hører der er nogen der har det så hårdt økonomisk  Så har jeg jo rigeligt alligevel, kan jeg godt høre. Jeg har i det mindste råd til en gave til min søn. Men det er hårdt når man pludselig bliver alene. Kan du ikke få bevilget et overtræk ved banken? der kommer jo børnepenge til januar, så måske banken ville gå med til det

Nu bor jeg i midtjylland, så desværre for langt fra dig, men ellers ville jeg godt have kigget igennem, om der var noget min søn ikke brugte længere....han er nemlig en rigtig samler  

Har du slet ingen penge i næste måned? Jeg mener, man skal jo have noget at leve for

Anmeld

27. november 2010

Mumto3

Ja, det er rigtigt! -men alle de smukke ord og intentioner skal også omsættes til handlinger!

-og til trådstarter vil jeg bare sige: Man kan let skabe en magisk jul for børn uden det koster penge. F.eks. holder vi advendt (det kraver 4 lys), og hver søndag får børnene 2 småkager (jep, TO småkager) De taler om det hele året, ikke fordi de to småkager er noget særligt i sig selv,  men stemningen omkring det, ritualet med at vi læser den samme bog hver søndag i advent, synger den samme advent sang, bager de samme småkager, som man så må få to af! Vi sidder i næsten mørke, så man rigtig kan se lysene. Det tager ikke så lang tid (det kan små børn ikke holde til. Vores børn er 2år, 4 år og 6år) og sidste år var de ikke overraskende et år yngre end i år.

I december måned er der ikke godnathistorie som der plejer at være, men derimod oplæsning af 24 små bøger, og der bliver sunget en julesalme hver aften. Hvis man ikke lige har penge til at købe en bog for, så er der masser på bibioteket.

At skabe en stemning handler i høj grad også om at skabe forventninger. Snak om at : Ih, hvor blvier det spændende når vi skal sidde inde i sofaen og læse julebog sammen. Når I så sidder der, så snak om; Ih, hvor er det hyggeligt at sidde her, dig og mig, og læse om nisser. Det kan jeg godt lide. Så kan børnene det helt sikkert også og det vil komme til at stå som en stjernestund i et barns bevisthed. Ofte glemmer vi at italesætte havde vi skal og hvad vi gør, og der går faktisk en del af nydelsen tabt på den måde.

Jeg håber at du får en rigtig god jul! -og husk så, at selvom vi lever i en materiel verden, så ER det ikke det vigtigste.

Anmeld

27. november 2010

MTS

Trinehw skriver:

Hvis nogen fra Aaborg har nogen ting - så skriv - jeg samler fra venner og bekendte ind nu - og kører op med det imorgen eller i løbet af ugen

Jeg har en del køkkenting og nogle andre ting jeg sagtens kan undvære.

Jeg bor ude i skalborg,men har først mulighed for at finde det hele frem til på mandag.

Anmeld

27. november 2010

anjamichell@gmail.com

MatildeS skriver:

Kan han lide at lege at han gør rent? 

I Netto her i byen, har de et rengøringssæt med en minispand, minigulvskruppe og mini fejebakkesæt -Det er sat ned til en flad 20er og er simpelthen så sødt 

Sådan et vil jeg gerne give dig og din søn, det vejer intet så vil ikke koste alverden at sende selvom det er i en stoooor kasse 

Hvor er du bare sød!!

Anmeld

27. november 2010

anjamichell@gmail.com

Jeg ville også rigtig gerne hjælpe men jeg bor på sjælland..

Anmeld

28. november 2010

skoust

MatildeS skriver:

Jo da 

Her er forresten et billede af Hjaltes sæt som han allerede har leget flittigt med -Det resulterede i en del vandplaskeri 

ej hvor er det bare sødt og rigtig sødt af dig.. det tror jeg helt sikkert oliver bliver glad for.. 1000 tak igen det varmer godt nok du tænker på mig og oliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.