Millebille skriver:
Det er jo rigtigt smart.
Jeg må lige se på hvad de har af startpakker.
Jeg har også hørt at man ikke ''må'' have barnevognen hjemme indtil man har født. Jeg ved godt det bare er overtro, men den barnevogn jeg allerede har (som skal sælges) står hos mine forældre. 
Jeg ville nu også gerne have en dyr barnevogn. Men har desværre ikke råd. Men synes nu også Basson grande soft er meget fed, og jeg har fået at vide af dem der har den, at den er super god!
Så må da lige lurer om man måske kan få den i startpakke. 
Tusind tak for alle dine råd, dem kan jeg helt klart bruge! 

Jeg ved os godt det er overtro , men vu har heller ikk fået barnevognen hjem og det skal den heller ikk , min mor henter den omkring d 20 December og har den stående indtil jeg har født . Den står i babysam på falster , og min mor bor på Lolland , de var så flinke til at hjælpe der nede derfor købte vi vores der 
hvad er det for en barnevogn du allerede har ?
Jeg forstår dig , jeg er under udd , og vi er heller ikk skide rige , men jeg har bare sagt jeg skulle have lige præcis den barnevogn , jeg har ALTID drømt om den vogn lige siden den kom frem , så jeg har igen prioteret at købe andre ting billigere og så få min drømme barnevog n
Jeg glæder mig som en sindsyg til at trille ture med den 
Jeg ahr os selv hørt godt om en basson grande min veninde havde faktisk en og var SÅ glad for den .
Jeg sidder lige med babysam bladet , og uden at være helt sikker . Så mener jeg alle start pakkerne er med scandia barnevogne . Men prøv at spøger der nede om man evt kan betale lidt mere og så få en basson med 
Det kunne jo være , man får kun noget hvis man selv spøger 
Det er dejligt at høre du kan bruge dem