Millebille skriver:
Det forstår jeg godt.
Jeg tog min mor med, min hun bor jo heller ikke på lolland. Du må da savne hende. 
Ja, det er også hvad jeg får tiden til at gå med. Jeg abger dog godt nok ikke, men det kan jeg jo begynde på her til jul. 
Vi var heller aldrig i tvivl. Vi var/er virkeligt lykkelige, og fortryder det ikke et sekund, selvom at det er godt ret meget ned med penge. Det hele skal nok ordne sig!
Det er godt jeg har en håndværker herhjemme, han må kunne lave et eller andet smart til os.
Han har i hvert fald lavet vores køkken selv, kun med hjælp fra sin morfar, som også er murer. 
Det er altså også virkeligt sødt!
Min kæreste vil dog helst have navne med M. Da vi alle startet med M. hehe. Han er lidt tosset. 
Håber også det går stærkt. Jeg synes det er sværest, det der med at man ikke ved helt hvad der skal ske? Andet end at baby self skal ud. Men man kan ikke sætte sig ind i smerterne og hvordan det foregår. Det er uvisheden, der er svær synes jeg.
Håber også der kommer noget positivt tilbage. 
Ja, jeg er 27+0 idag, og jeg savner allerede min krop. Ikke fordi det ikke er dejligt at være gravid, men kan da godt savne hvordan jeg så ud. 
Ja, det må du da.. hehe .. Jeg tog rigtigt hurtigt 4 kg på, de første 8 uger, men så gik det lidt i stå, sidst jeg vejede mig, havde jeg taget omkring de 7 kg på i alt. Men er begyndt at få vand i kroppen. (desværre
) Så nu har jeg nok taget mere på.. Hvad med dig?
Kan godt forstå du tog hende med , jeg ville os ønske min mor boede rundt om hjørnet og bare lige kunne tage hende med , men desværre .
Jo jeg savner hende ufattelig meget i min hverdag og især nu hvor jeg er gravid og går hjemme . Men ja jeg må gå og små hygge mig selv , selvom det er kedeligt , og så har hun heldigvis os besøgt mig når det har været muligt og jeg hende .
Jaa , det er nu meget hyggeligt , jeg tror jeg skal have lavede noget konfekt her i løbet af næste uge 
Lige præcis , vi har heller ikk været et sek i tvivl om det , vi traf vores valg med det sammen , og er lykkelige for det
- Uhh ja , det kunne meget vel tænkes , så dygtig er min kæreste dog ikk , men han kan da en hel del ting
- ja det er bare med at lave så mange ting som muligt selv når der ikk er så mange penge ,
Ej hvor fedt han har kunne det 
heeh , vi ahr prøvede at søge på navne med både m og P vores to for bugstaver
men de er meget speciele de navne , sådet blev det ik til 
Ja uvisheden er os den væreste her synes jeg , jeg er sikker på det nok skal gå , men ejeg er så bange for der skulle ske noget uforsidig i løbet af fødslen .
Lige præcis , jeg savner da godt nok os min krop nu , det er helt vildt , men ja den skal nok blive fin igen tror jeg på 
Jamen jeg tog faktisk ik noget på i starten , da jeg var i uge 25 havde jeg kun taget 5 kg på . så gik det i stå og løbet af 4 uger havde jeg taget 5 på igen , og ja nu er jeg landet på 14 indtil videre , men det hele sidder på min mave , så det er jeg ret glad for , ejg har vand i hænderne men ellers ingen steder , jeg synes bare det er så meget 14 kg , men jeg håber det syger hurtigt af igen .