Baby udstyr, forretninger hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

MF<3

281210 skriver:

Det har vi heller ikke. Men det er bare med at få alt det gratis man kan.  Og så især spare hvor man kan.

Ja, lige netop. Jeg tror også jeg vil købe det meste til januar, og ønske mig en masse til jul.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Benjamins'mor

Millebille skriver:

Ja, lige netop. Jeg tror også jeg vil købe det meste til januar, og ønske mig en masse til jul.

Super god idé.

Har selv ønsket mig de sidste småting i julegave.

Anmeld

27. november 2010

MF<3

281210 skriver:

Super god idé.

Har selv ønsket mig de sidste småting i julegave.

Det kan man jo ligeså godt.

Anmeld

27. november 2010

Benjamins'mor

Millebille skriver:

Det kan man jo ligeså godt.

Nemlig.

Anmeld

27. november 2010

MF<3

281210 skriver:

Nemlig.

Nå, men tusind tak for hjælpen!

Og tillykke med graviditeten, kan se du snart har termin!

Anmeld

27. november 2010

Benjamins'mor

Millebille skriver:

Nå, men tusind tak for hjælpen!

Og tillykke med graviditeten, kan se du snart har termin!

Det var så lidt.

Jo tak, og i lige måde.

Og held & lykke med det hele.

Anmeld

27. november 2010

mortilnoahogmelina

Millebille skriver:

Ja, jeg må ud på mandag og se på barnevogn. Det er jo bare super, at den kan blive stående i butikken indtil terminen. Jeg kan gose se at jeg egentligt ikke ved så meget. hehe .. Men det er i hvert fald super med en masse gode råd! Jeg må lidt igang, og ønske mig en masse til jul også.

hehe , ja der er ikk andet for Du må på udgik mandag .

Du kan sagtens lade den stå i butikken til du har født , og det kan du faktisk os med mange af de andre ting , som seng puslebord osv hvis du ønsker det

Vi har dog alt hjemme , udentaget barnevognen den passer de godt på i butikken - vi har selv købt en emmajunga big star suprem , men de er dyre desværre vi har givet 7500 kr med lift og pusletaske . der udover har vi købt et regnslag der passer til . Men det kan du sagtens købe meget billigere jeg var bare lidt stædig Så det skulle være præcis det der passer til

Men ellers så er det rigtig du kan købe nogen starts pakker i både babysam men os kærebørn .

Vi har personligt selv ikk gjort det , men det er nu mere fordi jeg havde selv nogen ønsker om barnevogn seng og sådan , og der var selt ikk noget med i de start pakker som jeg ville have . Men hvis man ikk ahr så ,mange penge så er det en rigitg god mulighed .

Du kan faktisk os invistere i en statpakke hvor der er madresser til barnevogn/lift lagner til barnevogn/lift vidst os seng , sengetøj , sådan nogen start pakker til forskellige ting , jeg mener os der er regnslag , dyner og fluenet med . Men spøger i butikken . De er ret gode hvis man ingenting har har det i forvejen , og til ret fornuftige priser .

Så kan du hente gratisk startpakker i : babysam , matas , libero , ddet har vi gjort de er ret gode der er rigtig mange peøver i , så man kan prøve tingene af i stedet for at invistere en formue i noget som abrnet måske ikk kan tåle , ligesom vi har købt billig bleer i stedet for pampers libero og sådan indtil jeg ved om barnet kan tåle de andre

Håber mine svar kan hjælpe dig lidt

Anmeld

27. november 2010

mortilnoahogmelina

Millebille skriver:

Ja, jeg må ud på mandag og se på barnevogn. Det er jo bare super, at den kan blive stående i butikken indtil terminen. Jeg kan gose se at jeg egentligt ikke ved så meget. hehe .. Men det er i hvert fald super med en masse gode råd! Jeg må lidt igang, og ønske mig en masse til jul også.

Du kan sagtens lade den stå i butikken til du har født , og det kan du faktisk os med mange af de andre ting , som seng puslebord osv hvis du ønsker det

Vi har dog alt hjemme , udentaget barnevognen den passer de godt på i butikken - vi har selv købt en emmajunga big star suprem , men de er dyre desværre vi har givet 7500 kr med lift og pusletaske . der udover har vi købt et regnslag der passer til . Men det kan du sagtens købe meget billigere jeg var bare lidt stædig Så det skulle være præcis det der passer til

Men ellers så er det rigtig du kan købe nogen starts pakker i både babysam men os kærebørn .

Vi har personligt selv ikk gjort det , men det er nu mere fordi jeg havde selv nogen ønsker om barnevogn seng og sådan , og der var selt ikk noget med i de start pakker som jeg ville have . Men hvis man ikk ahr så ,mange penge så er det en rigitg god mulighed .

Du kan faktisk os invistere i en statpakke hvor der er madresser til barnevogn/lift lagner til barnevogn/lift vidst os seng , sengetøj , sådan nogen start pakker til forskellige ting , jeg mener os der er regnslag , dyner og fluenet med . Men spøger i butikken . De er ret gode hvis man ingenting har har det i forvejen , og til ret fornuftige priser .

Så kan du hente gratisk startpakker i : babysam , matas , libero , ddet har vi gjort de er ret gode der er rigtig mange peøver i , så man kan prøve tingene af i stedet for at invistere en formue i noget som abrnet måske ikk kan tåle , ligesom vi har købt billig bleer i stedet for pampers libero og sådan indtil jeg ved om barnet kan tåle de andre

Anmeld

27. november 2010

MF<3

281210 skriver:

Det var så lidt.

Jo tak, og i lige måde.

Og held & lykke med det hele.

Tusind tak .

Anmeld

27. november 2010

MF<3

Pernille08 skriver:

Det er jo rigtigt smart. Jeg må lige se på hvad de har af startpakker.

Jeg har også hørt at man ikke ''må'' have barnevognen hjemme indtil man har født. Jeg ved godt det bare er overtro, men den barnevogn jeg allerede har (som skal sælges) står hos mine forældre.

Jeg ville nu også gerne have en dyr barnevogn. Men har desværre ikke råd. Men synes nu også Basson grande soft er meget fed, og jeg har fået at vide af dem der har den, at den er super god! Så må da lige lurer om man måske kan få den i startpakke.

Tusind tak for alle dine råd, dem kan jeg helt klart bruge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.