Millebille skriver:
Ja, jeg må ud på mandag og se på barnevogn.
Det er jo bare super, at den kan blive stående i butikken indtil terminen. Jeg kan gose se at jeg egentligt ikke ved så meget. hehe ..
Men det er i hvert fald super med en masse gode råd! Jeg må lidt igang, og ønske mig en masse til jul også. 

hehe , ja der er ikk andet for
Du må på udgik mandag .
Du kan sagtens lade den stå i butikken til du har født , og det kan du faktisk os med mange af de andre ting , som seng puslebord osv hvis du ønsker det 
Vi har dog alt hjemme , udentaget barnevognen den passer de godt på i butikken
- vi har selv købt en emmajunga big star suprem , men de er dyre desværre vi har givet 7500 kr med lift og pusletaske . der udover har vi købt et regnslag der passer til . Men det kan du sagtens købe meget billigere
jeg var bare lidt stædig
Så det skulle være præcis det der passer til 
Men ellers så er det rigtig du kan købe nogen starts pakker i både babysam men os kærebørn .
Vi har personligt selv ikk gjort det , men det er nu mere fordi jeg havde selv nogen ønsker om barnevogn seng og sådan , og der var selt ikk noget med i de start pakker som jeg ville have . Men hvis man ikk ahr så ,mange penge så er det en rigitg god mulighed .
Du kan faktisk os invistere i en statpakke hvor der er madresser til barnevogn/lift lagner til barnevogn/lift vidst os seng , sengetøj , sådan nogen start pakker til forskellige ting , jeg mener os der er regnslag , dyner og fluenet med . Men spøger i butikken . De er ret gode hvis man ingenting har har det i forvejen , og til ret fornuftige priser .

Så kan du hente gratisk startpakker i : babysam , matas , libero , ddet har vi gjort
de er ret gode der er rigtig mange peøver i , så man kan prøve tingene af i stedet for at invistere en formue i noget som abrnet måske ikk kan tåle , ligesom vi har købt billig bleer i stedet for pampers libero og sådan indtil jeg ved om barnet kan tåle de andre 
Håber mine svar kan hjælpe dig lidt