Baby udstyr, forretninger hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

MF<3

christina1994 skriver:

I babysam købte jeg en startpakke for 3999 kr. Der fik jeg:

Babyseng, puslebord, barnevogn, lift, pusletaske, badekar, vaskefad, fluenet, regnslag og meget andet.

WOW ! Det var godt nok meget, for 4000 kr.

Jeg må bare ud og snakke med dem i butikken. Jeg synes det er svært at finde ''gode'' priser på nettet. Det virker tit som om folk får det billigere, når de tager ud i butikken.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Benjamins'mor

Jeg så lige at du også kan få gratis startpakke fra Libero. Der får du en masse vareprøver, en barnevognsrangle og bleer.

Og så igen når dit barn er 5 måneder får du en pakke med bleer og legetøj.

Anmeld

27. november 2010

MF<3

christina1994 skriver:

Du kan også få en gratis startpakke fra babysam, der får du blespand og en masse cremer.

I matas har de også en gratis startpakke hvis du bliver medlem af matas babyklub, der er også masser af cremer osv.

Hvordan får man dem? Jeg er medlem af klub matas og baby klubben, eller hvad det hedder. Men synes ikke jeg har fået noget at vide om en gratis startpakke..

Anmeld

27. november 2010

Benjamins'mor

Millebille skriver:

WOW ! Det var godt nok meget, for 4000 kr.

Jeg må bare ud og snakke med dem i butikken. Jeg synes det er svært at finde ''gode'' priser på nettet. Det virker tit som om folk får det billigere, når de tager ud i butikken.

Jeg bestilte et katalog fra babysam over nettet. Og der faldt jeg over tilbuddet. Jeg gav så 100 kr oveni for et rigtigt puslebord i træ, for jeg valgte den billige startpakke og der var et foldsammen puslebord i stof med. Men herre gud, 100 kr ekstra for en bedre kvalitet. Det er da til at komme sig over.

Men held&lykke med det hele.

Anmeld

27. november 2010

MF<3

christina1994 skriver:

Jeg så lige at du også kan få gratis startpakke fra Libero. Der får du en masse vareprøver, en barnevognsrangle og bleer.

Og så igen når dit barn er 5 måneder får du en pakke med bleer og legetøj.

Jeg er medlem er libero klubben. Der vil jeg modtage en startpakke, omkring termin. Så vidt jeg har læst.

Anmeld

27. november 2010

Benjamins'mor

Millebille skriver:

Hvordan får man dem? Jeg er medlem af klub matas og baby klubben, eller hvad det hedder. Men synes ikke jeg har fået noget at vide om en gratis startpakke..

Du kan finde det inde på deres hjemmeside under baby klubben.

Anmeld

27. november 2010

Benjamins'mor

Millebille skriver:

Jeg er medlem er libero klubben. Der vil jeg modtage en startpakke, omkring termin. Så vidt jeg har læst.

Ja, lige inden termin modtager du et brev med posten, så skal du selv hente pakken i enten Bilka eller Føtex. Det skulle jeg i hvertfald.

Anmeld

27. november 2010

MF<3

christina1994 skriver:

Jeg bestilte et katalog fra babysam over nettet. Og der faldt jeg over tilbuddet. Jeg gav så 100 kr oveni for et rigtigt puslebord i træ, for jeg valgte den billige startpakke og der var et foldsammen puslebord i stof med. Men herre gud, 100 kr ekstra for en bedre kvalitet. Det er da til at komme sig over.

Men held&lykke med det hele.

Ja, du har helt ret. Det lyder super! Jeg må også se om jeg ikke kan finde mig nogle gode tilbud. Det er jo bare overhovedet ikke dyrt. Og har desværre heller ikke så mange penge.

Anmeld

27. november 2010

MF<3

christina1994 skriver:

Ja, lige inden termin modtager du et brev med posten, så skal du selv hente pakken i enten Bilka eller Føtex. Det skulle jeg i hvertfald.

Okay, tak for hjælpen!

Jeg må gå ind og se på deres hjemmeside..

Anmeld

27. november 2010

Benjamins'mor

Millebille skriver:

Ja, du har helt ret. Det lyder super! Jeg må også se om jeg ikke kan finde mig nogle gode tilbud. Det er jo bare overhovedet ikke dyrt. Og har desværre heller ikke så mange penge.

Det har vi heller ikke. Men det er bare med at få alt det gratis man kan.  Og så især spare hvor man kan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.